| Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
|---|---|---|---|---|---|---|
| ERUS302 | Rusça II | Seçmeli Ders Grubu | 3 | 6 | 5.00 | 3.00 |
Lisans
Diğer
Öğrencilere orta seviyede Rusça konuşma, yazma, okuma ve dinleme becerileri kazandırmak, gramer kurallarını öğretmektir.
| 1 | Rusça sözlü ve yazılı etkin iletişim kurabilme becerisi; en az bir yabancı dil bilgisine sahip olmak. |
Birinci Öğretim
Yok
Dersle ilgili içerik Haftalık Ders Ayrıntıları’nda verilmiştir.
| Hafta | Teorik | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
|---|---|---|---|
| 1 | Şimdiki zamanın çekimlerinin öğretilmesi | ||
| 2 | Sayıların ve sıklık zarflarının öğretilmesi | ||
| 3 | Basit geçmiş (tamamlanmış) zamanın öğretilmesi, hareket fillerine giriş | ||
| 4 | Belli başlı soru zamirleri ve fiillerin öğretilmesi | ||
| 5 | I. Vize | ||
| 6 | Basit geçmiş zamanın (tamamlanmamış/geçmiş zamanın hikâyesi) öğretilmesi | ||
| 7 | Saatlerin ve yardımcı fiillerin öğretilmesi | ||
| 8 | İsmin genitif (-in hali) halinin öğretilmesi | ||
| 9 | İsmin yönelme (-den hali) halinin öğretilmesi | ||
| 10 | II. Vize & Hareket fiillerinin öğretilmesi | ||
| 11 | Ayların öğretilmesi - | ||
| 12 | Gelecek zaman kiplerinin (tamamlanmış ve tamamlanmamış) öğretilmesi | ||
| 13 | İsmin yönelme (-e hali) halinin öğretilmesi | ||
| 14 | İsmin aletsel (enstrümental hal) halinin öğretilmesi | ||
| 15 | Final Dönemi ve Genel Değerlendirme |
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
|---|---|---|
| Ara Sınav | 2 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
| Final Sınavı | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | |
| Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
|---|---|---|---|
| Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
| Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
| Takım/Grup Çalışması | 14 | 5 | 70 |
| Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 6 | 5 | 30 |
| Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 6 | 5 | 30 |
| Toplam İş Yükü (saat) | 134 | ||
| ÖÇ 1 |