GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS Kredi
EBUS324 International Marketing Seçmeli Ders Grubu 3 6 6.00 3.00

Lisans


İngilizce


This course is designed to introduce students to the fundamental techniques of using data to make informed management decisions. In particular, it will focus on various ways of modeling, or thinking structurally about, decision problems in order to enhance decision-making skills


Dr. Öğr. Üyesi Figen Haravon


1 Temel Pazar ve Pazarlama kavramlarına hakim olmak
2 Uluslararası Pazarlama Stratejilerini Kavramak
3 Fiyat, Ürün, Promosyon ve place stratejilerini değerlendirmek

Birinci Öğretim



Yok


Basic concepts of marketing Basic concepts of markets Value Chain and Marketing Mix Marketing strategies and SWOT Analysis Marketing Environment Marketing strategies and Consumer Behaivour Branding and Rewiew previous weeks Product Strategy Pricing Strategies Delivering Strategies Communicating Strategies Direct Marketing, Digital Marketing


Hafta Teorik [OgretimYontemVeTeknikleri] [OnHazirlik]

Philiph Kotler Marketing





Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Toplam İş Yükü (saat) 0

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13
ÖÇ 1 5 5 5 5
ÖÇ 2 5 5 5 5 5
ÖÇ 3 5 5 5 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek