Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
---|---|---|---|---|---|---|
PIO504 | Pazarlama İletişimi Semineri | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 1 | 6.00 | 3.00 |
Yüksek Lisans
`Pazarlama İletişimi Semineri` dersinin amacı, öğrencilere pazarlama iletişimi konusunda derinlemesine bir anlayış kazandırmak ve bu alanda becerilerini geliştirmelerine yardımcı olmaktır. Bu seminer genellikle pazarlama iletişimi stratejileri, araçları ve teknikleri üzerine odaklanır. Öğrencilere pazarlama iletişimi kavramlarını, temel prensipleri ve güncel uygulamaları anlatırken, aynı zamanda onlara etkili bir şekilde iletişim kurma, marka bilinirliğini artırma, hedef kitleleri etkileme ve müşteri ilişkilerini güçlendirme becerilerini kazandırmayı hedefler. Bu ders genellikle öğrencilere pazarlama iletişimi stratejilerini planlama, uygulama ve değerlendirme becerilerini geliştirme fırsatı sunar.
1 | Pazarlama İletişimi Stratejilerini Anlama: Öğrenciler, farklı pazarlama iletişimi stratejilerini kavrar ve bunların nasıl belirlendiğini, uygulandığını ve değerlendirildiğini anlarlar. |
2 | Marka İmajını Güçlendirme Yetkinliği: Öğrenciler, marka imajını güçlendirmek için etkili pazarlama iletişimi stratejilerini belirleme ve uygulama becerilerini geliştirirler. |
3 | Hedef Kitlelere Etkili Bir Şekilde Ulaşma: Öğrenciler, pazarlama iletişimi araçlarını kullanarak farklı hedef kitlelere ulaşma stratejilerini geliştirir ve uygularlar. |
4 | Müşteri İlişkilerini Yönetme Becerisi: Öğrenciler, etkili pazarlama iletişimi yoluyla müşteri ilişkilerini güçlendirme ve sürdürme becerilerini kazanırlar. |
5 | Pazarlama İletişimi Kampanyalarını Değerlendirme: Öğrenciler, pazarlama iletişimi kampanyalarının etkililiğini değerlendirme yeteneği kazanır ve bu değerlendirmeleri yaparak stratejik gelişim için öneriler sunarlar. |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
`Pazarlama İletişimi Semineri` dersinin amacı, öğrencilere pazarlama iletişimi konusunda derinlemesine bir anlayış kazandırmak ve bu alanda becerilerini geliştirmelerine yardımcı olmaktır. Bu seminer genellikle pazarlama iletişimi stratejileri, araçları ve teknikleri üzerine odaklanır. Öğrencilere pazarlama iletişimi kavramlarını, temel prensipleri ve güncel uygulamaları anlatırken, aynı zamanda onlara etkili bir şekilde iletişim kurma, marka bilinirliğini artırma, hedef kitleleri etkileme ve müşteri ilişkilerini güçlendirme becerilerini kazandırmayı hedefler. Bu ders genellikle öğrencilere pazarlama iletişimi stratejilerini planlama, uygulama ve değerlendirme becerilerini geliştirme fırsatı sunar.
Hafta | Teorik | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|
1 | Pazarlama İletişiminin Temelleri | ||
2 | Pazarlama İletişimi Araçları ve Kanalları | ||
3 | Hedef Kitle Belirleme ve Segmentasyon | ||
4 | Pazarlama İletişimi Stratejileri | ||
5 | Marka İletişimi ve Konumlandırma | ||
6 | Reklam Stratejileri ve Kampanya Yönetimi | ||
7 | Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim | ||
8 | Ara Sınav | ||
9 | Digital Marketing Communication | ||
10 | Sosyal Medya Yönetimi ve Stratejileri | ||
11 | İçerik Pazarlaması ve Marka İçerik Stratejileri | ||
12 | Etkili İletişim Teknikleri ve Sunum Becerileri | ||
13 | Pazarlama İletişimi Ölçümü ve Değerlendirme | ||
14 | Kriz İletişimi ve Kriz Yönetimi |
Yok
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 72 | 72 |
Final Sınavı | 1 | 76 | 76 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü (saat) | 150 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | |
ÖÇ 1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |
ÖÇ 2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 |
ÖÇ 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 |
ÖÇ 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 |
ÖÇ 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 |