Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
Girişimciliğin ne olduğunu öğrenen öğrenciler, bunu medyaya nasıl uygulayacakları konusunda fikir sahibi olurlar. |
2 |
Girişimcilik ve yenilik faaliyetleri üzerinde fikir sahibi olur. |
3 |
Girişimcilik fikriyle, geleneksel ve yeni dönem yayıncılık faaliyetleri arasında ayrım yapabilir. |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
İletişim nedir? İletişim tarihi, internet tarihi, Türkiye’de internet |
|
|
2 |
Öğrenciyken yapılması gerekenler, geleneksel, yeni medya, geleceğin gazetesi |
|
|
3 |
Haber nedir? Girişim ve İnovasyon nedir? Girişimci gazetecilik nedir? |
|
|
4 |
Medya patronları krizi fırsata nasıl çevirdiler. Basın kartıyla ilgili bilgiler |
|
|
5 |
Koronavirüs medyayı nasıl etkiledi? Girişimci gazeteciliğe doğan fırsatlar |
|
|
6 |
Yurttaş gazeteciliği nedir? Medya girişimciliği nedir |
|
|
7 |
İnternetin sunduğu imkânlar girişimci gazetecilikte nasıl kullanılıyor |
|
|
8 |
Vize |
|
|
9 |
Sosyal Medya kavramı nedir? Girişimcilik ruhuyla mobilden habere erişim |
|
|
10 |
Girişimci Gazeteciliğin Korona ile imtihanı |
|
|
11 |
Girişimci Gazetecilikte parlak fikir ne derece önemlidir? |
|
|
12 |
Küreselleşen iletişim sektörü |
|
|
13 |
Günümüz teknolojisinin, genç girişimcilere sağladığı olanaklar |
|
|
14 |
Geçtiğimiz haftaların tekrarı |
|
|
15 |
Final |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
10 |
10 |
Final Sınavı |
1 |
10 |
10 |
Derse Katılım |
13 |
3 |
39 |
Proje Hazırlama |
2 |
25 |
50 |
Bireysel Çalışma |
6 |
6 |
36 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
145
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek