Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
---|---|---|---|---|---|---|
ECAM322 | Passenger Services | Seçmeli Ders Grubu | 3 | 6 | 5.00 | 3.00 |
Lisans
İngilizce
Yolcu hizmetlerinin havacılık sistemi içindeki yerini açıklayabilecek, Trafik haklarının yolcu hizmetleri açısından önemini açıklayabilecek, Yolcu haklarının yolcu hizmetleri ile ilişkisini açıklayabilecek, Yolculuk üzerindeki noktaları açıklayabilecek, Yolculuk çeşitlerini açıklayabilecek, Yolculuk tiplerini açıklayabilecek bilgi ve becerilere sahip olabileceksiniz.
Dr. Öğr. Üyesi. Server Sevil Akyürek
1 | Yolcu hizmetlerinin havacılık sistemi içindeki yerini açıklayabilecek, Trafik haklarının yolcu hizmetleri açısından önemini açıklayabilecek, Yolcu haklarının yolcu hizmetleri ile ilişkisini açıklayabilecek, Yolculuk üzerindeki noktaları açıklayabilecek, Yolculuk çeşitlerini açıklayabilecek, Yolculuk tiplerini açıklayabilecek bilgi ve becerilere sahip olabileceksiniz. |
Birinci Öğretim
YOK
YOK
Yolcu hizmetlerinin havacılık sistemi içindeki yerini açıklayabilecek, Trafik haklarının yolcu hizmetleri açısından önemini açıklayabilecek, Yolcu haklarının yolcu hizmetleri ile ilişkisini açıklayabilecek, Yolculuk üzerindeki noktaları açıklayabilecek, Yolculuk çeşitlerini açıklayabilecek, Yolculuk tiplerini açıklayabilecek bilgi ve becerilere sahip olabileceksiniz.
Hafta | Teorik | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|
1 | YOLCU HİZMETLERİNE GİRİŞ VE YOLCU HİZMETLERİNDEKİ ÖNCELİKLER . | ||
2 | YOLCU HİZMETLERİ KAPSAMINDAKİ GÖREVLER VE ÖZELLİKLERİ | ||
3 | UÇUŞ TÜRLERİ | ||
4 | YOLCU KATEGORİLERİ | ||
5 | REZERVASYON | ||
6 | CHECK-IN VE UÇAĞA BİNİŞ İŞLEMLERİ | ||
7 | YOLCU VE BAGAJ TRAFİK YÖNETİMİ | ||
8 | VİZE SINAVI | ||
9 | İKRAM / SERVİS | ||
10 | HAVALİMANI YER HİZMETLERİ – YOLCU HİZMETLERİ İLİŞKİLERİ | ||
11 | YOLCU HİZMETLERİ VE TERMİNALLER | ||
12 | YOLCU HİZMETLERİNDE KİŞİLERARASI İLETİŞİM | ||
13 | SUNUMLAR | ||
14 | SUNUMLAR |
Passenger Air Tariff IATA Airline Cabin Crew A Carrier Manual, Joynath Victor De, Tata MacGraw Hill Education Private Limited. New Delhi Cabin Operations Safety Best Practices Guide, 3rd Edition ISBN 978-92-9229-323-9 © 2017 International Air Transport Association. All rights reserved. Montreal—Geneva PASSENGER HANDLING Chapter 10_ file:///C:/Users/User/Desktop/2.ECAM322_%20PAS.SER/PAS.SER.%20COURSE.%20RESOURCES/Book%20Chapter_10_Passenger%20Handling.pdf HANDLING AIR PASSENGERS_ file:///C:/Users/User/Desktop/2.ECAM322_%20PAS.SER/PAS.SER.%20COURSE.%20RESOURCES/Book%20Chapter_19_Handeling_air_passengers_score_sheet.pdf Research on Process Management of Cabin Service in Chinese Civil Aviation Enterprises, Li and Li, 2015. College of Music, the Jiangxi University of Technology A Study on Development of Multi-item Scale for Assessing Airline Cabin Service Quality (Kim & Kim, 2017) Yoon-Jin, 2018_Service Failure Recovery Strategies through Human Service Capability_ A Case Study of Airline Cabin Service
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 40 |
Alan Çalışması | 1 | 40 |
Beyin Fırtınası | 1 | 5 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 15 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 40 |
Rapor Sunma | 1 | 10 |
Proje Sunma | 1 | 20 |
Final Sınavı için Bireysel Çalışma | 1 | 30 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
YOK
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 40 | 40 |
Final Sınavı | 1 | 55 | 55 |
Bütünleme Sınavı | 1 | 10 | 10 |
Tartışma | 1 | 2 | 2 |
Alan Çalışması | 1 | 10 | 10 |
Beyin Fırtınası | 1 | 1 | 1 |
Bireysel Çalışma | 1 | 5 | 5 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü (saat) | 125 |
ÖÇ 1 |