Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
Geçmişten günümüze halkla ilişkilerin tarihsel gelişimini hatırlar |
2 |
Kurumlarda yürütülen farklı halkla ilişkiler uygulamalarını sıralayabilir |
3 |
Halkla ilişkiler sürecinde kullanılan araçları listeleyebilir |
4 |
Halkla ilişkiler uygulamalarında hedef kitlenin önemine işaret eder |
5 |
Halkla ilişkiler ve ilişkili olduğu alanları benzer ve farklı yönleri ile yorumlayabilir |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
Halkla İlişkilerin kavramsal çerçevede ele alınması |
|
|
2 |
Geçmişten günümüze halkla ilişkilerin tarihsel gelişimi-4 halkla İlişkiler modeli |
|
|
3 |
Hedef kitle kavramı, halkla ilişkilerde hedef kitle belirlemenin önemi ve hedef kitle türleri |
|
|
4 |
Halkla ilişkilerde kullanılan araçlar (Basılı-işitsel/görsel) |
|
|
5 |
Halkla ilişkilerde kullanılan araçlar (internet temelli ve organizasyon temelli) |
|
|
6 |
Halkla ilişkiler ve ilişkili olduğu alanlar |
|
|
7 |
Kriz yönetimi ve kriz iletişimi |
|
|
8 |
Vize |
|
|
9 |
Kurum kültürü ve kurum kimliği |
|
|
10 |
Kurumsal imaj ve kurumsal itibar |
|
|
11 |
Kurumsal sosyal sorumluluk ve sürdürülebilirlik |
|
|
12 |
Halkla ilişkiler kampanyaları |
|
|
13 |
Halkla ilişkilerde etkinlik yönetimi |
|
|
14 |
Kamu kurumlarında halkla ilişkiler |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
10 |
10 |
Final Sınavı |
1 |
10 |
10 |
Derse Katılım |
13 |
3 |
39 |
Bireysel Çalışma |
10 |
12 |
120 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
179
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek