| Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
|---|---|---|---|---|---|---|
| GET05016 | Güncel Ekonomik Gelişmeler Işığında Yeni Nesil İş Modeli | Seçmeli Ders Grubu | 4 | 7 | 5.00 | 3.00 |
Lisans
Türkçe
Güncel ekonomi ve yeni nesil iş modeli konusunda bilgilendirmek
Dr. Fatih Anıl
| 1 | Öğrencilerin sunum yaparak katılması |
| 2 | İş hayatında karşılaşacakları olaylarla ilgili olarak çözüm önerileri üretebilme yeteneği |
| 3 | Güncel ekonomi hakkında bilgi sahibi olmak |
| 4 | Yeni nesil iş modelleriyle birlikte girişimcilik ruhunun geliştirilmesi |
| 5 | Global ekonomi hakkındaki gelişmeleri yakından takip edebilmek |
Birinci Öğretim
Yok
İnternetin iş dünyasında kullanımı
Makro ekonomi konusunda gelişmeler
| Hafta | Teorik | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
|---|---|---|---|
| 1 | Yeni Nesil iş modeli güncel ekonomi | Güncel ekonomi ile ilgili televizyon programlarının yüklenmesi. | Kitap ve makalelerin okunması |
| 2 | Uluslararası İşletmecilik | Konu paylaşımı yapılarak öğrenci sunumları ile dersi zenginleştirmek ve katılımı arttırmak. | Kitap ve makalelerin okunması |
| 3 | Riskli Coğrafyada Şirket Yönetmek | Öğrenci sunumlarının dinlenmesi | Sunumlara hazırlanılması |
| 4 | İşletmeler Açısından Ortak Gelir Tuzağı | Slaytlar ile anlatımın desteklenmesi | Konu hakkında makale okunması |
| 5 | Kriz Yönetimi ve Liderlik | Öğrenci sunumlarının dinlenmesi | Makaleler okunarak konu hakkında ön bilgi sahibi olunması |
| 6 | Yeni Müşteri Trendleri | Kitap ve slaytlar ile ders içeriğinin zenginleştirilmesi | Kitaptan ilgili bölümün önceden okunarak derse gelinmesi. |
| 7 | Bölgenin Cazibe Merkezi: İstanbul | Öğrenci sunumlarının dinlenmesi | Sunumlar için kaynakların toplanması |
| 8 | Vize Haftası | ||
| 9 | Globalleşen Piyasalarda Ürün Yönetimi | Kitap üzerinden sınıf ile tartışma. | Kitaptan ilgili bölümün okunarak gelinmesi |
| 10 | İnovasyon ve Marka | Öğrenci sunumlarının dinlenmesi | Sunumlar için hazırlanılması |
| 11 | Marka Ekonomisi | Kitap ve makaleler üzerinden öğrenci katılımlarının sağlanarak konunun tartışılması | Örnek metinlere çalışılması |
| 12 | Ödemler Dengesine Merkantilist Çözümler | Öğrenci sunumlarının dinlenmesi | Sunumlara hazırlık yapılması |
| 13 | Kriz Dönemlerinde Tüketici Davranışları | Kitap üzerinden ilgili konunun öğrenci katılımları ile tartışılması | Kitaptan ilgili bölüme çalışılması |
| 14 | Pazarlama 5.0 İle Yeni Dönem | İlgili konu hakkında teorik literatür üzerinden öğrenci katılımları ile tartışma | Kitap ve makalelerin okunması |
| 15 | Final Sınavı |
Yeni Nesil İş Modeli Dr. Fatih Anıl Pazarlamadan Parakendeye Dr. Fatih Anıl
yok
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
|---|---|---|
| Ara Sınav | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
| Final Sınavı | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 60 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 40 | |
yok
| Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
|---|---|---|---|
| Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
| Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
| Beyin Fırtınası | 2 | 10 | 20 |
| Makale Yazma | 2 | 20 | 40 |
| Ev Ödevi | 3 | 20 | 60 |
| Toplam İş Yükü (saat) | 123 | ||
| PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | |
| ÖÇ 1 | |||||||||||
| ÖÇ 2 | |||||||||||
| ÖÇ 3 | |||||||||||
| ÖÇ 4 | |||||||||||
| ÖÇ 5 |