Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
Bu dersi alan öğrenciler iletişim kavramını tanımlayabilir |
2 |
Bu dersi alan öğrenciler iletişim sürecinin öğelerini listeleyebilir |
3 |
Bu dersi alan öğrenciler iletişim türlerini sıralayabilir |
4 |
Bu dersi alan öğrenciler iletişim türlerinin özelliklerini özetleyebilir |
5 |
Bu dersi alan öğrenciler iletişim türleri ile ilgili gündelik yaşamdan örnekler verebilir |
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
İletişim kavramına genel bakış |
|
|
2 |
İletişim sürecinin öğeleri |
|
|
3 |
İç iletişim süreci ve işleyişi |
|
|
4 |
Kişilerarası iletişim sürecinin işleyişi |
|
|
5 |
Sözlü iletişim ve işleyiş süreci |
|
|
6 |
Yazılı iletişim ve işleyişi |
|
|
7 |
Sözsüz iletişim ve işleyişi |
|
|
8 |
ARA SINAV |
|
|
9 |
Grup iletişimi |
|
|
10 |
Örgütsel iletişim |
|
|
11 |
Kitle iletişimi |
|
|
12 |
Kültürlerarası iletişim |
|
|
13 |
İletişimde dinleme ve ikna |
|
|
14 |
Empati ve empatik iletişim |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Tartışma |
7 |
3 |
21 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
10 |
5 |
50 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
20 |
2 |
40 |
Okuma |
5 |
5 |
25 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
136
|
|
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |
ÖÇ 3 |
ÖÇ 4 |
ÖÇ 5 |
ÖÇ 6 |
ÖÇ 7 |
ÖÇ 8 |
ÖÇ 9 |
ÖÇ 10 |
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek