Ders Öğretim Planı
| Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
| 1 |
Benlik kavramını tanımlayabilme ve açıklayabilme. |
| 2 |
Benlik algısının gelişimi ve değişimi hakkında bilgi sahibi olabilme. |
| 3 |
Benlik gelişimi süreçlerini analiz edebilme. |
| 4 |
Benlik ve kimlik arasındaki ilişkiyi anlayabilme. |
| 5 |
Benlik düzenlemesi stratejilerini tanımlayabilme ve uygulayabilme. |
Yok
| Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
| 1 |
Giriş ve Ders Tanıtımı |
|
|
| 2 |
Benlik Kavramı ve Önemi |
|
|
| 3 |
Benlik Gelişimi Teorileri |
|
|
| 4 |
Benlik Algısı ve Kendilik Saygısı |
|
|
| 5 |
Kimlik Oluşumu ve Benlik Kimlikleri |
|
|
| 6 |
Benlik Düzenleme Stratejileri |
|
|
| 7 |
Benlik ve İlişkiler |
|
|
| 8 |
Benlik ve Kültürel Faktörler |
|
|
| 9 |
Benlik ve Cinsiyet |
|
|
| 10 |
Benlik ve Özgünlük |
|
|
| 11 |
Benlik ve Psikolojik Sağlık |
|
|
| 12 |
Benlik ve Motivasyon |
|
|
| 13 |
Benlik ve Stres Yönetimi |
|
|
| 14 |
Benlik ve Kişisel Gelişim |
|
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
| Ara Sınav |
1 |
100 |
|
Toplam
|
100
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
| Final Sınavı |
1 |
100 |
|
Toplam
|
100
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
| Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
| Ara Sınav |
1 |
60 |
60 |
| Final Sınavı |
1 |
90 |
90 |
|
Toplam İş Yükü (saat)
|
150
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek