| Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
|---|---|---|---|---|---|---|
| EYDL105 | İngilizce Okuma Anlama Becerileri I | Ders | 1 | 1 | 3.00 | 2.00 |
Lisans
Öğrencilere temel seviyede İngilizce okuma ve anlama becerileri kazandırmaktır.
| 1 | Introduction to the Course |
| 2 | At the Bank, My family: Reading for gist, Recognizing text references |
| 3 | Different Lifestyles: Scanning the text for matching people with activities |
| 4 | Habits and Interests, Holiday Places: Scanning for specific information |
| 5 | Habits and Interests, Holiday Places: Scanning for specific information |
| 6 | Different Houses: Identifing key details in a text |
| 7 | How People Live: Scanning for specific information |
| 8 | Midterm Examination Week |
| 9 | No Car Zones: Scanning for specific information |
| 10 | Reading Houses and Hotels (2 texts): Reading and checking predictions |
| 11 | Teenagers: Completing a table with necessary information from the text |
| 12 | Alfred Hitchcock ,William Shakespeare: Recognizing text references |
| 13 | Leia, Mike and Nora: Scanning for specific information |
| 14 | Leia, Mike and Nora: Scanning for specific information |
| 15 | Final Examination Week |
Birinci Öğretim
.
1-) Basit kalıpları ve günlük ifadeleri anlayıp kullanabilir. 2-) Yabancı bir dilde okuma yetkinliğine erişebilmek için temel bilgilere sahip olur.
| Hafta | Teorik | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
|---|---|---|---|
| 1 | Matematik, fen bilimleri ve ilgili mühendislik disiplinine özgü konularda yeterli bilgi birikimi; bu alanlardaki kuramsal ve uygulamalı bilgileri, karmaşık mühendislik problemlerinde kullanabilme becerisi. | ||
| 2 | Karmaşık mühendislik problemlerini saptama, tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi; bu amaçla uygun analiz ve modelleme yöntemlerini seçme ve uygulama becerisi. | ||
| 3 | Karmaşık bir sistemi, süreci, cihazı veya ürünü gerçekçi kısıtlar ve koşullar altında, belirli gereksinimleri karşılayacak şekilde tasarlama becerisi; bu amaçla modern tasarım yöntemlerini uygulama becerisi. |
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
|---|---|---|
| Ara Sınav | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
| Final Sınavı | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | |
| Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
|---|---|---|---|
| Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
| Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
| Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 |
| Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 6 | 3 | 18 |
| Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 6 | 3 | 18 |
| Toplam İş Yükü (saat) | 68 | ||
| ÖÇ 1 |
| ÖÇ 2 |
| ÖÇ 3 |
| ÖÇ 4 |
| ÖÇ 5 |
| ÖÇ 6 |
| ÖÇ 7 |
| ÖÇ 8 |
| ÖÇ 9 |
| ÖÇ 10 |
| ÖÇ 11 |
| ÖÇ 12 |
| ÖÇ 13 |
| ÖÇ 14 |
| ÖÇ 15 |