Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
1 |
Benlik kavramını tanımlayabilme ve açıklayabilme. |
2 |
Benlik algısının gelişimi ve değişimi hakkında bilgi sahibi olabilme. |
3 |
Benlik gelişimi süreçlerini analiz edebilme. |
4 |
Benlik ve kimlik arasındaki ilişkiyi anlayabilme. |
5 |
Benlik düzenlemesi stratejilerini tanımlayabilme ve uygulayabilme. |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
Giriş ve Ders Tanıtımı |
|
|
2 |
Benlik Kavramı ve Önemi |
|
|
3 |
Benlik Gelişimi Teorileri |
|
|
4 |
Benlik Algısı ve Kendilik Saygısı |
|
|
5 |
Kimlik Oluşumu ve Benlik Kimlikleri |
|
|
6 |
Benlik Düzenleme Stratejileri |
|
|
7 |
Benlik ve İlişkiler |
|
|
8 |
Benlik ve Kültürel Faktörler |
|
|
9 |
Benlik ve Cinsiyet |
|
|
10 |
Benlik ve Özgünlük |
|
|
11 |
Benlik ve Psikolojik Sağlık |
|
|
12 |
Benlik ve Motivasyon |
|
|
13 |
Benlik ve Stres Yönetimi |
|
|
14 |
Benlik ve Kişisel Gelişim |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
60 |
60 |
Final Sınavı |
1 |
90 |
90 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
150
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek