| 1 |
Çatışma kavramına giriş |
|
|
| 2 |
Çatışma Özellikleri; Çatışma Evreleri, Çatışma Türleri, Kaynakları, Sonuçları |
Okuma ve dinleme |
|
| 3 |
Çatışma Yönetim Stratejileri; Bütünleştirme, Uyma-İtaat Etme |
Okuma ve dinleme |
|
| 4 |
Çatışma Yönetimi Stratejileri; Çatışma Yönetimi, Çatışmaların Ortaya Çıkarılması, Çatışmayı Etkileyen Etkenler |
Okuma ve dinleme |
|
| 5 |
Çatışma Yönetimi Stratejileri; Çatışma Yönetimi, Çatışmaların Ortaya Çıkarılması, Çatışmayı Etkileyen Etkenler |
Okuma ve dinleme |
|
| 6 |
Çatışma Yönetim Stratejileri; Hükmetme, Kaçınma |
Okuma ve dinleme |
|
| 7 |
Çatışma Yönetim Stratejileri; Uzlaşma-Karşılıklı Ödün Verme, Uygun Stratejinin Seçimi |
Okuma, dinleme ve tartışma |
|
| 8 |
Vize Sınavı |
|
|
| 9 |
Çatışmada Kızgınlığın Kontrol Altına Alınması; Kızgınlık Duygusu, Tepkileri, Farkına Varma, Nedeni, Bireyin Kendini Güçlendirmesi, Kızgınlığı İfade Etme |
Okuma, dinleme ve tartışma |
|
| 10 |
Çatışma Sürecinde İletişim; İletinin Algılanması, Güven Oluşturma, Dinleme |
Okuma ve dinleme |
|
| 11 |
Çatışma Sürecinde İletişim; İletinin Algılanması, Güven Oluşturma, Dinleme |
Okuma ve dinleme |
|
| 12 |
Arabuluculuk ; Çatışmada Üçüncü Tarafın Rolleri, Destek Rolleri, Anlaşma Rolleri, Arabuluculuk Biçimleri, Süreci |
Okuma ve dinleme |
|
| 13 |
Anlaşmazlıkların Tartışılması; Müzakere, Pazarlık Kavramları, Karar Verme, Ön Koşullar, Hazırlık, Çıkarlar, Haklar, Güç, İlkeli Müzakere |
Okuma ve dinleme |
|
| 14 |
Anlaşmazlıkların Tartışılması; Müzakere, Pazarlık Kavramları, Karar Verme, Ön Koşullar, Hazırlık, Çıkarlar, Haklar, Güç, İlkeli Müzakere |
Okuma ve dinleme |
|
| 15 |
Anlaşmazlıkların Tartışılması; Müzakere, Pazarlık Kavramları, Karar Verme, Ön Koşullar, Hazırlık, Çıkarlar, Haklar, Güç, İlkeli Müzakere |
Okuma ve dinleme |
|
| 16 |
Final Sınavı |
|
|