Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
Bu dersi alan öğrenciler; müşteri ve tüketici kavramları, müşteri ilişkileri yönetimi nedir, MİY organizasyonu, MİY stratejileri ve MİY çeşitleri, MİY in tarihsel gelişimi ve MİY programları, bu programların nasıl ve hangi şartlarda uygulanması gerektiği ile ilgili kavramlar hakkında yeterli düzeyde bilgi sahibi olmaktadır. |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
Müşteri ve Müşteri İlişkileri Kavramı –Müşteri İlişkileri Yönetiminin Tanımı |
|
|
2 |
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Ortaya Çıkışında Etkili Olan Faktörler ve Özellikleri |
|
|
3 |
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Temel Unsurları ve Türleri |
|
|
4 |
Müşteri İlişkileri İle İlgili Gelişmeler ve İlişkili Kavramlar |
|
|
5 |
Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri İlişkileri Yönetimi |
|
|
6 |
Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri İlişkileri Yönetimi II |
|
|
7 |
Ara Sınav |
|
|
8 |
Müşteri Sadakati ve Müşteri İlişkileri Yönetimi |
|
|
9 |
İletişim ve Müşteri İlişkileri Yönetimi |
|
|
10 |
Geri Bildirimin Müşteri İlişkileri Yönetimi Açısından Önemi ve Kullanım Şekli |
|
|
11 |
Kurumsal İmaj ve Müşteri İlişkileri Yönetimi |
|
|
12 |
Kurumsal İtibar ve Müşteri İlişkileri Yönetimi |
|
|
13 |
Sosyal Medya ve Müşteri İlişkileri Yönetimi |
|
|
14 |
Güncel müşteri ilişkileri yönetimi sorunları |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
2 |
2 |
Final Sınavı |
1 |
2 |
2 |
Bütünleme Sınavı |
1 |
2 |
2 |
Derse Katılım |
14 |
4 |
56 |
Soru-Yanıt |
10 |
4 |
40 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
1 |
20 |
20 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
1 |
20 |
20 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
142
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek