Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
---|---|---|---|---|---|---|
EREK307 | Kapalı/Açık Alan Rekreasyonu | Seçmeli Ders Grubu | 3 | 5 | 5.00 | 3.00 |
Lisans
Türkçe
Öğrencilerin rekreatif etkinliklerin mekansal açıdan taşıdığı önemin farkına varmalarını amaçlar, kapalı ve açık alanlarda yapılan rekreatif aktivitelerde dikkat edilecek hususları öğretmeyi amaçlar.
Öğr. Gör. Sinan BAYAR
1 | Rekreasyon ile ilgili temel kavramları açıklayabilecektir. |
2 | Açık-kapalı alanın, Rekreasyon ile ilişkili kavramlarını tanımlar |
3 | Rekreasyonda mekanın önemini ve yerini açıklar |
4 | Mekansal açıdan rekreasyon programı hazırlar |
Birinci Öğretim
Yok
rekreatif aktivite kavramları, rekreasyonun mekansal açıdan değerlendirilmesi, kapalı alanlarda ve açık alanlarda erçekleştirilen rekreatif aktivitelerin nitelikleri
Hafta | Teorik | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|
1 | Temel kavramlar, Kapsam ve sınırlılıklar | ||
2 | Yerleşke içerisinde bulunan açık alan rekreasyon imkanlarının incelenmesi | ||
3 | Yerleşke içerisinde ve iş yerlerinde bulunan açık alan rekreasyon imkanlarının incelenmesi | ||
4 | Yerleşke içerisinde ve iş yerlerinde bulunan açık alan rekreasyon imkanlarının eleştirişi ve alternatiflerin tartışılması | ||
5 | Yerleşke içerisinde ve iş yerlerinde bulunan açık alan rekreasyon imkanlarının eleştirişi ve alternatiflerin tartışılması | ||
6 | Yerleşke içerisinde ve iş yerlerinde bulunan kapalı ortam rekreasyon alanlarının incelenmesi | ||
7 | Yerleşke içerisinde ve iş yerlerinde bulunan kapalı ortam rekreasyon alanlarının incelenmesi | ||
8 | vize sınavı | ||
9 | Yerleşke içerisinde ve iş yerlerinde bulunan kapalı ortam rekreasyon alanlarının eleştirisi ve alternatiflerin tartışılması | ||
10 | Yerleşke içerisinde ve iş yerlerinde bulunan kapalı ortam rekreasyon alanlarının eleştirisi ve alternatiflerin tartışılması | ||
11 | Yerleşke içerisinde eğitim öğretim yılı boyunca ve iş yerlerinde yıl boyunca düzenlenen etkinliklerin incelenmesi | ||
12 | Yerleşke içerisinde eğitim öğretim yılı boyunca ve iş yerlerinde yıl boyunca düzenlenen etkinliklerin incelenmesi | ||
13 | İş yer ve Kampüs Rekreasyonu dersinde edinilen bilgilerin farklı üniversiteler ve iş yerleri ile karşılaştırılması ve tartışılması | ||
14 | İş yer ve Kampüs Rekreasyonu dersinde edinilen bilgilerin farklı üniversiteler ve iş yerleri ile karşılaştırılması ve tartışılması ıı | ||
15 | Final sınavı |
Spor ve Rekreasyon İşletmeleri Yönetimi Sabri Kaya Aralık 2019
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 10 | 10 |
Final Sınavı | 1 | 10 | 10 |
Bireysel Çalışma | 3 | 10 | 30 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 4 | 10 | 40 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 5 | 7 | 35 |
Toplam İş Yükü (saat) | 125 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | |
ÖÇ 1 | 4 | 5 | 5 | 3 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | |
ÖÇ 2 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | |
ÖÇ 3 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 3 | |
ÖÇ 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 |