GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS Kredi
HAN623 Antrenman Pedagojisi Seçmeli Ders Grubu 1 1 8.00 3.00

Yüksek Lisans



`Antrenman Pedagojisi` dersinin amacı, antrenman süreçlerinin etkili bir şekilde planlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi için gereken pedagojik prensipleri ve stratejileri öğretmektir. Bu ders, antrenmanın pedagojik temellerini ve sporcuların öğrenme süreçlerini anlamayı amaçlar. Aynı zamanda, antrenman sürecinin etkili bir şekilde yönetilmesi ve sporcuların gelişimine katkı sağlamak için uygun öğretim teknikleri ve değerlendirme yöntemlerini öğrencilere aktarır. Bu sayede, antrenörlerin sporcularıyla daha etkili iletişim kurmaları ve onların potansiyellerini en üst düzeye çıkarmaları hedeflenir.



1 Öğrenciler, antrenman süreçlerini etkili bir şekilde planlayabilecek ve uygulayabileceklerdir.
2 Öğrenciler, sporcuların öğrenme süreçlerini anlayarak, antrenman programlarını buna göre tasarlayabileceklerdir.
3 Dersi tamamlayan öğrenciler, antrenman sürecinde uygun öğretim tekniklerini ve değerlendirme yöntemlerini kullanabileceklerdir.
4 Öğrenciler, antrenman pedagojisi prensiplerini uygulayarak sporcuların gelişimine katkı sağlayabileceklerdir.

Birinci Öğretim


Yok


Yok


`Antrenman Pedagojisi` dersinin amacı, antrenman süreçlerinin etkili bir şekilde planlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi için gereken pedagojik prensipleri ve stratejileri öğretmektir. Bu ders, antrenmanın pedagojik temellerini ve sporcuların öğrenme süreçlerini anlamayı amaçlar. Aynı zamanda, antrenman sürecinin etkili bir şekilde yönetilmesi ve sporcuların gelişimine katkı sağlamak için uygun öğretim teknikleri ve değerlendirme yöntemlerini öğrencilere aktarır. Bu sayede, antrenörlerin sporcularıyla daha etkili iletişim kurmaları ve onların potansiyellerini en üst düzeye çıkarmaları hedeflenir.


Hafta Teorik [OgretimYontemVeTeknikleri] [OnHazirlik]
1 Antrenman Pedagojisinin Temelleri
2 Öğrenme Teorileri ve Uygulamaları
3 Antrenman Sürecinin Planlanması ve Tasarımı
4 Öğretim Teknikleri ve Yöntemleri
5 Öğrenme Stilleri ve Antrenman Uygulamaları
6 İletişim Becerileri ve Koçluk Rolü
7 Motivasyon ve Performans
8 Ara Sınav
9 Grup Dinamikleri ve Ekip Çalışması
10 Değerlendirme Teknikleri ve Geri Bildirim
11 Bireysel Farklılıkların Yönetimi
12 Problem Çözme ve Karar Verme
13 Etik ve Liderlik
14 İnovasyon ve Antrenman Programlarının Geliştirilmesi

Yok



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 40 2 80
Final Sınavı 60 2 120
Toplam İş Yükü (saat) 200

ÖÇ 1
ÖÇ 2
ÖÇ 3
ÖÇ 4
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek