GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS Kredi
SPM511 Reklamcılık Ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Seçmeli Ders Grubu 1 1 6.00 3.00

Yüksek Lisans



Bu dersin amacı, öğrencilere reklamcılığın ve müşteri ilişkileri yönetiminin temel kavramlarını, stratejilerini ve uygulamalarını öğretmek, öğrencilerin reklam ve müşteri ilişkileri alanında bilgi ve becerilerini geliştirmek ve etkili müşteri ilişkileri stratejileri oluşturma yeteneklerini geliştirmektir.



1 Müşteri davranışlarını anlama ve analiz etme becerisi geliştirerek, hedef kitleye yönelik etkili pazarlama stratejileri oluşturma yeteneğini kazanacaksınız.
2 Müşteri memnuniyeti ve sadakatini artırmak için etkili müşteri ilişkileri yönetimi tekniklerini öğrenerek, uzun vadeli müşteri ilişkileri oluşturma yeteneğini geliştireceksiniz.
3 Reklamcılık ve müşteri ilişkileri yönetimi alanında etik prensipleri anlama ve uygulama becerisi kazanarak, dürüst ve sorumlu bir şekilde iş yapma yeteneğini geliştireceksiniz.
4 Müşteri geri bildirimlerini değerlendirme ve müşteri taleplerine hızlı ve etkili bir şekilde yanıt verme becerisi geliştirerek, marka itibarını koruma ve güçlendirme yeteneğini kazanacaksınız.
5 Reklam kampanyalarının etkisini ölçme ve analiz etme becerisi geliştirerek, gelecekteki pazarlama stratejilerini geliştirmek için veri odaklı kararlar alabilme yeteneğini kazanacaksınız.

Birinci Öğretim


YOK


YOK


Bu dersin amacı, öğrencilere reklamcılığın ve müşteri ilişkileri yönetiminin temel kavramlarını, stratejilerini ve uygulamalarını öğretmek, öğrencilerin reklam ve müşteri ilişkileri alanında bilgi ve becerilerini geliştirmek ve etkili müşteri ilişkileri stratejileri oluşturma yeteneklerini geliştirmektir.


Hafta Teorik [OgretimYontemVeTeknikleri] [OnHazirlik]
1 Reklamcılık Ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
2 Reklamcılıkta Temel Kavramlar ve İlkeler
3 Reklam Stratejileri ve Planlama
4 Müşteri İlişkileri Yönetimi Temelleri
5 Pazarlama İletişimi ve Entegre Pazarlama İletişimi
6 Marka Yönetimi ve Marka İnşası
7 Dijital Reklamcılık ve İnternet Pazarlaması
8 Ara Sınav
9 Müşteri İlişkilerinde CRM Uygulamaları
10 Sosyal Medya Yönetimi ve Reklamcılıkta Etkileşim
11 Satış Promosyonu ve İlişki Pazarlaması
12 Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati
13 Kriz İletişimi ve Müşteri İlişkileri
14 Reklamcılık ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Projesi

YOK



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

YOK


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 72 72
Final Sınavı 1 76 76
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 1 1 1
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 1 1 1
Toplam İş Yükü (saat) 150

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
ÖÇ 1 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 4 4 4
ÖÇ 2 4 4 4 4 4 5 5 5 5 5 5 4 5 4 4
ÖÇ 3 5 5 4 4 4 4 4 4 5 5 5 5 4 4 4
ÖÇ 4 4 4 4 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
ÖÇ 5 5 5 5 5 5 5 5 4 4 4 4 4 4 4 4
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek