Ders Öğretim Planı
| Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
| 1 |
Medya ve iletişim kuramlarının temel kavramlarını ve teorilerini anlama ve analiz etme becerisi geliştirme. |
| 2 |
Medya etkisinin bireyler ve toplumlar üzerindeki etkilerini inceleme ve değerlendirme yetkinliği kazanma. |
| 3 |
Medya içeriklerinin üretim, dağıtım ve tüketim süreçlerini analiz etme ve açıklama becerisi geliştirme. |
| 4 |
Medya ve iletişim kuramlarının uygulamalarını inceleme ve eleştirel düşünme becerisi geliştirme. |
| 5 |
Medya ve iletişim alanındaki güncel tartışmaları analiz etme ve yorumlama yetkinliği geliştirme. |
Yok
| Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
| 1 |
Giriş: Medya ve İletişim Kuramlarına Genel Bakış |
|
|
| 2 |
Medya Araştırmalarında Yöntemler ve Yaklaşımlar |
|
|
| 3 |
İletişim Kuramları |
|
|
| 4 |
Medya Etkisi ve Kültürel Teori |
|
|
| 5 |
Haber Yapımı ve Gazetecilik Kuramları |
|
|
| 6 |
Aktarımcı Kuramlar ve Medya İçeriği |
|
|
| 7 |
Medya ve Toplumsal Cinsiyet |
|
|
| 8 |
Ara Sınav |
|
|
| 9 |
Göstergebilim ve Medya Analizi |
|
|
| 10 |
Medya ve Politika |
|
|
| 11 |
Medya ve Popüler Kültür |
|
|
| 12 |
Dijital İletişim ve Sosyal Medya |
|
|
| 13 |
Medya Okuryazarlığı ve Eleştirel Düşünme |
|
|
| 14 |
Medya Kuramlarının Uygulanması ve Gelecekteki Yönelimler |
|
|
| 15 |
Final Sınavı |
|
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
| Ara Sınav |
1 |
100 |
|
Toplam
|
100
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
| Final Sınavı |
1 |
100 |
|
Toplam
|
100
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
| Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
| Ara Sınav |
1 |
40 |
40 |
| Final Sınavı |
1 |
100 |
100 |
|
Toplam İş Yükü (saat)
|
140
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek