Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
Fonksiyonel besin tanımını bilir. |
2 |
Fonksiyonel besin bileşenlerini tanımlar. |
3 |
Fonksiyonel besinlerin genel sağlık etkilerini açıklar. |
4 |
Fonksiyonel besinlerle ilişkili ülkemizde ve dünyadaki yasal düzenlemeleri bilir. |
5 |
Fonksiyonel besinleri diyetetik açıdan ele almayı öğrenir |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
GİRİŞ |
|
|
2 |
FONKSİYONEL BESİNLERİN TANIMI |
|
|
3 |
1. Lecture Method 2. Case Study Method 3. Problem Solving Method 4. Discussion Method 5. Demonstration Method 6. Group Work |
|
|
4 |
FONKSİYONEL BESİNLERİN SINIFLANDIRILMASI |
|
|
5 |
FONKSİYONEL BESİNLERİN SINIFLANDIRILMASI |
|
|
6 |
FONKSİYONEL BESİN BİLEŞENLERİ |
|
|
7 |
ARA SINAV |
|
|
8 |
FONKSİYONEL BESİN BİLEŞENLERİ |
|
|
9 |
FONKSİYONEL BESİNLERİN BİYOYARARLILIĞI |
|
|
10 |
FONKSİYONEL BESİNLERİN SAĞLIK ETKİLERİ |
|
|
11 |
FONKSİYONEL BESİNLERİN SAĞLIK ETKİLERİ |
|
|
12 |
FONKSİYONEL BESİNLERİN ÜLKEMİZDE VE DÜNYADA ÖNEMİ |
|
|
13 |
FONKSİYONEL BESİNLERE İLİŞKİN YASAL DÜZENLEMELER |
|
|
14 |
FONKSİYONEL BESİNLERİN DİYETETİK UYGULAMALARINDAKİ ÖNEMİ |
|
|
15 |
GENEL TEKRAR |
|
|
16 |
FİNAL SINAVI |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Beyin Fırtınası |
1 |
1 |
1 |
Makale Kritik Etme |
3 |
4 |
12 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
8 |
8 |
64 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
8 |
8 |
64 |
Rapor |
1 |
3 |
3 |
Ev Ödevi |
1 |
10 |
10 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
156
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek