Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
---|---|---|---|---|---|---|
EANT304.1 | Fiziksel Okur-Yazarlık ve Eğitsel Oyunlar | Ders | 3 | 6 | 2.00 | 2.00 |
Lisans
Türkçe
öğrenciler okul öncesi, ilköğretim ve ortaöğretim dönemine ilişkin psikomotor gelişim amaçlı oyun öğretim becerileri edinirler.
Doç. Dr. UMUT DAVUT BAŞOĞLU
1 | Eğitsel oyunların önemini kavrayabilme |
2 | Eğitsel oyunların planlamasını yaş gruplarına göre ders planları içerisinde kullanabilme |
3 | Spor branşlarının öğretiminde eğitsel oyunları kullanarak eğitim ve öğretimi sağlayabilme |
4 | Eğitsel oyunları kullanarak farklı alanlardaki çalışmaları birleştirebilme |
Birinci Öğretim
Yok
Fiziksel okuryazarlığın tanımı yapabilme Fiziksel okuryazarlık özellikleri arasındaki ilişkiler kurabilme Fiziksel okuryazar bireyler olabilme Fiziksel okuryazarlık yeteneğini geliştirme Fiziksel okuryazarlık kavramını destekleyen özellikler edinme Eğitim verdiği kişilerin fiziksel okuryazarlık oranlarını geliştirme
Hafta | Teorik | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|
1 | Fiziksel okuryazarlık kavramı, Fiziksel okuryazarlık kavramının felsefi temelleri | ||
2 | Her birey için motivasyon ve fiziksel okuryazarlığın önemi, Fiziksel okuryazarlık, fiziksel yeterlilik ve çevre ile etkileşim | ||
3 | Fiziksel okuryazarlık, benlik duygusu, başkalarıyla ilişkiler ve kavramdaki bilgi ve anlayışın yeri | ||
4 | Fiziksel benlik ve fiziksel okuryazarlık, Fiziksel okuryazarlık ve obezite | ||
5 | Fiziksel okuryazarlık ve genç çocuk | ||
6 | Fiziksel okuryazarlık ve yaşlı yetişkin nüfus | ||
7 | Fiziksel okuryazarlık ve engelli bireyler | ||
8 | vize sınavı | ||
9 | Fiziksel okuryazarlık ve çeşitlilik konuları - Okul müfredatının içinde ve ötesinde fiziksel okuryazarlığın teşvik edilmesi | ||
10 | Fiziksel okuryazarlık ve öğrenme ve öğretme yaklaşımları | ||
11 | Fiziksel okur yazarlık, özellikleri ve müfredat planlamasını teşvik etmek | ||
12 | Eğitsel Oyun Uygulamaları I | ||
13 | Eğitsel oyun uygulamaları 2 | ||
14 | Eğitsel oyun uygulamaları 3 | ||
15 | proje sunum ve değerlendirme |
Fiziksel Okuryazarlık Doç.Dr. Umut Davut BAŞOĞLU Physical Literacy Margaret Whitehead
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Proje Sunma | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Proje Hazırlama | 1 | 5 | 5 |
Proje Sunma | 1 | 5 | 5 |
Proje Tasarımı /Yönetimi | 1 | 10 | 10 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 2 | 12 | 24 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 |
Toplam İş Yükü (saat) | 56 |
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |
ÖÇ 3 |
ÖÇ 4 |