Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
---|---|---|---|---|---|---|
EYDL191 | İngilizce I | Ders | 1 | 1 | 6.00 | 3.00 |
Lisans
Bu ders öğrencilerin şu becerilerini geliştirecektir: - Dili sosyal medyada ve gerçek hayatta kullanabilme, - kendileri ve rutinleri hakkında konuşur ve yazarlar, - sınırlı kelime dağarcığı ile nesneleri karşılaştırma ve tanımlama
Zekiye Şeyma KOZANKURT
1 | Bu kurs, öğrencilerin aşağıdaki becerileri geliştirmesini sağlayacaktır: • dili sosyal medyada ve gerçek hayatta kullanmalı. |
2 | • Kendileri, rutinleri hakkında konuşabilmeli ve yazabilmeli |
3 | • sınırlı kelime bilgisi olan şeyleri karşılaştırabilmeli. |
4 | • sınırlı kelime bilgisi olan şeyleri tanımlayabilmeli. |
Birinci Öğretim
Yok
Bu ders öğrencilerin okulda dil başarısı için ağ kurma becerilerini geliştirmelerini sağlayacaktır. ve hayatta. Öğrenciler sosyal medya aracılığıyla iletişim becerilerini geliştirir ve dili gerçek hayata yansıtmak.
Hafta | Teorik | Uygulama | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|---|
1 | Ülkeler / Evet - Hayır Soruları | Derse giriş Nerelisin | ||
2 | Geniş Zaman, Günlük Rutin | Okuma, Yazma ve Kelime | ||
3 | Serbest zaman anketi Gerçek Dünya Dinlemesi | Boş zamanlardan bahsetme Telefon ifadelerini anlama ve kullanma Yapmaktan hoşlandığınız şeyler hakkında konuşma | ||
4 | Aileyle tanışma Aile / aile üyeleri hakkında soru sorma | Aile üyeleri hakkında konuşma Öneriler yapma ve yanıt verme Öğretim Yöntem ve Teknikleri | ||
5 | Kasaba ve Yerler, Yön verme | Kasabanın etrafındaki yerler hakkında konuşma, Oradaki bir kasabayı tarif etme, orada olup olmadığını sorma ve yön verme | ||
6 | Şimdiki Zaman, Odalar ve mobilya | Odalar ve mobilyalar hakkında konuşma, İnsanların ne yaptığı hakkında konuşma, Yardım teklif etme ve kabul etme | ||
7 | Tarihler Can / Can't Revizyon, Geniş Zaman / Şimdiki Zaman Meslekler Okuma / yazma | Programlar ve tarihler hakkında konuşma Yetenek, olasılık ve izin için Can / Can't kullanma Revizyon | ||
8 | ara sınav | |||
9 | To be, Geçmiş Etkinlikler / yerler | Gidilecek yerler hakkında konuşma, İnsanların nerede olduğunu söyleme, Bir şeyin ne kadar iyi / kötü olduğunu söyleme | ||
10 | Okul konuları hakkında konuşmak, Vücut parçaları Dilbilgisi: Geçmiş Basit Sorular Okuma / Konuşma: Ne oldu? Günlük İfadeler: İlaç satın almak | En sevdiğiniz okul konusu hakkında konuşma Geçmiş hakkında konuşma Geçmiş olaylar hakkında sorular sorma vücut parçaları ve ilaç satın almaktan bahsetme | ||
11 | Dilbilgisi: Be Going To, Kelime Bilgisi: Seyahatte Okuma ve Yazma | Seyahat hakkında konuşma, Gelecek için planları açıklama, Sürpriz gösterme | ||
12 | Kelime: Yiyecek Okuma ve Konuşma: Dünya Kahvaltıları, Bir restoranda sayılabilen sayılamayan isimler | Yiyecekler ve içecekler hakkında konuşma, Bir restoranda yemek sipariş etme Öğretim Yöntem ve Teknikleri | ||
13 | Kelime: Giysi Sıfatları Yorum Yapma Moda ve Kumaş | Giysiler hakkında konuşma, bir şeyleri tarif etme, yorum yapma | ||
14 | Kelime: Hava Durumu, Comparatives/ Superlatives Kelimeler, Kelime: Yer İşaretleri, Coğrafi Özellikler Soru & Cevap Revizyonu: Varsa. | Bir şeyleri karşılaştırma, tercihler hakkında konuşma, hava durumu hakkında konuşma, ilginç yerler hakkında konuşma, bir ülkeyi tanımlama, Revizyon | ||
15 | FİNAL |
Oxford Network I-I
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 10 | 10 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Uygulama/Pratik | 2 | 1 | 2 |
Soru-Yanıt | 2 | 1 | 2 |
Gözlem | 2 | 1 | 2 |
Beyin Fırtınası | 1 | 10 | 10 |
Makale Yazma | 2 | 1 | 2 |
Makale Kritik Etme | 2 | 10 | 20 |
Bireysel Çalışma | 3 | 10 | 30 |
Ödev Problemleri için Bireysel Çalışma | 2 | 1 | 2 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 3 | 10 | 30 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 |
Okuma | 2 | 10 | 20 |
Ev Ödevi | 4 | 1 | 4 |
Toplam İş Yükü (saat) | 145 |
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |
ÖÇ 3 |
ÖÇ 4 |