| Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
|---|---|---|---|---|---|---|
| EREK451 | Özel Popülasyonlarda Etkinlik Uygulamaları | Seçmeli Ders Grubu | 4 | 7 | 5.00 | 2.00 |
Lisans
Türkçe
Öğrencilerinin, insan haklarına, sosyal konulara ve sosyal çevrelerine duyarlı, sorumlu bireyler olmalarına katkıda bulunmak; • Katılımcı demokrasi ve sivil toplumun gelişmesinde, öğrencilerin aktif yurttaşlar olarak rol almalarına katkıda bulunmak; • Öğrencilerinin, çeşitlilik ve çokkültürlülüğe olan saygı ve hoşgörülerini geliştirme ve derinleştirmelerine katkıda bulunmak; • Öğrencilerinin diğer üniversite ve lise öğrencilerine, sosyal sorumluluk projeleri ile örnek olabilmeleri için gerekli bilgi ve becerileri sağlamak; • Öğrencilerinin sivil toplum kuruluşlarına katılımlarını teşvik etmek; • Genel olarak bir topluluk yaşamının gelişmesine katkıda bulunmak.
Dr.Nevzat Mutlutürk
| 1 | Özel gruplara ilişkin genel bilgileri öğrenme, |
| 2 | Rekreatif spor ve fitness uygulamaları ile ilgili temel bilgi ve becerileri kazanma, |
| 3 | Organizasyonlar yapma |
| 4 | Rekreasyon uygulamaları sayesinde özel gruplar ile etkili iletişim becerileri geliştirir. |
Birinci Öğretim
Yok
Özel gruplarda bulunan bireylere yönelik etkinlik planlama ve uygulama
| Hafta | Teorik | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
|---|---|---|---|
| 1 | Birbirini tanıma, Giriş ve dersle ilgili genel bilgiler | ||
| 2 | Sivil Toplum, Demokrasi ve STK'lar | ||
| 3 | Gönüllülük ve Gençlik | ||
| 4 | Proje fikirleri ile ilgili grup tartışması | ||
| 5 | Grupların oluşturulması ve proje fikirleri ile ilgili beyin fırtınası | ||
| 6 | Projelerin dağılımı ve projeler hakkında grup tartışması ve beyin fırtınası | ||
| 7 | Amaçların belirlenmesi, strateji oluşturma, paydaş analizi | ||
| 8 | vize sınavi | ||
| 9 | Hedef ve amaç belirleme, paydaş analizi | ||
| 10 | İlgili temsilcilerinin de katılımıyla grup tartışması ve geri bildirim | ||
| 11 | Geçici faaliyet planı ve çıktıların belirlenmesi | ||
| 12 | Bütçe hazırlama, Bütçe kalemleri, tahmini giderlerin belirlenmesi | ||
| 13 | Fon geliştirme ve sürdürülebilirlik, Olası sponsorların belirlenmesi ve sürdürülebilirlik stratejisinin hazırlanması | ||
| 14 | Final Sınavı | ||
| 15 | Proje tekliflerinin teslimi ve sunumu |
Engelliler İçin Beden Eğitimi ve Spor,Nobel yayınları,Ankara 2001 Sport England Sport Australia Spor New Zealand
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
|---|---|---|
| Ara Sınav | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
| Final Sınavı | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | |
| Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
|---|---|---|---|
| Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
| Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
| Bireysel Çalışma | 3 | 12 | 36 |
| Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 4 | 11 | 44 |
| Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 4 | 11 | 44 |
| Toplam İş Yükü (saat) | 126 | ||
| PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | |
| ÖÇ 1 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 |
| ÖÇ 2 | 5 | 3 | 4 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 |
| ÖÇ 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 |
| ÖÇ 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 5 | 4 |