| Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
|---|---|---|---|---|---|---|
| EYDL105 | İngilizce Okuma Anlama Becerileri I | Ders | 1 | 1 | 3.00 | 2.00 |
Lisans
İngilizce
Öğrencilere ileri seviyede İngilizce okuma ve anlama becerileri kazandırmaktır.
| 1 | Yabancı bir dilde okuma yetkinliğine erişebilmek için ileri düzeyde bilgi sahibi olur. |
Birinci Öğretim
Ön koşul yoktur
yok
Dersle ilgili içerik Haftalık Ders Ayrıntıları’nda verilmiştir.
| Hafta | Teorik | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
|---|---|---|---|
| 1 | Derse giriş | ||
| 2 | Okuma Becerileri: Öğrencilere gerekli okuma stratejilerinin kazandırılması | ||
| 3 | Okuma Becerileri: Öğrencilere gerekli okuma stratejilerinin kazandırılması | ||
| 4 | Kurgusal Olmayan Metin Özellikleri Tablosu | ||
| 5 | Gerçek veya Görüş: Fikirlerden gerçekleri belirleme | ||
| 6 | Gözden Geçirme ve Tarama | ||
| 7 | Revizyon | ||
| 8 | Ara Sınav | ||
| 9 | Restoranın Tarihi: Olayları sıraya koymak | ||
| 10 | Favori Müzik: Yeni kelimelerin anlamını bağlamdan tahmin etme | ||
| 11 | Taylandlı Bir Moda Tasarımcısı: TS ve MI hakkında öğrendiklerini uygulama | ||
| 12 | Sporda Risk Alma: Okumadan önce metnin içeriği hakkında tahminlerde bulunma | ||
| 13 | Dünyanın En Garip Otelleri: Öğrencilerin metindeki ayrıntıları hatırlamasına yardımcı olmak için görselleştirmeyi kullanma | ||
| 14 | Final Sınavı |
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
|---|---|---|
| Ara Sınav | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
| Final Sınavı | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | |
yok
| Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
|---|---|---|---|
| Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
| Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
| Bireysel Çalışma | 1 | 25 | 25 |
| Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 20 | 20 |
| Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 20 | 20 |
| Toplam İş Yükü (saat) | 69 | ||
| ÖÇ 1 |