Ders Öğretim Planı
| Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Lisans
| 1 |
Eğitsel oyunların önemini kavrayabilme |
| 2 |
Eğitsel oyunların planlamasını yaş gruplarına göre ders planları içerisinde kullanabilme |
| 3 |
Spor branşlarının öğretiminde eğitsel oyunları kullanarak eğitim ve öğretimi sağlayabilme |
| 4 |
Eğitsel oyunları kullanarak farklı alanlardaki çalışmaları birleştirebilme |
Yok
| Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
| 1 |
Fiziksel okuryazarlık kavramı, Fiziksel okuryazarlık kavramının felsefi temelleri |
|
|
| 2 |
Her birey için motivasyon ve fiziksel okuryazarlığın önemi, Fiziksel okuryazarlık, fiziksel yeterlilik ve çevre ile etkileşim |
|
|
| 3 |
Fiziksel okuryazarlık, benlik duygusu, başkalarıyla ilişkiler ve kavramdaki bilgi ve anlayışın yeri |
|
|
| 4 |
Fiziksel benlik ve fiziksel okuryazarlık, Fiziksel okuryazarlık ve obezite |
|
|
| 5 |
Fiziksel okuryazarlık ve genç çocuk |
|
|
| 6 |
Fiziksel okuryazarlık ve yaşlı yetişkin nüfus |
|
|
| 7 |
Fiziksel okuryazarlık ve engelli bireyler |
|
|
| 8 |
vize sınavı |
|
|
| 9 |
Fiziksel okuryazarlık ve çeşitlilik konuları - Okul müfredatının içinde ve ötesinde fiziksel okuryazarlığın teşvik edilmesi |
|
|
| 10 |
Fiziksel okuryazarlık ve öğrenme ve öğretme yaklaşımları |
|
|
| 11 |
Fiziksel okur yazarlık, özellikleri ve müfredat planlamasını teşvik etmek |
|
|
| 12 |
Eğitsel Oyun Uygulamaları I |
|
|
| 13 |
Eğitsel oyun uygulamaları 2 |
|
|
| 14 |
Eğitsel oyun uygulamaları 3 |
|
|
| 15 |
proje sunum ve değerlendirme |
|
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
| Ara Sınav |
1 |
100 |
|
Toplam
|
100
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
| Proje Sunma |
1 |
100 |
|
Toplam
|
100
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
| Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
| Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
| Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
| Proje Hazırlama |
1 |
5 |
5 |
| Proje Sunma |
1 |
5 |
5 |
| Proje Tasarımı /Yönetimi |
1 |
10 |
10 |
| Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
2 |
12 |
24 |
| Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
1 |
10 |
10 |
|
Toplam İş Yükü (saat)
|
56
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek