GERİ DÖN

Yüksek Lisans Programları


Lisansüstü Eğitim Enstitüsü - Reklamcılık ve Marka İletişimi (Tezli) - - Reklamcılık ve Marka İletişimi (Tezli)



Program Tanımları

Reklamcılık ve Marka İletişimi (Tezli) yüksek lisans programı, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü bünyesinde Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı bünyesinde 2020 yılında kurulmuştur. Programın ilk etkinlikleri 2020-2021 eğitim-öğretim yılında kabul edilmiş ve 2022 yılında ilk mezunları katılmıştır.

Derece: Yüksek Lisans Diploması

Yükseklisans (Tezli) Derecesi (EQF-LLL 7. Düzey)

Adayların Anasanat Dalı Başkanlığının önerisi Enstitü Kurulu onayı ile değerlendirme kriterleri her dönem başında belirlenir. Adayların yazılı/sözlü bilim sınavına girmesi veya portfolyo sunması istenebilir. Kriterlere uyan ve sınavlardan başarılı bulunan öğrenciler akademik takvimde sunulan tarihler arasında kesin kayıt işlemlerini tamamlamalıdır. Adaylar, Anasanat Dalı Başkanlığının önerisi üzerine Enstitü Kurulu tarafından uygun bulunan ve YÖK tarafından denkliği kabul edilen bir lisans diplomasına sahip olmalıdır. Yabancı Dil ve ALES puanları, ÖSYM tarafından belirlenen geçerli tarihlerde alınmış olmalıdır. Programın kayıt şartı her dönem başında belirlenir ve ilan edilir. İlgili mevzuatı ayrıca inceleyebilirsiniz. Lisansüstü Programlarına Yurtdışından Öğrenci Kabulü Yönergesi https://www.nisantasi.edu.tr/Images/Yonergeler/yabanci-uyruklu-ogrenci-adaylarinin-lisansustu-programlara-basvuru-ve-kabul-yonergesi 51916405.pdf Yabancı Uyruklu öğrenciler için lütfen ilgili web sayfasını inceleyiniz. https://international.nisantasi.edu.tr/sayfa/prospective-students-673674

Öğrencilerin önceki öğrenim ve kazanımları, yönetmeliklere uygun olarak tanınabilir ve bu doğrultuda gerekli derslerden muafiyet sağlanabilir. Tanınma ve muafiyet işlemleri için öğrencinin başvurusu, Anabilim Dalı Başkanlığı'nın önerisi ve Enstitü Yönetim Kurulunun onayı ile gerçekleşir.

Yeterlilik Koşulları ve Kuralları, “Mezuniyet Koşulları” bölümünde açıklandığı gibidir.

Reklamcılık ve Marka İletişimi (Tezli / Tezsiz) Yüksek Lisans programı, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı’na bağlı olarak kurulmuş olup; örnek olay incelemeleri ve saha çalışmalarıyla desteklenen uygulama tabanlı bir lisansüstü programıdır. Bu yüksek lisans programında öğrencilere reklam kuramları, reklam araştırmaları, marka yönetimi, marka tasarımı, reklamda yaratıcı stratejiler alanlarına yönelik kapsamlı bilgiler verilirken, bu konularda bilimsel araştırma yapma yeteneği de kazandırılmaktadır. Ayrıca program öğrencileri, iletişim bilimleri, halkla ilişkiler ve pazarlama iletişimi alanlarına yönelik seçmeli dersler alarak multidisipliner bir ders seçimi yapabilmektedirler.

Dünya iletişim sektöründeki gelişmeleri, ülkemiz de yakından takip etmektedir. Böylelikle iletişim araçlarının insan hayatında önemli bir yer tutması, iletişim alanında teknik anlamda donanımlı personele olan ihtiyacı artırmaktadır. Bu bölümden mezun olacak öğrencilerin istihdam alanları şunlardır: çok uluslu şirketler, reklam ajansları, şirketlerin halkla ilişkiler ve tanıtım departmanları, ulusal ve uluslararası haber servis kuruluşları, sosyal araştırma ve anket kuruluşları, iletişim programları, özel veya kamu kurumlarının halkla ilişkiler departmanları, yapım şirketleri.

Öğrenciler doktora programlarına devam edebilirler.

Yüksek lisans/Doktora programındaki dersler için genel olarak bir ara sınav ve bir de final sınavı yapılmaktadır. Sınavlarda yazılı sınav dışında ayrıca dönem projesi, araştırma, makale yazma, sunum gibi yöntemler de uygulanabilir. Her dersin ölçme ve değerlendirme ölçütleri için Müfredat’ta (aşağıda) yer alan ders ismini tıklayabilirsiniz. İlgili yönetmelik ve yönergeleri inceleyebilirsiniz. Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği h ps://www.nisantasi.edu.tr/Images/Yonergeler/lisansustu-egi m-ve-ogrem-yonetmeligi-1119485741.pdf

Reklamcılık ve Marka İletişimi tezli yüksek lisans programına kabul edilen öğrencilerin yüksek lisans eğitimlerini tamamlayarak mezun olabilmeleri için ilk iki yarıyılda toplam 21 kredilik 7 adet dersi başarıyla geçmeleri gerekir. Buna ilave olarak, program öğrencilerinin ikinci yarıyılda bir seminer dersi ile üçüncü ve dördüncü yarıyılda yüksek lisans tez çalışmasından başarılı olmaları gerekmektedir. Programı tamamlamak için minimum süre 4 yarıyıl, maksimum süre ise 6 yarıyıldır. Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği h ps://www.nisantasi.edu.tr/Images/Yonergeler/lisansustu-egi m-ve-ogrem-yonetmeligi-1119485741.pdf Nişantaşı Üniversitesi Diploma, Diploma Eki Ve Diğer Belgelerin Düzenlenmesine İlişkin Yönerge h ps://www.nisantasi.edu.tr/Images/Yonergeler/nisantasi-universitesi-diploma-diploma-eki-ve-diger-belgelerin-duzenlenmesine-iliskin-yonerge 511959282.pdf

Tam Zamanlı

Anabilim Dalı Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Nida KAHRAMAN İletişim: nida.kahraman@nisantasi.edu.tr Telefon: +90(212)2101010 Adres: Neotech Kampüs, Maslak Mah., Taşyoncası Sok. No: 1V ve No: 1Y, 34398 Sarıyer/İstanbul

Reklamcılık ve Marka İletişimi (Tezli) Yüksek Lisans programı, öğrencilere reklamcılık ve marka iletişimi alanında kapsamlı bir uzmanlık sağlar. Programın tezli olması, öğrencilere araştırma becerilerini geliştirme ve ileri düzeyde bilimsel çalışmalar yapma fırsatı sunar. Programdaki öğrenciler, reklam kuramları, marka yönetimi, reklam araştırmaları, marka tasarımı ve reklamda yaratıcı stratejiler gibi konularda derinlemesine bilgi edinirler. Tezli programdaki öğrenciler, kendi ilgi alanlarına ve araştırma konularına göre tez projeleri üzerinde çalışarak orijinal bir akademik katkı yapma imkanı bulurlar. Ayrıca, programdaki öğrenciler, akademik danışmanlık ve kaynaklardan yararlanarak tezleri üzerinde ilerlerken, sektördeki uzmanlarla da etkileşimde bulunabilirler.Reklamcılık ve Marka İletişimi (Tezli) bölümü aynı zamanda öğrencilere kariyerlerinde yeni fırsatlar sunar. Tezli programı tamamlayan öğrenciler, araştırma becerileri, analitik düşünme yetenekleri ve derinlemesine uzmanlık alanları sayesinde akademik kariyerlere veya sektördeki ileri düzey pozisyonlara ilerleyebilirler.


Müfredat

D : Ders U: Uygulama L: Laboratuvar

2020-2021 Lisansüstü Müfredatı-RMY(Tezli)

Program Çıktıları

1 1. Reklamcılığın temel kavramlarını ve prensiplerini anlamak.
2 2. Pazarlama stratejileri ve marka iletişimi arasındaki ilişkiyi kavramak.
3 3. Tüketici davranışını analiz etmek ve pazarlama araştırmaları yapmak.
4 4. Reklam kampanyaları ve iletişim stratejileri geliştirmek.
5 5. Marka kimliği, marka yönetimi ve marka değeri konularında yetkinlik kazanmak.
6 6. Yaratıcı fikirler üretmek ve reklam metinleri yazmak.
7 7. Görsel tasarım ve grafik iletişim becerilerini geliştirmek.
8 8. Reklam etiği ve reklam hukuku konularında bilgi sahibi olmak.
9 9. Medya planlama ve medya satın alma stratejileri oluşturmak.
10 10. Dijital pazarlama araçlarını ve dijital reklam stratejilerini kullanmak.
11 11. Entegre pazarlama iletişimi stratejileri geliştirmek.
12 12. Reklam etkinliklerini yönetmek ve değerlendirmek.
13 13. Marka analizi yapmak ve marka konumlandırma stratejileri oluşturmak.
14 14. Sosyal medya ve influencer pazarlamasının rolünü anlamak.
15 15. Araştırma yapmak, bağımsız projeler geliştirmek ve yenilikçi reklam fikirleri üretmek.

Program Çıktıları - Türkiye Yüksek Öğretim Yeterlilikler Çerçevesi İlişkilendirme

TYYÇ
Program Çıktıları
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
BİLGİ
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
BECERİ
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Öğrenme Yetkinliği )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( İletişim ve Sosyal Yetkinlik )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Alana Özgü Yetkinlik )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

0. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
TMR Türkçe Türkçe Hazırlık İsteğe Bağlı - - - - -
Toplam 0 0 0
1. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
LEE501 Türkçe Araştırma ve Sunum Teknıklerı Zorunlu 3 - - 12 3
LEE598 Türkçe Semıner Zorunlu - - - - -
LEE599 Türkçe Yüksek Lısans Tezı Zorunlu - - - - -
RMI500 Türkçe Yüksek Lısans Tezı Zorunlu - - - 60 -
RMI501 Türkçe Semıner Zorunlu - - - 12 -
SECRMID Türkçe Reklamcılık ve Marka İletışımı Program Dışı Seçmelı Dersler Seçmeli - - - - 3
SECRMIİ Türkçe Reklamcılık ve Marka İletışımı Program İçı Seçmelı Dersler Seçmeli - - - - 3
Toplam 3 0 0 84 9
SECRMID - Reklamcılık ve Marka İletişimi Program Dışı Seçmeli Dersler
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
BTT505 Türkçe İş Zekası Seçmeli 3 - - 6 3
BTT509 Türkçe İstatıstık Verı Analızı Ve Karar Alma Seçmeli 3 - - 6 3
BTT510 Türkçe İş Sıstemlerının Yönetımı Seçmeli 3 - - 6 3
GMS514 Türkçe Hızmet İşletmelerınde Toplam Kalıte Yönetımı Seçmeli 3 - - 6 3
IKN503 Türkçe Karıyer Yönetımı Ve Planlaması Seçmeli 3 - - 6 3
IKN504 Türkçe Performans Değerleme Sıstemlerı Seçmeli 3 - - 6 3
IKN508 Türkçe Takım Çalışması Ve Lıderlık Seçmeli 3 - - 6 3
IKN512 Türkçe Gırışımcılık Seçmeli 2 2 - 6 3
IST505 Türkçe Stratejık Yönetım Ve Rekabet Seçmeli 3 - - 6 3
IST506 Türkçe Pazarlama Ve Marka Yönetımı Seçmeli 3 - - 6 3
IST508 Türkçe Yönetım Psıkolojısı Seçmeli 3 - - 6 3
IST513 Türkçe Pazarlama Stratejılerı Seçmeli 3 - - 6 3
IST514 Türkçe Müşterı İlışkılerı Yönetımı Seçmeli 3 - - 6 3
IST515 Türkçe Yenılık Yönetımı Seçmeli 3 - - 6 3
IST516 Türkçe Satış Yönetımı Seçmeli 3 - - 6 3
IST517 Türkçe Küresel Ekonomının Analızı ve Tartışmalar Seçmeli 3 - - 6 3
IST518 Türkçe Kalıte Yönetımı Seçmeli 3 - - 6 3
LEE509 Türkçe Konuşma Sanatı Seçmeli 3 - - 6 3
LEE591 Türkçe Uygulamalı İstatıstık Seçmeli 2 2 - 6 3
LEE592 Türkçe İktısadı Düşünceler Tarıhı Seçmeli 3 - - 6 3
LEE593 Türkçe Gırışımcılık Seçmeli 3 - - 6 3
LEE594 Türkçe Fıkrı Mülkıyet Hakları Seçmeli 3 - - 6 3
MHY515 Türkçe Stratejık Yönetım Seçmeli 3 - - 6 3
PSL511 Türkçe Gruplar Ve Gruplararası Davranışlar Seçmeli 3 - - 6 3
PSL519 Türkçe Benlık Ve Benlık Düzenleme Seçmeli 3 - - 6 3
SYB512 Türkçe Küresel Sıstem Krızlerı Seçmeli 3 - - 6 3
SYB520 Türkçe Uluslararası İlışkılerde Güncel Tartışmalar Seçmeli 3 - - 6 3
SYB521 Türkçe İktısat Ve Toplum Seçmeli 3 - - 3 3
SYB526 Türkçe Ekonomı Polıtık Seçmeli 3 - - 6 3
UAI504 Türkçe Stratejık Küresel Pazarlama Seçmeli 3 - - 6 3
UIS506 Türkçe Örgütsel Yönetım ve Lıderlık Seçmeli 3 - - 6 3
UTF505 Türkçe Küreselleşme Ve Yoksulluk Seçmeli 3 - - 6 3
UTF507 Türkçe Pazarlama Kuramları Seçmeli 3 - - 6 3
UTF514 Türkçe Krıpto Paralar Ve Blokzıncır Teknolojısı Seçmeli 3 - - 6 3
YMG503 Türkçe Görsel Kültür Ve İdeolojı Seçmeli 3 - - 6 3
YMG504 Türkçe Dıjıtal Medyanın Temellerı Seçmeli 3 - - 6 3
YMG505 Türkçe Sıber Kültür Ve Sanal Kımlık Seçmeli 3 - - 6 3
YMG506 Türkçe Kıtle İletışım Kuramları Seçmeli 3 - - 6 3
YMG506 Türkçe Kıtle İletışım Kuramları Seçmeli 3 - - 6 3
YMG507 Türkçe Yenı Medya Kuramları Seçmeli 3 - - 6 3
YMG508 Türkçe Yenı Medya Yönetımı Seçmeli 3 - - 6 3
YMG509 Türkçe Dıjıtal Tasarım Stüdyosu Seçmeli 3 - - 6 3
YMG510 Türkçe Yenı Medya Sosyolojısı Seçmeli 3 - - 5 3
YMG511 Türkçe Kültürlerarası İletışım Seçmeli 3 - - 6 3
YMG512 Türkçe Yenı Medyada İnovasyon Seçmeli 3 - - 6 3
YMG513 Türkçe Tasarımda Göstergebılım Seçmeli 3 - - 6 3
YMG514 Türkçe Yenı Medyada Gazetecılık Seçmeli 3 - - 6 3
YMG515 Türkçe Dıjıtal Gazetecılık Uygulamaları Seçmeli 3 - - 6 3
YMG516 Türkçe Karşılaştırmalı Gazetecılık Seçmeli 3 - - 6 3
YMG517 Türkçe İlerı Söyleşı ve Röportaj Teknıklerı Seçmeli 3 - - 6 3
SECRMIİ - Reklamcılık ve Marka İletişimi Program İçi Seçmeli Dersler
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
IST509 Türkçe Çağdaş Yönetım Yaklaşımları Seçmeli 3 - - 6 3
IST513 Türkçe Pazarlama Stratejılerı Seçmeli 3 - - 6 3
IST515 Türkçe Yenılık Yönetımı Seçmeli 3 - - 6 3
IST535 Türkçe Krız Stratejılerı ve Yönetımı Seçmeli 3 - - 6 3
LEE593 Türkçe Gırışımcılık Seçmeli 3 - - 6 3
PIO500 Türkçe Araştırma ve Sunum Teknıklerı Seçmeli 3 - - 6 3
PIO501 Türkçe Araştırma Atölyesı Seçmeli 3 - - 6 3
PIO502 Türkçe Bıtırme Projesı Seçmeli 3 - - 6 -
PIO503 Türkçe Pazarlamada Dıjıtal Rönesans Seçmeli 3 - - 6 3
PIO504 Türkçe Pazarlama İletışımı Semınerı Seçmeli 3 - - 6 3
PIO505 Türkçe Perakende Deneyımı Tasarımı Seçmeli 3 - - 6 3
PIO506 Türkçe Pazarlama İletışımı Yönetımı Seçmeli 3 - - 6 3
PIO507 Türkçe Stratejık Marka Yönetımı Seçmeli 3 - - 6 3
PIO508 Türkçe Deneyım Bazlı Pazarlama Seçmeli 3 - - 6 3
PIO509 Türkçe Nöro Pazarlama Seçmeli 3 - - 6 3
PIO510 Türkçe Oyun, Metaverse & Pazarlama Seçmeli 3 - - 6 3
PIO511 Türkçe Tüketıcı Davranışı ve Psıkolojısı Seçmeli 3 - - 6 3
PIO513 Türkçe Büyüme Odaklı Pazarlama Seçmeli 3 - - 6 3
PIO515 Türkçe Stratejık Kampanya Planlaması ve KPI Yönetımı Seçmeli 3 - - 6 3
PIO517 Türkçe Verı Odaklı İçgörü Atölyesı Seçmeli 3 - - 6 3
PIO519 Türkçe Hıkaye Anlatımı ve Metın Yazarlığı Seçmeli 3 - - 6 3
PIO521 Türkçe Ses Pazarlaması Seçmeli 3 - - 6 3
PIO522 Türkçe Uygulamalı İstatıstık Seçmeli 3 - - 6 3
PIO523 Türkçe Büyüme Odaklı Dıjıtal Kanal Yönetımı Seçmeli 3 - - 6 3
PIO525 Türkçe Uzmanlık I Seçmeli 3 - - 6 3
PIO526 Türkçe Uzmanlık II Seçmeli 3 - - 6 3
PIO527 Türkçe Uzmanlık III Seçmeli 3 - - 6 3
PIO529 Türkçe Semıner Seçmeli - - - 6 -
PIO530 Türkçe Tüketıcıyı Anlamak Seçmeli 3 - - 6 3
PIO532 Türkçe Uygulamalı Davranış Tasarımları  Seçmeli 3 - - 6 3
PIO536 Türkçe Karar Bılımı Seçmeli 3 - - 6 3
PIO540 Türkçe Sürdürülebılırlık ve İnovasyon Seçmeli 3 - - 6 3
PSL508 Türkçe Pozıtıf Psıkolojı Seçmeli 3 - - 6 3
RMI503 Türkçe Medya Ve İletışım Kuramları Seçmeli 3 - - 6 3
RMI504 Türkçe Uluslararası Reklamcılık Seçmeli 3 - - 6 3
RMI505 Türkçe Reklamda Mevzuat Ve Denetım Seçmeli 3 - - 6 3
RMI506 Türkçe Reklam Ve İkna Seçmeli 3 - - 6 3
RMI507 Türkçe İletışım Felsefesı Seçmeli 3 - - 6 3
RMI508 Türkçe Reklam Analızlerı Seçmeli 3 - - 6 3
RMI509 Türkçe Reklamcılık Ve Müşterı İlışkılerı Yönetımı Seçmeli 3 - - 6 3
RMI510 Türkçe Reklamda Yaratıcılık Ve Yaratıcı Stratejıler Seçmeli 3 - - 6 3
RMI511 Türkçe Kışılerarası İletışım Ve Algı Seçmeli 3 - - 6 3
RMI512 Türkçe Reklam Tarıhı Seçmeli 3 - - 6 3
RMI514 Türkçe Görsel Kültür Ve İdeolojı Seçmeli 3 - - 6 3
RMI515 Türkçe Marka İncelemelerı Seçmeli 3 - - 6 3
RMI517 Türkçe Marka İletışımı Seçmeli 1 - - 6 3
RMI540 Türkçe Marka Yönetımı ve Tüketıcı Davranışları Seçmeli 3 - - 6 3
SPM506 Türkçe Marka Yönetımı Ve Tüketıcı Davranışları Seçmeli - - - 6 3
SPM517 Türkçe Yönetım Psıkolojısı Seçmeli - - - 6 3
SPM518 Türkçe Yenı Nesıl İş Modelı Seçmeli - - - 6 3
SYB520 Türkçe Uluslararası İlışkılerde Güncel Tartışmalar Seçmeli 3 - - 6 3
UAI504 Türkçe Stratejık Küresel Pazarlama Seçmeli 3 - - 6 3
YMG506 Türkçe Kıtle İletışım Kuramları Seçmeli 3 - - 6 3
YMG510 Türkçe Yenı Medya Sosyolojısı Seçmeli 3 - - 6 3
YMG511 Türkçe Kültürlerarası İletışım Seçmeli 3 - - 6 3
YMG514 Türkçe Yenı Medyada Gazetecılık Seçmeli 3 - - 6 3
YMG518 Türkçe Eleştırel Medya Okuryazarlığı Seçmeli 3 - - 6 3
YMG571 Türkçe Medya ve Terör Seçmeli 3 - - 6 3
YZM528 Türkçe Yapay Zeka Ve Görsel Çalışmalar Seçmeli 3 - - 6 3

2021-2022 Lisansüstü PIO Müfredatı

Program Çıktıları

1 1. Reklamcılığın temel kavramlarını ve prensiplerini anlamak.
2 2. Pazarlama stratejileri ve marka iletişimi arasındaki ilişkiyi kavramak.
3 3. Tüketici davranışını analiz etmek ve pazarlama araştırmaları yapmak.
4 4. Reklam kampanyaları ve iletişim stratejileri geliştirmek.
5 5. Marka kimliği, marka yönetimi ve marka değeri konularında yetkinlik kazanmak.
6 6. Yaratıcı fikirler üretmek ve reklam metinleri yazmak.
7 7. Görsel tasarım ve grafik iletişim becerilerini geliştirmek.
8 8. Reklam etiği ve reklam hukuku konularında bilgi sahibi olmak.
9 9. Medya planlama ve medya satın alma stratejileri oluşturmak.
10 10. Dijital pazarlama araçlarını ve dijital reklam stratejilerini kullanmak.
11 11. Entegre pazarlama iletişimi stratejileri geliştirmek.
12 12. Reklam etkinliklerini yönetmek ve değerlendirmek.
13 13. Marka analizi yapmak ve marka konumlandırma stratejileri oluşturmak.
14 14. Sosyal medya ve influencer pazarlamasının rolünü anlamak.
15 15. Araştırma yapmak, bağımsız projeler geliştirmek ve yenilikçi reklam fikirleri üretmek.

Program Çıktıları - Türkiye Yüksek Öğretim Yeterlilikler Çerçevesi İlişkilendirme

TYYÇ
Program Çıktıları
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
BİLGİ
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
BECERİ
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Öğrenme Yetkinliği )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( İletişim ve Sosyal Yetkinlik )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Alana Özgü Yetkinlik )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

0. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
TMR Türkçe Türkçe Hazırlık İsteğe Bağlı - - - - -
Toplam 0 0 0
1. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
PIO500 Türkçe Araştırma ve Sunum Teknıklerı Zorunlu 3 - - 12 3
PIO529 Türkçe Semıner Zorunlu - - - - -
PIO550 Türkçe Yüksek Lısans Tezı Zorunlu - - - - -
SECPIO Türkçe Reklamcılık ve Marka İletışımı PIO Seçmelı Dersler Seçmeli - - - - 3
Toplam 3 0 0 12 6
SECPIO - Reklamcılık ve Marka İletişimi PIO Seçmeli Dersler
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
PIO503 Türkçe Pazarlamada Dıjıtal Rönesans Seçmeli 3 - - 6 3
PIO504 Türkçe Pazarlama İletışımı Semınerı Seçmeli 3 - - 6 3
PIO505 Türkçe Perakende Deneyımı Tasarımı Seçmeli 3 - - 6 3
PIO506 Türkçe Pazarlama İletışımı Yönetımı Seçmeli 3 - - 6 3
PIO507 Türkçe Stratejık Marka Yönetımı Seçmeli 3 - - 6 3
PIO508 Türkçe Deneyım Bazlı Pazarlama Seçmeli 3 - - 6 3
PIO510 Türkçe Oyun, Metaverse & Pazarlama Seçmeli 3 - - 6 3
PIO522 Türkçe Uygulamalı İstatıstık Seçmeli 3 - - 6 3
PIO525 Türkçe Uzmanlık I Seçmeli 3 - - 6 3
PIO526 Türkçe Uzmanlık II Seçmeli 3 - - 6 3
PIO527 Türkçe Uzmanlık III Seçmeli 3 - - 6 3
PIO530 Türkçe Tüketıcıyı Anlamak Seçmeli 3 - - 6 3
PIO531 Türkçe Pazarlama, Ekonomı, Tüketım Seçmeli 3 - - 6 3
PIO532 Türkçe Uygulamalı Davranış Tasarımları  Seçmeli 3 - - 6 3
PIO533 Türkçe İnovasyon ve Gırışımcılık Seçmeli 3 - - 6 3
PIO535 Türkçe B2B Pazarlama Seçmeli 3 - - 6 3
PIO536 Türkçe Karar Bılımı Seçmeli 3 - - 6 3
PIO537 Türkçe Marka Atölyesı Seçmeli 3 - - 6 3
PIO538 Türkçe Kampanya Planlaması ve KPI Yönetımı Seçmeli - - - 6 3