GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS Kredi
EMYC227 Ud III Seçmeli Ders Grubu 2 3 4.00 1.00

Lisans



- Çalgı hakkında genel bilgi kazandırmak - İlgili alan derslerine katkı sağlamak - Çalgı repertuarı ve icrası hakkında öngörü sahibi olmak - Çalgıyla ilgili araştırmalara yönlendirmek - Eşlik bilinci kazandırmak


Mehmet Bitmez


1 1. Mızrap tekniğini geliştirme
2 2. Baskı tekniğini geliştirme
3 3. Uşşak, Hüseyni, Hicaz, Bayati ve Neva makamlarını icra edebilme
4 1. 1. Mızrap tekniğini geliştirme
5 2. Baskı tekniğini geliştirme
6 3. 3. Uşşak, Hüseyni, Hicaz, Bayati ve Neva makamlarını icra edebilme
7 4. 1. 1. Mızrap tekniğini geliştirme
8 5. 2. Baskı tekniğini geliştirme
9 6. 3. 3. Uşşak, Hüseyni, Hicaz, Bayati ve Neva makamlarını icra edebilme
10 7. 4. 1. 1. Mızrap tekniğini geliştirme
11 9. 6. 3. 3. Uşşak, Hüseyni, Hicaz, Bayati ve Neva makamlarını icra edebilme
12 11. 9. 6. 3. 3. Uşşak, Hüseyni, Hicaz, Bayati ve Neva makamlarını icra edebilme
13 12. 11. 9. 6. 3. 3. Uşşak, Hüseyni, Hicaz, Bayati ve Neva makamlarını icra edebilme
14 12. 11. 9. 6. 3. 3. Uşşak, Hüseyni, Hicaz, Bayati ve Neva makamlarını icra edebilme.
15 12. 11. 9. 6. 3. 3. Uşşak, Hüseyni, Hicaz, Bayati ve Neva makamlarını icra edebilme.
16

Birinci Öğretim



I. Mızrap tekniğini geliştirme II. Baskı tekniğini geliştirme III. Rast, Nikriz, Nihavend, Mahur ve Neveser makamlarında eser icra edebilme


Teknik çalışmalar. Rast, Nikriz, Nihavend, Mahur ve Neveser makamlarında icra çalışmaları.


Hafta Teorik Uygulama [OgretimYontemVeTeknikleri] [OnHazirlik]

Torun, Mutlu. 1993. Ud Metodu-Gelenekle Geleceğe, İstanbul: Çağlar Yayınları.





Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Toplam İş Yükü (saat) 0

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10
ÖÇ 1
ÖÇ 2
ÖÇ 3
ÖÇ 4
ÖÇ 5
ÖÇ 6
ÖÇ 7
ÖÇ 8
ÖÇ 9
ÖÇ 10
ÖÇ 11
ÖÇ 12
ÖÇ 13
ÖÇ 14
ÖÇ 15
ÖÇ 16
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek