Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
Kredi |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Önlisans
1 |
Öğrenciler iktisadın prensiplerinden biri olan rasyonelliği tartışabilecektir. |
2 |
Öğrenciler bireylerin karmaşık davranışlarını tanımlayabilecektir. |
3 |
Öğrenciler ekonomik aktörlerin karar alma sürecindeki etkenlerini belirleyebilecektir. |
4 |
Öğrenciler önyargılar ve davranışlar arasındaki ilişkiyi analiz edebilecektir. |
5 |
Öğrenciler ülke ekonomisinin gelişmişlik düzeyi ile bireylerin mutluluğu arasındaki ilişkiyi kavrayabilecektir. |
6 |
Öğrenciler temel düzeyde nöroekonomi bilgisine sahip olacaktır. |
7 |
Öğrenciler, temel düzeyde psikoloji disiplininin iktisat teorileriyle ilişkisini kavrayabileceklerdir. |
Yok
Hafta |
Teorik |
[OgretimYontemVeTeknikleri] |
[OnHazirlik] |
1 |
Davranışsal Ekonominin Doğası |
|
|
2 |
Davranışsal Ekonominin Tarihi ve Gelişimi |
|
|
3 |
Temel Tüketici Teorisi |
|
|
4 |
Risk Altında Seçimler Yapmak: Beklenti Teorisi |
|
|
5 |
Risk Altında Seçimler Yapmak: Beklenti Teorisi |
|
|
6 |
Hayvansal Güdüler |
|
|
7 |
Hayvansal Güdüler |
|
|
8 |
Ara Sınav |
|
|
9 |
Adalet ve Sosyal Tercihler |
|
|
10 |
Dürtme ve Politika |
|
|
11 |
Mutluluk Ekonomisi |
|
|
12 |
Gösteriş Tüketimi ve Statü Kaygısı |
|
|
13 |
Davranışsal Ekonomide Oyunlar ve Nöroiktisat |
|
|
14 |
Genel Tekrar |
|
|
15 |
Final |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
10 |
10 |
Final Sınavı |
1 |
15 |
15 |
Bireysel Çalışma |
6 |
5 |
30 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
6 |
5 |
30 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
5 |
10 |
50 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
135
|
|
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |
ÖÇ 3 |
ÖÇ 4 |
ÖÇ 5 |
ÖÇ 6 |
ÖÇ 7 |
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek