Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
---|---|---|---|---|---|---|
EMYC259 | Viyola III | Seçmeli Ders Grubu | 2 | 3 | 4.00 | 1.00 |
Lisans
Türkçe
Öğrencinin teknik ve müzikal becerilerini geliştirmek. Çeşitli müzik dönemlerinden etütler, kısa parçalar, konçertolar ve sonatlar üzerinde çalışmalar yapmak.
Doçent Füsun Naz Altınel
1 | Eserin belirlenmesi ve deşifresi |
2 | Eserin metronomla çalışılması |
3 | Nüanslar üzerine çalışma |
4 | Eserin farklı yorumculardan dinlenip analiz edilmesi |
5 | Eserin özgün müzikal fikirlerinin oluşturulması |
6 | Piyano eşlik ile birliktelik üzerine çalışma |
7 | Eserin performansa hazır hale getirilmesi |
8 | Vize |
9 | Eserin belirlenmesi ve deşifresi |
10 | Eserin metronomla çalışılması |
11 | Nüanslar üzerine çalışma |
12 | Eserin farklı yorumculardan dinlenip analiz edilmesi ve özgün müzikal fikirlerinin oluşturulması |
13 | Piyano eşlik ile birliktelik üzerine çalışma |
14 | Eserin performansa hazır hale getirilmesi |
15 | Final |
Birinci Öğretim
Dersin ön koşulu bulunmamaktadır. Öğrencinin önceden keman veya viyola çalmış olması faydalı olacaktır.
Yok
Öğrencinin teknik ve müzikal becerilerini geliştirecek metodlar kullanılacaktır. Çeşitli müzik dönemlerinden etütler, kısa parçalar, konçertolar ve sonatlar üzerinde çalışmalar yapılacaktır.
Hafta | Teorik | Uygulama | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|---|
1 | Eserin belirlenmesi ve deşifresi | Görsel- İşitsel, Dokunsal | ||
2 | Eserin metronomla çalışılması | Görsel- İşitsel, Dokunsal | ||
3 | Nüanslar üzerine çalışma | Görsel- İşitsel, Dokunsal | ||
4 | Eserin farklı yorumculardan dinlenip analiz edilmesi | |||
5 | Eserin özgün müzikal fikirlerinin oluşturulması | |||
6 | Piyano eşlik ile birliktelik üzerine çalışma | |||
7 | Eserin performansa hazır hale getirilmesi | |||
8 | Vize | |||
9 | Eserin belirlenmesi ve deşifresi | |||
10 | Eserin metronomla çalışılması | |||
11 | Nüanslar üzerine çalışma | |||
12 | Eserin farklı yorumculardan dinlenip analiz edilmesi ve özgün müzikal fikirlerinin oluşturulması | |||
13 | Piyano eşlik ile birliktelik üzerine çalışma | |||
14 | Eserin performansa hazır hale getirilmesi | |||
15 | Final |
Dont Caprices Rode Caprices Hans Sitt Etudes Op.32 Barok, Klasik ve Romantik dönemlerden eserler
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yoktur.
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Bireysel Çalışma | 14 | 3 | 42 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 18 | 18 |
Toplam İş Yükü (saat) | 100 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | |
ÖÇ 1 | ||||||||||
ÖÇ 2 | ||||||||||
ÖÇ 3 | ||||||||||
ÖÇ 4 | ||||||||||
ÖÇ 5 | ||||||||||
ÖÇ 6 | ||||||||||
ÖÇ 7 | ||||||||||
ÖÇ 8 | ||||||||||
ÖÇ 9 | ||||||||||
ÖÇ 10 | ||||||||||
ÖÇ 11 | ||||||||||
ÖÇ 12 | ||||||||||
ÖÇ 13 | ||||||||||
ÖÇ 14 | ||||||||||
ÖÇ 15 |