Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
1 |
İş değerleme yöntemlerini anlama ve uygulama becerisi kazanma. |
2 |
İş tanımlarını oluşturma ve iş analizi yapma becerisi geliştirme. |
3 |
İş değerlemesi sonuçlarını kullanarak ücret politikaları oluşturma becerisi kazanma. |
4 |
Ücret yönetimi süreçlerini anlama ve uygulama becerisi geliştirme. |
5 |
İş değerleme ve ücret yönetimi stratejilerini organizasyonun hedefleriyle uyumlu hale getirme becerisi geliştirme. |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
İş Değerleme ve Ücret Yönetimine Giriş |
|
|
2 |
İş Değerleme Yöntemleri ve Uygulamaları |
|
|
3 |
İş Tanımları ve İş Analizi |
|
|
4 |
Ücret Kavramı ve Ücret Politikaları |
|
|
5 |
Performansa Dayalı Ücret Sistemleri |
|
|
6 |
Ücret Düzeyi Belirleme ve Piyasa Araştırması |
|
|
7 |
Avantaj Paketleri ve Esnek Yan Haklar |
|
|
8 |
İş Değerleme ve Ücret Yönetimi Uygulamaları |
|
|
9 |
Kariyer Yönetimi ve Ücret Yönetimi İlişkisi |
|
|
10 |
Cinsiyet Eşitliği ve Ücret Adaleti |
|
|
11 |
Değer Tabanlı Ücret Sistemleri |
|
|
12 |
İş Değerleme ve Ücret Yönetiminde Yeni Trendler ve İnovasyonlar |
|
|
13 |
Ücret Yönetimi ve Performans Yönetimi Entegrasyonu |
|
|
14 |
İş Değerleme ve Ücret Yönetimi Uygulamaları ve Örnekler |
|
|
15 |
Final Sınavı |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
3 |
3 |
Final Sınavı |
1 |
3 |
3 |
Gözlem |
1 |
20 |
20 |
Örnek Vaka İncelemesi |
1 |
10 |
10 |
Bireysel Çalışma |
1 |
30 |
30 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
1 |
35 |
35 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
1 |
40 |
40 |
Okuma |
1 |
10 |
10 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
151
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek