Ders Öğretim Planı
| Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Lisans
| 1 |
Öğrenci, insan Hak ve Özgürlükleri konusunda bilgi sahibi olur. |
| 2 |
Demokrasi ve insan hakları arasında ilişki kurma becerisi kazanır. |
| 3 |
İnsan hakları ve özgürlüklerinin birey ve toplum, birey ve devlet ilişkisindeki önemini kavrar. |
| 4 |
İnsan hakları ve özgürlüklerinin birey olmanın gereği olduğunu ve etik değerler arasında olduğu bilincini edinir. |
Yok
| Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
| 1 |
insan hakları ve özgürlükler nelerdir? |
|
|
| 2 |
İnsanlık tarihinde insan hakları |
|
|
| 3 |
2. Dünya Savaşı ve Milgram Deneyi |
|
|
| 4 |
Aracı devlet ve otonom devlet |
|
|
| 5 |
İnsan Hakları Prensipleri |
|
|
| 6 |
Arz eden ve Talep Eden İnsan |
|
|
| 7 |
Bir Politik Unsur Olarak İnsan Hakları |
|
|
| 8 |
Vize Sınavı |
|
|
| 9 |
Temel Haklar ve Sivil Haklar |
|
|
| 10 |
Kimlik, roller ve haklar |
|
|
| 11 |
Etik ve Ahlaki Değerler |
|
|
| 12 |
Bentham'ın Faydacılığı |
|
|
| 13 |
Kohlberg'in Ahlaki Gelişim Basamakları |
|
|
| 14 |
Demokrasi ve Demokrasinin Parametreleri, Şeffaflık. |
|
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
| Ara Sınav |
1 |
100 |
|
Toplam
|
100
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
| Final Sınavı |
1 |
100 |
|
Toplam
|
100
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
| Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
| Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
| Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
| Derse Katılım |
13 |
4 |
52 |
| Bireysel Çalışma |
13 |
2 |
26 |
| Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
7 |
3 |
21 |
| Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
13 |
2 |
26 |
|
Toplam İş Yükü (saat)
|
127
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek