Ders Öğretim Planı
| Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
| 1 |
Antrenmanda yüklenme ve dinlenme ilişkisini kurabilme |
| 2 |
Antrenmanda yüklenme yöntemleri ile enerji metabolizmaları arasında ilişkiler kurabilme |
| 3 |
Farklı yaş ve performans düzeylerine göre uygun yüklenme yöntemlerini seçebilme |
| 4 |
Antrenman planlanmasına ilişkin temel kavramları açıklayabilme, |
| 5 |
Bir spor dalında yıllık, aylık, haftalık, günlük, antrenman programları yazabilme |
Yok
| Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
| 1 |
Dinlenme ve Toparlanma |
|
|
| 2 |
Dinlenme ve Toparlanma, Antrenmanın planlama ilkeleri ve çeşitleri |
|
|
| 3 |
Periyotlama |
|
|
| 4 |
Mikrosiklus periyotlaması |
|
|
| 5 |
Makrosiklus periyotlaması |
|
|
| 6 |
Yüklenme yöntemleri |
|
|
| 7 |
Dayanıklılık antrenmanlarının temel özelliklerinin tanımlanması ve örnek antrenman şekilleri |
|
|
| 8 |
ara sınav |
|
|
| 9 |
Kuvvet antrenmanlarının temel özelliklerinin tanımlanması ve örnek antrenman şekilleri |
|
|
| 10 |
Kuvvet Antrenman Periyotlaması |
|
|
| 11 |
Dairesel Antrenman |
|
|
| 12 |
Maksimal Kuvvetin Geliştirilmesi |
|
|
| 13 |
Dayanıklılık antrenman periyotlaması |
|
|
| 14 |
Sürat Antrenmanlarında Antrenman Yöntemleri |
|
|
| 15 |
final sınavı |
|
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
| Ara Sınav |
1 |
100 |
|
Toplam
|
100
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
| Final Sınavı |
1 |
100 |
|
Toplam
|
100
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
| Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
| Ara Sınav |
1 |
2 |
2 |
| Final Sınavı |
1 |
2 |
2 |
| Takım/Grup Çalışması |
1 |
5 |
5 |
| Rapor Hazırlama |
2 |
10 |
20 |
| Bireysel Çalışma |
2 |
10 |
20 |
| Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
2 |
10 |
20 |
| Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
2 |
20 |
40 |
| Performans |
5 |
10 |
50 |
|
Toplam İş Yükü (saat)
|
159
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek