GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS Kredi
PIO541 Pazarlama Teknolojileri Seçmeli Ders Grubu 1 1 6.00 3.00

Yüksek Lisans



Bu dersin amacı, pazarlama alanında kullanılan dijital ve teknolojik araçları tanıtmak, pazarlama süreçlerinde teknolojinin rolünü ve etkisini anlamaktır. Öğrenciler, pazarlama teknolojileri kullanarak veri analizi, müşteri ilişkileri yönetimi ve dijital kampanya yönetimi becerileri kazanır.



1 Pazarlama teknolojilerinin temel kavramlarını ve uygulamalarını açıklar.
2 Dijital pazarlama araçlarını ve yazılımlarını etkin bir şekilde kullanır.
3 Tüketici verilerini analiz ederek teknoloji destekli pazarlama stratejileri geliştirir.

Birinci Öğretim


YOK


Yok


Dijital pazarlama araçları, CRM sistemleri, pazarlama otomasyonu, veri analitiği, sosyal medya pazarlaması, içerik yönetimi, SEO, SEM, e-posta pazarlaması, mobil pazarlama ve pazarlama teknolojilerinin güncel trendleri ele alınır.


Hafta Teorik [OgretimYontemVeTeknikleri] [OnHazirlik]
1 Ders anlatımı, Sunum, Tartışma Makale ve Kitap Okuma
2 Ders anlatımı, Sunum, Tartışma Makale ve Kitap Okuma
3 Ders anlatımı, Sunum, Tartışma Makale ve Kitap Okuma
4 Pazarlama otomasyonu
5 Veri analitiği ve pazarlama kararları
6 Sosyal medya pazarlaması
7 Arama motoru optimizasyonu (SEO)
8 Ara sınav
9 Arama motoru pazarlaması (SEM)
10 İçerik yönetimi ve stratejileri
11 E-posta pazarlaması
12 Mobil pazarlama
13 Güncel trendler ve geleceğin pazarlama teknolojileri
14 Proje sunumları ve genel değerlendirme



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 72 72
Final Sınavı 1 76 76
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 1 1 1
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 1 1 1
Toplam İş Yükü (saat) 150

ÖÇ 1
ÖÇ 2
ÖÇ 3
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek