Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
---|---|---|---|---|---|---|
EBUS324 | International Marketing | Seçmeli Ders Grubu | 3 | 6 | 6.00 | 3.00 |
Lisans
İngilizce
This course is designed to introduce students to the fundamental techniques of using data to make informed management decisions. In particular, it will focus on various ways of modeling, or thinking structurally about, decision problems in order to enhance decision-making skills
Dr. Öğr. Üyesi Figen Haravon
1 | Temel Pazar ve Pazarlama kavramlarına hakim olmak |
2 | Uluslararası Pazarlama Stratejilerini Kavramak |
3 | Fiyat, Ürün, Promosyon ve place stratejilerini değerlendirmek |
Birinci Öğretim
Yok
Basic concepts of marketing Basic concepts of markets Value Chain and Marketing Mix Marketing strategies and SWOT Analysis Marketing Environment Marketing strategies and Consumer Behaivour Branding and Rewiew previous weeks Product Strategy Pricing Strategies Delivering Strategies Communicating Strategies Direct Marketing, Digital Marketing
Hafta | Teorik | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|
Philiph Kotler Marketing
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Toplam İş Yükü (saat) | 0 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | |
ÖÇ 1 | |||||||||||||
ÖÇ 2 | |||||||||||||
ÖÇ 3 |