GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS Kredi
0 0 0 0

Lisans





1 Girişimciliğin ne olduğunu öğrenen öğrenciler, bunu medyaya nasıl uygulayacakları konusunda fikir sahibi olurlar.
2 Girişimcilik ve yenilik faaliyetleri üzerinde fikir sahibi olur.
3 Girişimcilik fikriyle, geleneksel ve yeni dönem yayıncılık faaliyetleri arasında ayrım yapabilir.



Yok



Hafta Teorik [OgretimYontemVeTeknikleri] [OnHazirlik]
1 İletişim nedir? İletişim tarihi, internet tarihi, Türkiye’de internet
2 Öğrenciyken yapılması gerekenler, geleneksel, yeni medya, geleceğin gazetesi
3 Haber nedir? Girişim ve İnovasyon nedir? Girişimci gazetecilik nedir?
4 Medya patronları krizi fırsata nasıl çevirdiler. Basın kartıyla ilgili bilgiler
5 Koronavirüs medyayı nasıl etkiledi? Girişimci gazeteciliğe doğan fırsatlar
6 Yurttaş gazeteciliği nedir? Medya girişimciliği nedir
7 İnternetin sunduğu imkânlar girişimci gazetecilikte nasıl kullanılıyor
8 Vize
9 Sosyal Medya kavramı nedir? Girişimcilik ruhuyla mobilden habere erişim
10 Girişimci Gazeteciliğin Korona ile imtihanı
11 Girişimci Gazetecilikte parlak fikir ne derece önemlidir?
12 Küreselleşen iletişim sektörü
13 Günümüz teknolojisinin, genç girişimcilere sağladığı olanaklar
14 Geçtiğimiz haftaların tekrarı
15 Final



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 10 10
Final Sınavı 1 10 10
Derse Katılım 13 3 39
Proje Hazırlama 2 25 50
Bireysel Çalışma 6 6 36
Toplam İş Yükü (saat) 145

ÖÇ 1
ÖÇ 2
ÖÇ 3
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek