Ders Öğretim Planı
| Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
| 1 |
Ekonomik sorunları tanıma, ve tanımlama konusunu öğrenme |
| 2 |
Sorun tanıma ve tanımlamaya yönelik yöntemlerden habersdar olma |
| 3 |
Doktora dersinde alınan diğer derslerle ekonomik konular arasında ilişki kurma |
Yok
| Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
| 1 |
Tanışma ve hazırlık çalışması sunma |
|
|
| 2 |
Merkez Bankası Para politikası ve iktisat teorisi ilişkisi
( Para arzı, para talebinş etkileyen faktörler) |
|
|
| 3 |
Markez Bankası para politikası kurullarının yıllık raporlarından,
bir öğrencinin çalıştığı kurumun üst düzey yöneticisine ya da ilgili dersin öğretim üyesiner hazırlanan raporu tartışma |
|
|
| 4 |
Ekonomik göstergeler ve İdeks İlşkisi
(Nominal ve reel tanımlamalar) |
|
|
| 5 |
Ekonomik göstergeler ve İdeks İlşkisi
(DEVAM) |
|
|
| 6 |
Türkiye Ekonomisinde GSMH
GSYİH
Bileşenleri |
|
|
| 7 |
Türkiye Ekonomisinde Diğer temel ekonomik göstergeler Analizi
(Cari açık, dış boç, vb:) |
|
|
| 8 |
Arasınav |
|
|
| 9 |
Türkiye de ve Dünyada Gelir dağılımı bir sorun mu?
(Yoksulluk indeksi, insani kalkınma indeksi vb.) |
|
|
| 10 |
Türkiye de Sürekleyici sektör olgusu bir Sorun mu? |
|
|
| 11 |
Türkiye ve seçilmiş ülkeler örneklemli
verimlilik karşılaştırması |
|
|
| 12 |
Toplam Faktör verimliliğinin Dinamikleri |
|
|
| 13 |
Makale yazma sınamaları |
|
|
| 14 |
Makale yazma sınamaları |
|
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
| Ara Sınav |
1 |
40 |
| Rapor Sunma |
1 |
20 |
| Makale Kritik Etme |
1 |
20 |
| Okuma |
1 |
20 |
|
Toplam
|
100
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
| Final Sınavı |
1 |
40 |
|
Toplam
|
40
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
| Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
| Ara Sınav |
1 |
2 |
2 |
| Final Sınavı |
1 |
2 |
2 |
| Rapor Hazırlama |
4 |
4 |
16 |
| Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
13 |
3 |
39 |
| Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
13 |
3 |
39 |
| Okuma |
10 |
2 |
20 |
| Performans |
12 |
2 |
24 |
|
Toplam İş Yükü (saat)
|
142
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek