Ders Öğretim Planı
| Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
| 1 |
Psikomotor gelişim alanının temel kavramlarını ve prensiplerini anlama. |
| 2 |
İnsan motor becerilerinin gelişimi ve öğrenme süreçlerini inceleme. |
| 3 |
Spor ve fiziksel aktiviteye katılımın psikomotor gelişim üzerindeki etkilerini değerlendirme. |
| 4 |
Psikomotor becerilerin ölçülmesi ve değerlendirilmesi için uygun yöntemleri kullanma becerisi kazanma. |
| 5 |
Motor öğrenme ve performansın psikolojik faktörlerini anlama ve değerlendirme. |
Yok
| Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
| 1 |
Psikomotor Gelişim Nedir? |
|
|
| 2 |
Psikomotor Gelişim Teorileri |
|
|
| 3 |
Motor Becerilerin Gelişimi |
|
|
| 4 |
İnce Motor Beceriler |
|
|
| 5 |
Kaba Motor Beceriler |
|
|
| 6 |
Algı ve Duyu Gelişimi |
|
|
| 7 |
Beden Farkındalığı ve Uzaysal İşlemler |
|
|
| 8 |
Koordinasyon ve Denge |
|
|
| 9 |
Görsel-Motor Bütünleşme |
|
|
| 10 |
Psikomotor Gelişim ve Dil |
|
|
| 11 |
Oyun ve Psikomotor Gelişim |
|
|
| 12 |
Bilişsel İşlevler ve Psikomotor Gelişim |
|
|
| 13 |
Psikomotor Gelişimde İzleme ve Değerlendirme |
|
|
| 14 |
Psikomotor Gelişimde Özel Durumlar |
|
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
| Ara Sınav |
1 |
100 |
|
Toplam
|
100
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
| Final Sınavı |
1 |
100 |
|
Toplam
|
100
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
| Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
|
Toplam İş Yükü (saat)
|
0
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek