Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
1 |
Öğrenciler temel satış terminolojisini tanımlar. |
2 |
Öğrenciler satış ve pazarlama arasındaki farkları açıklar. |
3 |
Öğrenciler satış yönetiminin önemini açıklar. |
4 |
Öğrenciler satış adımlarını tanımlayabilirler. |
5 |
Öğrenciler satış adımlarını uygulayabilirler. |
6 |
Öğrenciler satış gücünü planlayabilirler. |
7 |
Öğrenciler satış gücünü ve önemini tanımlayabilirler. |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
TEMEL KAVRAMLAR
Pazarlama
Satış
Pazarlama ve Satış Arasındaki Fark |
|
|
2 |
Müşteri
Tüketici
Algılama
Öğrenme
Davranış |
|
|
3 |
SATIŞ ve SATICILIK
Alıcıda Olması Gereken Özellikler
Endüstriyel Satışta Alıcı Rolleri |
|
|
4 |
Dünyanın En İyi Satıcılarının Ortak Özellikleri
Satıcıda Olması Gereken Özellikler |
|
|
5 |
SATIŞ ADIMLARI
Satışın Sanatsal Yanı
Satışın Bilimsel Yanı |
|
|
6 |
Hazırlık
İlk İntiba |
|
|
7 |
Güven Kurma
İhtiyaç Analizi |
|
|
8 |
Ürüne Ait Faydaların Sunumu |
|
|
9 |
İtirazlarla Başa Çıkma |
|
|
10 |
Satış Kapatma |
|
|
11 |
Karlı Müşteri Geliştirme |
|
|
12 |
SATIŞ PLANLAMA
Satış Gücü Örgütlenmesi |
|
|
13 |
Satış Gücünün Ödüllendirilmesi |
|
|
14 |
Satış Gücü Performans Yönetimi |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Derse Katılım |
14 |
2 |
28 |
Bireysel Çalışma |
14 |
4 |
56 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
1 |
20 |
20 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
1 |
20 |
20 |
Okuma |
14 |
2 |
28 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
154
|
|
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |
ÖÇ 3 |
ÖÇ 4 |
ÖÇ 5 |
ÖÇ 6 |
ÖÇ 7 |
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek