| Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
|---|---|---|---|---|---|---|
| EMYC245 | Saksafon III | Seçmeli Ders Grubu | 2 | 3 | 4.00 | 1.00 |
Lisans
Türkçe
- Çalgı hakkında genel bilgi kazandırmak - İlgili alan derslerine katkı sağlamak - Çalgı repertuarı ve icrası hakkında öngörü sahibi olmak - Çalgıyla ilgili araştırmalara yönlendirmek - Eşlik bilinci kazandırmak
Öğr. Gör. Sefa Yaşar
| 1 | Farklı tonlarda eser icrasının öğrenimi |
| 2 | Süsleme ve artikülasyon uygulamalarının öğrenimi. |
| 3 | High register ses sahalarında majör ve minör tonların uygulanabilmesi |
| 4 | İcrada artikülasyon kullanımı ve düet-trio eserlerin icra şekillerinin öğrenimi. |
Birinci Öğretim
-
-
High register ses sahası diyatonik perdelerin icrası High register ses sahası kromatik perdelerin icrası Farklı tonlarda majör-minör tonlarda uygulama Artikülasyon ve süslemelerin uygulanması Solo, Düet ve Trio eserlerin icrası
| Hafta | Teorik | Uygulama | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
|---|---|---|---|---|
| 1 | High register ses sahası diyatonik perde egzersizleri | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
| 2 | High register ses sahası kromatik perde egzersizleri | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
| 3 | Sol bemol Majör-Mi bemol minör dizi ve örnek eserlerin icrası | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
| 4 | Fa diyez Majör-Re diyez minör dizi ve örnek eserlerin icrası | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
| 5 | Do bemol Majör – La bemol minör dizi ve örnek eserlerin icrası | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
| 6 | Do diyez Majör-La diyez minör dizi ve örnek eserlerin icrası | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
| 7 | Farklı tonlarda eser icraları | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
| 8 | Ara Sınav (Vize) | - | ||
| 9 | Artikülasyon: Marcato, Tenuto, | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
| 10 | Süsleme: Apojiyatur (Appoggiatura), Acciaccature | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
| 11 | Süsleme: Mordan (Mordente) | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
| 12 | Süsleme: Grupetto | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
| 13 | Süsleme: Trill | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
| 14 | Süsleme ve artikülasyon uygulamaları | Görsel-İşitsel-Dokunsal |
Hyancinthe Klosé Saxophone Method W. Hovey Saxophone Method Paul de Ville Saxophone Method John O'neill Saxophone Répertoire John Harle The Saxophone
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
|---|---|---|
| Ara Sınav | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
| Final Sınavı | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | |
-
| Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
|---|---|---|---|
| Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
| Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
| Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
| Bireysel Çalışma | 14 | 3 | 42 |
| Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 |
| Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 18 | 18 |
| Toplam İş Yükü (saat) | 100 | ||
| PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | |
| ÖÇ 1 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 |
| ÖÇ 2 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 |
| ÖÇ 3 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 |
| ÖÇ 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 |