Ders Öğretim Planı
| Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
| 1 |
Performans değerlendirmenin amacını ve önemini anlama. |
| 2 |
Farklı performans değerleme yöntemlerini inceleme ve değerlendirme becerisi kazanma. |
| 3 |
Performans hedefleri belirleme ve ölçme becerisi geliştirme. |
| 4 |
Performans geri bildirimini etkili bir şekilde sağlama becerisi kazanma. |
| 5 |
Performans değerlendirme sonuçlarını analiz etme ve değerlendirme becerisi geliştirme. |
Yok
| Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
| 1 |
Performans Değerleme Sistemlerine Giriş |
|
|
| 2 |
Performans Değerleme Amaçları ve İlkeleri |
|
|
| 3 |
Performans Ölçütleri ve Göstergeleri |
|
|
| 4 |
Performans Değerleme Yöntemleri: Geleneksel Yaklaşımlar |
|
|
| 5 |
Performans Değerleme Yöntemleri: Yenilikçi Yaklaşımlar |
|
|
| 6 |
360 Derece Geri Bildirim ve Çok Kaynaklı Değerleme |
|
|
| 7 |
Performans Yönetimi ve Geribildirim Süreci |
|
|
| 8 |
Performans Değerleme Sistemlerinin Uygulanması ve Sorunlar |
|
|
| 9 |
Performans Değerleme ve Ödüllendirme İlişkisi |
|
|
| 10 |
Performans Geliştirme ve Kariyer Planlama |
|
|
| 11 |
Performans Değerlemesinde Etik ve Adalet |
|
|
| 12 |
Performans Değerleme Sistemlerinin Değerlendirilmesi |
|
|
| 13 |
Performans Değerleme Uygulamaları ve Örnekler |
|
|
| 14 |
Geleceğin Performans Değerleme Sistemleri |
|
|
| 15 |
Final Sınavı |
|
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
| Ara Sınav |
1 |
100 |
|
Toplam
|
100
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
| Final Sınavı |
1 |
100 |
|
Toplam
|
100
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
| Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
| Ara Sınav |
1 |
75 |
75 |
| Final Sınavı |
1 |
75 |
75 |
|
Toplam İş Yükü (saat)
|
150
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek