Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
---|---|---|---|---|---|---|
EYDL191 | İngilizce I | Ders | 1 | 1 | 6.00 | 3.00 |
Lisans
İngilizce
This course will develop the students’ ability to: • use the language on social media and in real life, • talk and write about themselves, their routines, • compare and describe things with limited vocabulary
Öğr. Gör. Zekiye Şeyma KOZANKURT
1 | Dili sosyal medyada ve gerçek hayatta kullanabilir. |
2 | Kendileri, rutinleri hakkında konuşabilir ve yazabilir. |
3 | Sınırlı kelime bilgisiyle karşılaştırma ve tanımlama yapar. |
Birinci Öğretim
Yok
This course will provide students develop networking skills for language success at school and in life. Students improve their communication skills through social media and reflecting the language in real life.
Hafta | Teorik | Uygulama | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|---|
1 | Ülkeler / Evet - Hayır Soruları | Derse giriş: Nerelisin? | ||
2 | Geniş Zaman, Günlük Rutin | Okuma, Yazma ve Kelime | ||
3 | Serbest zaman anketi: Gerçek Dünya Dinlemesi | Boş zamanlardan bahsetme, telefon ifadelerini anlama ve kullanma, yapmaktan hoşlandığınız şeyler hakkında konuşma. | ||
4 | Aileyle tanışma, aile / aile üyeleri hakkında soru sorma | Aile üyeleri hakkında konuşma, öneriler yapma ve yanıt verme | ||
5 | Kasaba ve yerler, yönlendirme | Kasabanın etrafındaki yerler hakkında konuşma, oradaki bir kasabayı tarif etme, orada olup olmadığını sorma ve yön verme | ||
6 | Şimdiki zaman, odalar ve mobilya | Odalar ve mobilyalar hakkında konuşma, insanların ne yaptığı hakkında konuşma, yardım teklif etme ve kabul etme | ||
7 | Tarihler, can / can't, revizyon, geniş zaman / şimdiki zaman, meslekler, okuma / yazma | Programlar ve tarihler hakkında konuşma, yetenek, olasılık ve izin için can / can't kullanma, revizyon | ||
8 | Vize Sınavı | |||
9 | To be, Geçmiş etkinlikler / yerler | Gidilecek yerler hakkında konuşma, insanların nerede olduğunu söyleme, bir şeyin ne kadar iyi / kötü olduğunu söyleme | ||
10 | Okul konuları hakkında konuşmak, vücut parçaları, dilbilgisi: Past Simple Questions, Okuma / Konuşma: Ne oldu? Günlük ifadeler: İlaç satın almak. | En sevdiğiniz okul konusu hakkında konuşma, geçmiş hakkında konuşma, geçmiş olaylar hakkında sorular sorma, vücut parçaları ve ilaç satın almaktan bahsetme | ||
11 | Dilbilgisi: Be Going To, Kelime Bilgisi: Seyahatte okuma ve yazma | Seyahat hakkında konuşma, gelecek için planları açıklama, sürpriz gösterme | ||
12 | Kelime: Yiyecek, Okuma ve Konuşma: Dünya Kahvaltıları, Bir restoranda sayılabilen sayılamayan isimler | Yiyecekler ve içecekler hakkında konuşma, bir restoranda yemek sipariş etme | ||
13 | Kelime: Giysi sıfatları, yorum yapma, moda ve kumaş | Giysiler hakkında konuşma, bir şeyleri tarif etme, yorum yapma | ||
14 | Kelime: Hava Durumu, Comparatives/ Superlatives Kelimeler, Kelime: Yer İşaretleri, Coğrafi Özellikler Soru & Cevap Revizyonu. | Bir şeyleri karşılaştırma, tercihler hakkında konuşma, hava durumu hakkında konuşma, ilginç yerler hakkında konuşma, bir ülkeyi tanımlama, revizyon | ||
15 | Final Sınavı |
Oxford Network I-II, OUP
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 10 | 10 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Uygulama/Pratik | 2 | 1 | 2 |
Soru-Yanıt | 2 | 1 | 2 |
Gözlem | 2 | 1 | 2 |
Beyin Fırtınası | 1 | 10 | 10 |
Makale Yazma | 2 | 1 | 2 |
Makale Kritik Etme | 2 | 10 | 20 |
Bireysel Çalışma | 3 | 10 | 30 |
Ödev Problemleri için Bireysel Çalışma | 2 | 1 | 2 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 3 | 10 | 30 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 |
Okuma | 2 | 10 | 20 |
Ev Ödevi | 4 | 1 | 4 |
Toplam İş Yükü (saat) | 145 |
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |
ÖÇ 3 |