GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS Kredi
0 0 0 0

Lisans





1 1. Halkla ilişkiler ve reklamcılık disiplininin temel bilimsel perspektifini alanda yetkin bir şekilde kavrar
2 Halkla İlişkiler ve Reklamcılık disiplinin ilişkili olduğu diğer sosyal disiplinler ile olan ilişkisini açıklar
3 Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanındaki ulusal ve uluslararası literatürü, güncel konu ve sorunları tartışır
4 Halkla ilişkiler ve Reklamcılık ile ilgili olan pazarlama, tasarım, kamusal ilişkiler, kurumsal iletişim, sağlık iletişimi, kamu diplomasisi, kurumsal sosyal sorumluluk, imaj yönetimi, kurumsal itibar yönetimi, kriz ve konu/sorun yönetimi, kampanya yönetimi, siyasal ve örgütsel iletişim, ikna kuramları ve iletişim yönetimi alanlarında bilgi ve becerisini yetkin bir şekilde uygular.
5 Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanlarına yönelik çalışmaları hem bağımsız olarak hem de ekip çalışması biçiminde organize eder
6 Halkla ilişkiler ve Reklamcılık alanlarında edindiği bilgi ve becerileri yaratıcı ve eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.
7 Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka yönetimi, bütünleşik pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim ve kurumsal iletişim alanına ait ulusal ve uluslararası literatürü çalışmalarında kullanır.
8 İşletmelerin karar alma süreçlerinde yönetim işlevi olarak; Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanının yapısal ve yönetsel özelliklerini uzmanlığı doğrultusunda yürütür.
9 Halkla ilişkiler ve Reklamcılık kampanyası surecine dahil olan; amaç, hedefler, hedef kitle seçimi ve kampanya mesajlarını etkin bir biçimde oluşturur.
10 Etik ve sosyal sorumluluk anlayışıyla mesleki proje ve etkinlikleri tasarlar.
11 Halkla İlişkiler ve Reklamcılık uygulamaları aracılığıyla toplumsal konularda sosyal fayda oluşturur.
12 Bir yabancı dili (İngilizce) en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanır.
13 Use communication environments and tools competently in their professional and scientific studies
14 Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanları ile ilgili etkinlikleri, sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında edindiği bilinç doğrultusunda organize eder.
15 Halkla İlişkiler ve Reklamcılık uygulama alanları ile ilgili ulusal ve uluslararası kampanyaların stratejilerini, marka yönetim süreçlerini, kriz iletişimi ile ilgili planlamalarını dizayn eder.



Yok



Hafta Teorik [OgretimYontemVeTeknikleri] [OnHazirlik]
1 İktisat Biliminin Tanımı
2 Temel Kavramlar ve Ekonomik Sistemler
3 Fiyat Teorisi: Arz Talep Modeli
4 Talep ve Arz Esneklikleri
5 Tüketici Davranışları Teorisi
6 Üretim Maliyetleri
7 Emek Piyasaları
8 Ara Sınav
9 Makro İktisat ve Tarihsel Gelişimi
10 Temel Makro İktisadi Olgular/Kavramlar GSYH/İktisadi Büyüme
11 İşsizlik
12 Enflasyon
13 Gelir Dağılımı ve Yoksulluk
14 Güncel Gelişmeler /Genel Tekrar
15 Final Sınavı



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 40
Soru-Yanıt 1 20
Bireysel Çalışma 1 20
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 1 20
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 60
Gözlem 1 20
Final Sınavı için Bireysel Çalışma 1 20
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 5 5 25
Final Sınavı 5 5 25
Örnek Vaka İncelemesi 5 5 25
Bireysel Çalışma 5 5 25
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 5 5 25
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 5 5 25
Toplam İş Yükü (saat) 150

ÖÇ 1
ÖÇ 2
ÖÇ 3
ÖÇ 4
ÖÇ 5
ÖÇ 6
ÖÇ 7
ÖÇ 8
ÖÇ 9
ÖÇ 10
ÖÇ 11
ÖÇ 12
ÖÇ 13
ÖÇ 14
ÖÇ 15
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek