Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
Reklamda kullanılan sembolleri, kavramları bilir ve reklamı okumayı öğrenir. |
2 |
Reklam çözümlemesi yöntemini bilerek, öznel çözüm yöntemleri üretir. |
3 |
Reklamda kullanılan metnin analizini yapar ve okuma biçimi geliştirir. |
4 |
Reklamda saklanan mesajları çözerek, reklamın oluşturulma amacını algılar. |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
Reklamın kavramsal ele alınışı- Reklam sınıflandırılması |
|
|
2 |
Reklamda İkna- Temel ikna modelleri |
|
|
3 |
Reklamda yaratıcılık ve yaratıcı ekoller |
|
|
4 |
Basılı ortamlar ve basılı reklam unsurları; Başlık, alt başlık, metin, slogan |
|
|
5 |
Reklam ortamı televizyon ve televizyon reklam unsurları, senaryo, storyboard kullanımı |
|
|
6 |
Açık hava reklamları-Alternatif ortamlar-Gerilla pazarlama ve reklam |
|
|
7 |
İnternet reklamları-Viral reklam uygulamaları |
|
|
8 |
Vize |
|
|
9 |
Reklamda Gösterge-Göstergebilim |
|
|
10 |
Reklam Görüntüsünün Genel Betimlemesi |
|
|
11 |
Reklam göstergelerinin anlamlandırılması |
|
|
12 |
Reklam çekicilikleri |
|
|
13 |
Reklamda Fotoğraf kullanımı |
|
|
14 |
Reklam Analiz Örnekleri |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
40 |
40 |
Final Sınavı |
1 |
100 |
100 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
140
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek