Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
İletişim ve kişilerarası ilişkilerle ilgili temel kavramları bilir |
2 |
Sözlü ve sözsüz iletişim türlerini, empati ve etkin dinlemeyi bilir |
3 |
Kişilerarası ilişkilerin gelişmesinde etkili etmenleri bilir |
4 |
Yaşamın çeşitli dönemlerinde kurulan ilişkilerin niteliğini kavrar |
5 |
Başkalarını ikna etmede etkili psikolojik süreçleri bilir |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
Temel Kavramlar: İletişim ve Kişiler Arası İlişkiler |
|
|
2 |
İletişim Sınıfları ve Becerileri |
|
|
3 |
İletişim Sürecinde Dinleme ve Empati |
|
|
4 |
İletişimde Kendini Açma ve Sözsüz İletişim |
|
|
5 |
Etkileyici İletişim (Propaganda) ve Tutum Değişimi |
|
|
6 |
İkna Psikolojisi (Karşılıklılık, Tutarlılık, Toplumsal Kanıt, Sevgi, Otorite, Kıtlık) |
|
|
7 |
Kişilerarası ilişkiler: Bilişsel Tutarlılık Kuramları |
|
|
8 |
Ara Sınav |
|
|
9 |
Kişilerarası İlişkiler: Ödül ve Zararı Temel Alan Görüşler |
|
|
10 |
Duygusal Kuramlar, Sevgi ve Hoşlanma |
|
|
11 |
Bebeklik Çağında İnsan İlişkileri ve İletişim |
|
|
12 |
Çocukluk Çağında İnsan İlişkileri ve İletişim |
|
|
13 |
Ergenlik, Arkadaşlık ve Toplumsal Destek |
|
|
14 |
Romantik İlişkiler |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Tartışma |
6 |
1 |
6 |
Soru-Yanıt |
7 |
1 |
7 |
Gözlem |
5 |
1 |
5 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
7 |
5 |
35 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
7 |
6 |
42 |
Okuma |
14 |
2 |
28 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
125
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek