Ders Öğretim Planı
| Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Lisans
| 1 |
İnsan Hakları ve Demokrasinin gelişimini açıklayabilecektir. |
| 2 |
İnsan Haklarının insanlık tarihiyle başladığını açıklar. |
| 3 |
Demokrasi kavramını ve özelliklerini tanır. |
| 4 |
İnsan Haklarının ancak Demokrasi ile mümkün olacağını saptar. |
| 5 |
Çağdaş Demokrasinin özelliklerini ve ilkelerini açıklayabilecektir. |
Yok
| Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
| 1 |
İnsan Hakları ve Yakın Kavramlar |
|
|
| 2 |
İnsan Haklarının Tarihsel Gelişimi |
|
|
| 3 |
İnsan Hakları Bildirileri |
|
|
| 4 |
İnsan Haklarının Kuşaklara Ayrılması |
|
|
| 5 |
İnsan Haklarının Nitelikleri |
|
|
| 6 |
Doğal Hukuk Anlayışı ve İnsan Hakları |
|
|
| 7 |
Vize |
|
|
| 8 |
Etik Ahlak Ayrımı |
|
|
| 9 |
Hukuk-Etik İlişkisi |
|
|
| 10 |
İnsan Haklarından Devlet Kavramına |
|
|
| 11 |
İnsan Hakları ve Demokrasi |
|
|
| 12 |
İnsan Hakları ve Demokrasi Arasındaki İlişkinin Felsefi Bir Analizi |
|
|
| 13 |
İnsan Hakları ve Demokrasi Arasındaki İlişkinin Felsefi Bir Analizi |
|
|
| 14 |
Final |
|
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
| Ara Sınav |
1 |
100 |
|
Toplam
|
100
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
| Final Sınavı |
1 |
100 |
|
Toplam
|
100
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
| Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
| Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
| Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
| Derse Katılım |
1 |
36 |
36 |
| Makale Kritik Etme |
1 |
5 |
5 |
| Bireysel Çalışma |
1 |
24 |
24 |
| Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
1 |
30 |
30 |
| Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
1 |
30 |
30 |
| Okuma |
1 |
16 |
16 |
|
Toplam İş Yükü (saat)
|
143
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek