Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
---|---|---|---|---|---|---|
HAN623 | Antrenman Pedagojisi | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 1 | 8.00 | 3.00 |
Yüksek Lisans
`Antrenman Pedagojisi` dersinin amacı, antrenman süreçlerinin etkili bir şekilde planlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi için gereken pedagojik prensipleri ve stratejileri öğretmektir. Bu ders, antrenmanın pedagojik temellerini ve sporcuların öğrenme süreçlerini anlamayı amaçlar. Aynı zamanda, antrenman sürecinin etkili bir şekilde yönetilmesi ve sporcuların gelişimine katkı sağlamak için uygun öğretim teknikleri ve değerlendirme yöntemlerini öğrencilere aktarır. Bu sayede, antrenörlerin sporcularıyla daha etkili iletişim kurmaları ve onların potansiyellerini en üst düzeye çıkarmaları hedeflenir.
1 | Öğrenciler, antrenman süreçlerini etkili bir şekilde planlayabilecek ve uygulayabileceklerdir. |
2 | Öğrenciler, sporcuların öğrenme süreçlerini anlayarak, antrenman programlarını buna göre tasarlayabileceklerdir. |
3 | Dersi tamamlayan öğrenciler, antrenman sürecinde uygun öğretim tekniklerini ve değerlendirme yöntemlerini kullanabileceklerdir. |
4 | Öğrenciler, antrenman pedagojisi prensiplerini uygulayarak sporcuların gelişimine katkı sağlayabileceklerdir. |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
`Antrenman Pedagojisi` dersinin amacı, antrenman süreçlerinin etkili bir şekilde planlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi için gereken pedagojik prensipleri ve stratejileri öğretmektir. Bu ders, antrenmanın pedagojik temellerini ve sporcuların öğrenme süreçlerini anlamayı amaçlar. Aynı zamanda, antrenman sürecinin etkili bir şekilde yönetilmesi ve sporcuların gelişimine katkı sağlamak için uygun öğretim teknikleri ve değerlendirme yöntemlerini öğrencilere aktarır. Bu sayede, antrenörlerin sporcularıyla daha etkili iletişim kurmaları ve onların potansiyellerini en üst düzeye çıkarmaları hedeflenir.
Hafta | Teorik | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|
1 | Antrenman Pedagojisinin Temelleri | ||
2 | Öğrenme Teorileri ve Uygulamaları | ||
3 | Antrenman Sürecinin Planlanması ve Tasarımı | ||
4 | Öğretim Teknikleri ve Yöntemleri | ||
5 | Öğrenme Stilleri ve Antrenman Uygulamaları | ||
6 | İletişim Becerileri ve Koçluk Rolü | ||
7 | Motivasyon ve Performans | ||
8 | Ara Sınav | ||
9 | Grup Dinamikleri ve Ekip Çalışması | ||
10 | Değerlendirme Teknikleri ve Geri Bildirim | ||
11 | Bireysel Farklılıkların Yönetimi | ||
12 | Problem Çözme ve Karar Verme | ||
13 | Etik ve Liderlik | ||
14 | İnovasyon ve Antrenman Programlarının Geliştirilmesi |
Yok
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 40 | 2 | 80 |
Final Sınavı | 60 | 2 | 120 |
Toplam İş Yükü (saat) | 200 |
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |
ÖÇ 3 |
ÖÇ 4 |