Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
---|---|---|---|---|---|---|
EMMC245 | Saksafon III | Seçmeli Ders Grubu | 2 | 3 | 4.00 | 1.00 |
Lisans
Türkçe
- Çalgı hakkında genel bilgi kazandırmak - İlgili alan derslerine katkı sağlamak - Çalgı repertuarı ve icrası hakkında öngörü sahibi olmak - Çalgıyla ilgili araştırmalara yönlendirmek - Eşlik bilinci kazandırmak
Öğr. Gör. Sefa Yaşar
1 | Farklı tonlarda eser icrasının öğrenimi |
2 | Süsleme ve artikülasyon uygulamalarının öğrenimi. |
3 | High register ses sahalarında majör ve minör tonların uygulanabilmesi |
4 | İcrada artikülasyon kullanımı ve düet-trio eserlerin icra şekillerinin öğrenimi. |
Birinci Öğretim
-
-
High register ses sahası diyatonik perdelerin icrası High register ses sahası kromatik perdelerin icrası Farklı tonlarda majör-minör tonlarda uygulama Artikülasyon ve süslemelerin uygulanması Solo, Düet ve Trio eserlerin icrası
Hafta | Teorik | Uygulama | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|---|
1 | High register ses sahası diyatonik perde egzersizleri | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
2 | High register ses sahası kromatik perde egzersizleri | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
3 | Sol bemol Majör-Mi bemol minör dizi ve örnek eserlerin icrası | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
4 | Fa diyez Majör-Re diyez minör dizi ve örnek eserlerin icrası | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
5 | Do bemol Majör – La bemol minör dizi ve örnek eserlerin icrası | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
6 | Do diyez Majör-La diyez minör dizi ve örnek eserlerin icrası | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
7 | Farklı tonlarda eser icraları | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
8 | Ara Sınav (Vize) | - | ||
9 | Artikülasyon: Marcato, Tenuto, | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
10 | Süsleme: Apojiyatur (Appoggiatura), Acciaccature | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
11 | Süsleme: Mordan (Mordente) | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
12 | Süsleme: Grupetto | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
13 | Süsleme: Trill | Görsel-İşitsel-Dokunsal | ||
14 | Süsleme ve artikülasyon uygulamaları | Görsel-İşitsel-Dokunsal |
Hyancinthe Klosé Saxophone Method W. Hovey Saxophone Method Paul de Ville Saxophone Method John O'neill Saxophone Répertoire John Harle The Saxophone
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
-
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Bireysel Çalışma | 14 | 3 | 42 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 18 | 18 |
Toplam İş Yükü (saat) | 100 |
PÇ 1 | |
ÖÇ 1 | |
ÖÇ 2 | |
ÖÇ 3 | |
ÖÇ 4 |