Nişantaşı Üniversitesi, "Nişantaşı Meslek Yüksek Okulu" olarak 2009 yılında kurulmuştur. Tıbbi Laboratuvar Teknikleri Programı 2010-2011 eğitim-öğretim yılında Tıbbi Laboratuvar Teknikleri Programı adı altında eğitim-öğretim faaliyetlerine başlamıştır. İlgili programın eğitim süresi 4 yarıyıldan oluşmak üzere 2 yıldır.
TIBBİ LABORATUVAR TEKNİKERİ
ÖN LİSANS
Programa kayıt yaptırmak isteyen öğrenci, ilgili mevzuat çerçevesinde öSYM tarafından belirlenen süreçleri tamamlamak Sayısal puan türünde ilgili puanı minimum olarak almak / sınavları başarmış olmak zorundadır. Yurt içi veya dışında eşdeğer programda öğrenimine başlamış bir öğrenci yatay geçiş için başvuru yapabilir. öğrencilerin kabulü dönem başlamadan, her bir öğrencinin şartları ve başvuru yaptığı derece dikkate alınarak incelenir ve özel olarak değerlendirilir. üniversiteye giriş hakkında daha detaylı bilgi Kurum Tanıtım Kataloğunda mevcuttur. üniversite tarafından onaylanmış ve bir anlaşma ile sınırları belirlenmiş öğrenci değişim programları kapsamında yurtdışından gelen öğrenciler programda verilen dersleri alabilirler.
Nişantaşı Üniversitesi’nde öğrenim gören öğrenciler, bazı derslerden belirli yönetmelikler çerçevesinde muaf olabilirler. Başka bir kurumda alınan dersin içeriğinin, Nişantaşı Üniversitesi'nde verilen dersin içeriğine uygun olması ve ilgili birimler tarafından onaylanması durumunda, öğrenci bu dersten muaf tutulabilir.
Öğrencilerin mezuniyet hakkı elde edebilmesi için programda yer alan derslerin (toplam 120 AKTS Karşılığı) tamamını başarıyla tamamlamış olması gerekmektedir.Öğrencilerin mezuniyet aşamasındaki genel ağırlıklı not ortalamasının 4.00 üzerinden en az 2.00 olması gerekmektedir.
Dönem başında ilgili derse kayıt yaptıran öğrencilerin dönem sonu sınavına girebilmesi için teorik derslerin en az %70`ine, uygulamalı derslerin ise en az % 80’ine devam etmiş olmaları gerekmektedir. Öğrenciler, her ders için en az bir ara sınav ve yarıyıl sonu sınavına tabi tutulurlar. Başarı notuna, ara sınavın (ara sınav notu olarak ödev, laboratuvar sınavı, quiz vb. gibi ölçme araçlarından elde edilen puanlar da değerlendirmeye alınabilir) katkısı % 40, yarıyıl sonu sınavının katkısı ise % 60 şeklindedir. Tüm sınavlar 100 puan üzerinden değerlendirilir. Bir dersten (AA), (BA), (BB), (CB) ve (CC) harf notlarından birini alan öğrenciler o dersi başarmış sayılırlar. (DC) ve (DD) notları şartlı başarılı notlardır. Öğrencinin DC veya DD notu aldığı bir dersten başarılı olabilmesi için o dersi aldığı dönem not ortalamasının en az 1.80 olması gerekir. Daha detaylı bilgi için lütfen Ders Planı bölümündeki ilgili dersi inceleyiniz.
Mezunların İstihdam Olanakları ve üst Kademeye Geçiş Programdan mezun olan öğrenciler tıbbi laboratuvar teknikerleri olarak hastanelerde, tıp fakültelerinde, özel tahlil laboratuvarlarında, diğer sağlık kuruluşlarının araştırma merkezlerinde, gıda sanayii işletmeleri ile tıp ve ilaç alanında araştırma ve geliştirme çalışmaları yapan kurum ve kuruluşlarda, araştırma merkezlerinde çalışabilirler. Kamu Personeli Seçme Sınavı’na (KPSS) göre Sağlık Teknikeri olarak atanabilmektedirler. Ayrıca mezunlarımızın dikey geçiş sınavına girerek ilgili alanlarda lisans tamamlama hakkı bulunmaktadır.
Programdan mezun olan öğrenciler tıbbi laboratuvar teknikerleri olarak hastanelerde, tıp fakültelerinde, özel tahlil laboratuvarlarında, diğer sağlık kuruluşlarının araştırma merkezlerinde, gıda sanayii işletmeleri ile tıp ve ilaç alanında araştırma ve geliştirme çalışmaları yapan kurum ve kuruluşlarda, araştırma merkezlerinde çalışabilirler. Kamu Personeli Seçme Sınavı’na (KPSS) göre Sağlık Teknikeri olarak atanabilmektedirler. Ayrıca mezunlarımızın dikey geçiş sınavına girerek ilgili alanlarda lisans tamamlama hakkı bulunmaktadır.
Dönem başında ilgili derse kayıt yaptıran öğrencilerin dönem sonu sınavına girebilmesi için teorik derslerin en az %70`ine, uygulamalı derslerin ise en az % 80’ine devam etmiş olmaları gerekmektedir. öğrenciler, her ders için en az bir ara sınav ve yarıyıl sonu sınavına tabi tutulurlar. Başarı notuna, ara sınavın (ara sınav notu olarak ödev, laboratuvar sınavı, quiz vb. gibi ölçme araçlarından elde edilen puanlar da değerlendirmeye alınabilir) katkısı % 40, yarıyıl sonu sınavının katkısı ise % 60 şeklindedir. Tüm sınavlar 100 puan üzerinden değerlendirilir. Bir dersten (AA), (BA), (BB), (CB) ve (CC) harf notlarından birini alan öğrenciler o dersi başarmış sayılırlar. (DC) ve (DD) notları şartlı başarılı notlardır. öğrencinin DC veya DD notu aldığı bir dersten başarılı olabilmesi için o dersi aldığı dönem not ortalamasının en az 1.80 olması gerekir. Daha detaylı bilgi için lütfen Ders Planı bölümündeki ilgili dersi inceleyiniz.
Öğrencilerin mezuniyet hakkı elde edebilmesi için programda yer alan derslerin (toplam 120 AKTS Karşılığı) tamamını başarıyla tamamlamış olması gerekir. Bununla birlikte her yarıyıl için yarıyıl ağırlıklı not ortalamasının 4.00 üzerinden en az 1.80 ve mezuniyet aşamasındaki genel ağırlıklı not ortalamasının 4.00 üzerinden en az 2.00 olması gerekir. Ayrıca, mezuniyet için öğrencinin staj veya bitirme projesini başarılı bir şekilde tamamlamış olması gerekmektedir.
Tam Zamanlı
MASLAK MAHALLESİ TAŞYONCASI SOKAK NO: 1V ve NO:1Y BİNA KODU: 34481742, 34398 SARIYER-İSTANBUL ÖĞR. GÖR. NAGEHAN TANYELİ-TIBBİ LABORATUVAR TEKNİKLERİ PROGRAM BAŞKANI
Programdan mezun olan öğrenciler tıbbi laboratuvar teknikerleri olarak hastanelerde, tıp fakültelerinde, özel tahlil laboratuvarlarında, diğer sağlık kuruluşlarının araştırma merkezlerinde, gıda sanayii işletmeleri ile tıp ve ilaç alanında araştırma ve geliştirme çalışmaları yapan kurum ve kuruluşlarda, araştırma merkezlerinde çalışabilirler. Kamu Personeli Seçme Sınavı’na (KPSS) göre Sağlık Teknikeri olarak atanabilmektedirler. Ayrıca mezunlarımızın dikey geçiş sınavına girerek ilgili alanlarda lisans tamamlama hakkı bulunmaktadır. Teorik derslerden edindikleri bilgiler ile donanımlı laboratuvarlardan aldıkları pratik bilgiler ile sektörde yetkin bir hale gelmektedirler.
1 | Alanının gerektirdiği konularda yeterli altyapıya sahip olma; bu alanlardaki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kazanmak ve yerinde kullanabilmek |
2 | Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilmek |
3 | Alanı ile ilgili uygulamalar için mesleki ortam, modern teknikleri ve araçları ve bilişim teknolojilerini seçebilmek ve etkin kullanabilmek |
4 | Alanı ile ilgili temel kavramlarını öğrenme, alanın temel fonksiyonları, tarihsel gelişimi, diğer bilim dallarıyla olan ilişkileri kavramak ve kullanmak |
5 | Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi alarak sorumluluk alabilmek |
6 | Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilmek |
7 | Öğrenimine aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilmek |
8 | Yaşam boyu öğrenme bilinci kazanmış olmak |
9 | Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilmek |
10 | Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilmek |
11 | Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 genel düzeyinde kullanarak, alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek |
12 | Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilmek |
13 | Alanı ile ilgili verilerin toplanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olmak |
14 | Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularına yeterli bilince sahip olmak |
15 | Alanı ile ilgili süreçleri yerinde inceleyerek uygulama becerisi kazandırmak |
16 | Türkçeyi yazılı ve sözlü biçimde etkin olarak kullanma yeterliliğine sahip olmak ve bunun yanında hukuk dili ve adli yazışma konusunda teorik ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
17 | Atatürk ilkeleri ve inkılâpları konusunda bilgiye sahip olup Cumhuriyetin temel değerlerini benimserler. |
0. Dönem | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor | KREDİ |
HAZ | İngilizce | İngılızce Hazırlık | İsteğe Bağlı | - | - | - | - | - | |
TMR | Türkçe | Türkçe Hazırlık | İsteğe Bağlı | - | - | - | - | - | |
Toplam | 0 | 0 | 0 | ||||||
1. Dönem | |||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor | KREDİ |
OATA153 | Türkçe | Atatürk İlkelerı ve İnkılap Tarıhı I | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | 2 | |
OSAG153 | Türkçe | Anatomı | Zorunlu | 2 | - | - | 5 | 2 | |
OSAG159 | Türkçe | Sağlıkta Temel Becerıler I | Zorunlu | 1 | 2 | - | 2 | 2 | |
OSAG171 | Türkçe | Tıbbı Termınolojı | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | 2 | |
OSAG175 | Türkçe | Tıbbı Etık ve Hasta Hakları | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | 2 | |
OTRD153 | Türkçe | Türk Dılı I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | 2 | |
OYDL171 | Türkçe | İngılızce Yazma Becerılerı I | Zorunlu | 1 | 1 | - | 4 | 2 | |
OYDL173 | Türkçe | İngılızce Okuma ve Anlama Becerılerı I | Zorunlu | 1 | 1 | - | 4 | 2 | |
OYDL175 | Türkçe | İngılızce Dıl Bılgısı I | Zorunlu | 1 | 1 | - | 4 | 2 | |
Toplam | 14 | 5 | 0 | 31 | 18 | ||||
2. Dönem | |||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor | KREDİ |
OATA154 | Türkçe | Atatürk İlkelerı ve İnkılap Tarıhı II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | 2 | |
OSAG158 | Türkçe | Sağlıkta Temel Becerıler II | Zorunlu | 1 | 2 | - | 4 | 2 | |
OSAG174 | Türkçe | İlk ve Acıl Yardım | Zorunlu | 2 | - | - | 5 | 2 | |
OTLT152 | Türkçe | Tıbbı Mıkrobıyolojı I | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | 2 | |
OTLT154 | Türkçe | Hücre Bıyolojısı ve Fızyolojı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | 2 | |
OTRD154 | Türkçe | Türk Dılı II | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | 2 | |
OYDL172 | Türkçe | İngılızce Yazma Becerılerı II | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | 2 | |
OYDL174 | Türkçe | İngılızce Okuma ve Anlama Becerılerı II | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | 2 | |
OYDL176 | Türkçe | İngılızce Dıl Bılgısı II | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | 2 | |
Toplam | 17 | 2 | 0 | 33 | 18 | ||||
3. Dönem | |||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor | KREDİ |
OSTJ251 | Türkçe | Staj / Bıtırme Projesı I | Zorunlu | - | - | - | 4 | - | |
OTLT251 | Türkçe | Meslekı Laboratuvar Uygulamaları I | Zorunlu | 2 | 2 | - | 6 | 3 | |
OTLT253 | Türkçe | Temel Bıyokımya | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | 2 | |
OTLT255 | Türkçe | Tıbbı Mıkrobıyolojı II | Zorunlu | 2 | - | - | - | 2 | |
OTLT257 | Türkçe | Hematolojı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | 2 | |
OTLT259 | Türkçe | Parazıtolojı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | 2 | |
OTLT261 | Türkçe | Tıbbı Laboratuvar Cıhazları ve Güvenlığı | Zorunlu | 2 | 1 | - | 4 | 3 | |
OYDL253 | Türkçe | Sağlık İngılızcesı | Zorunlu | 1 | 1 | - | 3 | 2 | |
Toplam | 13 | 4 | 0 | 26 | 16 | ||||
4. Dönem | |||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor | KREDİ |
OISG264 | Türkçe | İşçı Sağlığı ve Güvenlığı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | 2 | |
OSAG254 | Türkçe | Sağlıkta İletışım | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | 2 | |
OSAG260 | Türkçe | Patolojı | Zorunlu | 2 | 1 | - | 4 | 2 | |
OSTJ252 | Türkçe | Staj / Bıtırme Projesı II | Zorunlu | - | - | - | - | - | |
OTLT252 | Türkçe | Meslekı Laboratuvar Uygulamaları II | Zorunlu | 2 | 2 | - | 6 | 3 | |
OTLT254 | Türkçe | Tıbbı Genetık | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | 2 | |
OTLT258 | Türkçe | İmmünolojı | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | 2 | |
OTLT262 | Türkçe | Klınık Bıyokımya | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | 2 | |
Toplam | 14 | 3 | 0 | 27 | 15 |
1 | Alanının gerektirdiği konularda yeterli altyapıya sahip olma; bu alanlardaki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kazanmak ve yerinde kullanabilmek |
2 | Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilmek |
3 | Alanı ile ilgili uygulamalar için mesleki ortam, modern teknikleri ve araçları ve bilişim teknolojilerini seçebilmek ve etkin kullanabilmek |
4 | Alanı ile ilgili temel kavramlarını öğrenme, alanın temel fonksiyonları, tarihsel gelişimi, diğer bilim dallarıyla olan ilişkileri kavramak ve kullanmak |
5 | Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi alarak sorumluluk alabilmek |
6 | Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilmek |
7 | Öğrenimine aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilmek |
8 | Yaşam boyu öğrenme bilinci kazanmış olmak |
9 | Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilmek |
10 | Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilmek |
11 | Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 genel düzeyinde kullanarak, alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek |
12 | Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilmek |
13 | Alanı ile ilgili verilerin toplanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olmak |
14 | Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularına yeterli bilince sahip olmak |
15 | Alanı ile ilgili süreçleri yerinde inceleyerek uygulama becerisi kazandırmak |
16 | Türkçeyi yazılı ve sözlü biçimde etkin olarak kullanma yeterliliğine sahip olmak ve bunun yanında hukuk dili ve adli yazışma konusunda teorik ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
17 | Atatürk ilkeleri ve inkılâpları konusunda bilgiye sahip olup Cumhuriyetin temel değerlerini benimserler. |
0. Dönem | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor | KREDİ |
HAZ | İngilizce | İngılızce Hazırlık | İsteğe Bağlı | - | - | - | - | - | |
TMR | Türkçe | Türkçe Hazırlık | İsteğe Bağlı | - | - | - | - | - | |
Toplam | 0 | 0 | 0 | ||||||
1. Dönem | |||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor | KREDİ |
OATA153 | Türkçe | Atatürk İlkelerı ve İnkılap Tarıhı I | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | 2 | |
OPAT153 | Türkçe | Temel Bıyokımya | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | 2 | |
OSAG151 | Türkçe | Tıbbı Termınolojı | Zorunlu | 2 | - | - | 5 | 2 | |
OSAG153 | Türkçe | Anatomı | Zorunlu | 2 | - | - | 5 | 2 | |
OSAG159 | Türkçe | Sağlıkta Temel Becerıler I | Zorunlu | 1 | 2 | - | 2 | 2 | |
OTLT153 | Türkçe | Tıbbı Laboratuvar Cıhazları ve Güvenlığı | Zorunlu | 1 | 1 | - | 4 | 2 | |
OTRD153 | Türkçe | Türk Dılı I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | 2 | |
OYDL181 | İngilizce | İngılızce I | Zorunlu | 2 | 2 | - | 6 | 3 | |
Toplam | 14 | 5 | 0 | 31 | 17 | ||||
2. Dönem | |||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor | KREDİ |
OATA154 | Türkçe | Atatürk İlkelerı ve İnkılap Tarıhı II | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | 2 | |
OSAG158 | Türkçe | Sağlıkta Temel Becerıler II | Zorunlu | 1 | 2 | - | 4 | 2 | |
OSAG174 | Türkçe | İlk ve Acıl Yardım | Zorunlu | 2 | - | - | 5 | 2 | |
OSAG178 | Türkçe | Hücre Bıyolojısı ve Fızyolojı | Zorunlu | 2 | - | - | 5 | 2 | |
OTLT162 | Türkçe | Tıbbı Mıkrobıyolojı I | Zorunlu | 2 | - | - | 5 | 2 | |
OTRD154 | Türkçe | Türk Dılı II | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | 2 | |
OYDL182 | İngilizce | İngılızce II | Zorunlu | 2 | 2 | - | 6 | 3 | |
Toplam | 13 | 4 | 0 | 30 | 15 | ||||
3. Dönem | |||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor | KREDİ |
OSTJ251 | Türkçe | Staj / Bıtırme Projesı I | Zorunlu | - | - | - | 4 | - | |
OTLT251 | Türkçe | Meslekı Laboratuvar Uygulamaları I | Zorunlu | 2 | 2 | - | 6 | 3 | |
OTLT255 | Türkçe | Tıbbı Mıkrobıyolojı II | Zorunlu | 2 | - | - | - | 2 | |
OTLT269 | Türkçe | Parazıtolojı | Zorunlu | 2 | - | - | 5 | 2 | |
OTLT271 | Türkçe | Epıdemıyolojı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | 2 | |
SECTLT3 | Türkçe | TLT 3. YY Bölüm Seçmelı Dersler | Seçmeli | - | - | - | - | - | |
Toplam | 8 | 2 | 0 | 18 | 9 | ||||
4. Dönem | |||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor | KREDİ |
ODYL268 | Türkçe | Klınık Bıyokımya | Zorunlu | 3 | - | - | 6 | 3 | |
OSTJ252 | Türkçe | Staj / Bıtırme Projesı II | Zorunlu | - | - | - | - | - | |
OTLT258 | Türkçe | İmmünolojı | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | 2 | |
OTLT268 | Türkçe | Meslekı Laboratuvar Uygulamaları II | Zorunlu | 2 | 2 | - | 4 | 3 | |
OTLT270 | Türkçe | Tıbbı Genetık | Zorunlu | 2 | - | - | 4 | 2 | |
SECTLT4 | Türkçe | TLT 4. YY Bölüm Seçmelı Dersler | Seçmeli | - | - | - | - | - | |
Toplam | 9 | 2 | 0 | 18 | 10 | ||||
SECTLT3 - TLT 3. YY Bölüm Seçmeli Dersler | |||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor | KREDİ |
OISG279 | Türkçe | İşçı Sağlığı ve Güvenlığı | Seçmeli | 1 | 2 | - | 4 | 2 | |
OSAG255 | Türkçe | Tıbbı Etık ve Hasta Hakları | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | 2 | |
OYDL257 | Türkçe | Sağlık İngılızcesı | Seçmeli | 1 | 2 | - | 4 | 2 | |
SECTLT4 - TLT 4. YY Bölüm Seçmeli Dersler | |||||||||
Ders Kodu | [DersinDili] | Ders Adı | Ders Türü | [D] | [U] | [L] | AKTS | Rapor | KREDİ |
OSAG260 | Türkçe | Patolojı | Seçmeli | 2 | 1 | - | 4 | 2 | |
OSAG268 | Türkçe | Sağlıkta İletışım | Seçmeli | 1 | 2 | - | 4 | 2 | |
OTLT266 | Türkçe | Hematolojı | Seçmeli | 1 | 2 | - | 4 | 2 |