Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
---|---|---|---|---|---|---|
EREH380 | İspanyolca II | Seçmeli Ders Grubu | 3 | 6 | 6.00 | 3.00 |
Lisans
İspanyol dilinde düşünce,duygu ve ihtiyaçları basit bir şekilde ifade etmek ve günlük hayata dair kısa metinleri okuyup yazmayı öğrenmek
.
1 | Başlangıç seviyesinde İspanyolca metinleri okuyabilmek |
2 | Başlangıç seviyesinde İspanyolca metinleri okuyabilmek |
3 | Başlangıç seviyesinde İspanyolca diyalog kurabilmek |
4 | Başlangıç seviyesinde İspanyolca diyalog kurabilmek |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
İspanyol dilinde düşünce,duygu ve ihtiyaçları basit bir şekilde ifade etmek ve günlük hayata dair kısa metinleri okuyup yazmayı öğrenmek
Hafta | Teorik | Uygulama | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|---|
1 | Yaşam alanlarıyla ve evle ilgili kelimeler | Evi tasvir ederek anlatma | Düz anlatım tekniği, gösterim tekniği, soru-cevap, tartışma, vaka inceleme. | Önerilen kaynakçanın okunması, belgesellerin izlenmesi ve tartışmalara katılım. |
2 | Ser ve Estar (Olmak) fiilleri arasındaki farklar Yer yön edatları | Sözlü olarak ifade etme | Düz anlatım tekniği, gösterim tekniği, soru-cevap, tartışma, vaka inceleme | Önerilen kaynakçanın okunması, belgesellerin izlenmesi ve tartışmalara katılım |
3 | Yer yön edatlarıyla betimlemeler yapmak | Yaşanılan yeri anlatma | Düz anlatım tekniği, gösterim tekniği, soru-cevap, tartışma, vaka inceleme | Önerilen kaynakçanın okunması, belgesellerin izlenmesi ve tartışmalara katılım |
4 | Cuanto soru kelimesinin kullanımı Miktar bildiren kelimeler: mucho(s)-a(s)poco(s)-a(s) | Sözlü olarak ifade etme | Düz anlatım tekniği, gösterim tekniği, soru-cevap, tartışma, vaka inceleme | Önerilen kaynakçanın okunması, belgesellerin izlenmesi ve tartışmalara katılım |
5 | Farklı yaşam yerleriyle ilgili sıfatlar "Estar,venir,poner" (Olmak,gelmek,koymak) fiillerinin geniş zaman çekimi ve cümleler oluşturma | Sözlü olarak ifade | Düz anlatım tekniği, gösterim tekniği, soru-cevap, tartışma, vaka inceleme | Önerilen kaynakçanın okunması, belgesellerin izlenmesi ve tartışmalara katılım |
6 | Sıra Sayıları (1-10) Günler ve Aylar | |||
7 | İdeal evi anlatma ve tasvir etme Ünite tekrar alıştırmaları | |||
8 | Ara sınav | |||
9 | Los articulos indeterminados (Belirsiz tanım edatları "Haber" (var olmak) fiilinin geniş zaman çekimi | |||
10 | Haber ve Estar fiileri arasındaki farklar | |||
11 | Kentsel alan isimleri Yaşanılan semt veya mahalleyi tasvir etme | |||
12 | Yaşadığı yeri tanıtma Ir,seguir,cerrar,dar (Gitmek,devam etmek,kapatmak,vermek) fiillerinin geniş zaman çekimleri | |||
13 | Yer yön tarifi yapma Saatler (Soru sorma ve yanıtlama) | |||
14 | Yüz-Bir milyon arası sayılar Ünite tekrar alıştırmaları | |||
15 | Final sınavı |
Online İspanyolca Siteleri
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Uygulama/Pratik | 3 | 10 | 30 |
Rehberli Problem Çözümü | 1 | 3 | 3 |
Soru-Yanıt | 1 | 1 | 1 |
Örnek Vaka İncelemesi | 1 | 10 | 10 |
Bireysel Çalışma | 10 | 10 | 100 |
Okuma | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü (saat) | 145 |
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |
ÖÇ 3 |
ÖÇ 4 |