Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
---|---|---|---|---|---|---|
ESPR314 | Sporda Pazarlama ve Satış Stratejileri | Seçmeli Ders Grubu | 3 | 6 | 5.00 | 3.00 |
Lisans
Sporda pazarlama ve satış strateji basamaklaması
Onur Bayhan
1 | Sektör tanımı |
2 | Müşteri tanımı |
3 | 10 Öncelik |
4 | Neden spor salonuna üye olunur ? |
5 | Eğitmen için pazarlama ve satış |
6 | Kulüp yöneticisi için pazarlama ve satış |
7 | Satış personeli için pazarlama ve satış |
8 | Online pazarlama ve satış |
Birinci Öğretim
Yok
işletmedeki her birim için pazarlama ve satış stratejilerinin belirlenmesi
Hafta | Teorik | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|
1 | Tanışma ve dersin tanımı | ||
2 | Sektör tanımı | ||
3 | Neden spor salonuna üye olunur ? | ||
4 | 10 öncelik - 1.bölüm | ||
5 | 10 öncelik - 2.bölüm | ||
6 | Eğitmenler için pazarlama ve satış | ||
7 | Eğitmenler için pazarlama ve satış | ||
8 | Vize | ||
9 | Eğitmenler için pazarlama ve satış | ||
10 | Yönetici için pazarlama ve satış | ||
11 | Satış personeli için pazarlama ve satış | ||
12 | Satış personeli için pazarlama ve satış | ||
13 | Online pazarlama ve satış | ||
14 | Genel tekrar | ||
15 | Final |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı | 1 | 3 | 3 |
Derse Katılım | 1 | 40 | 40 |
Soru-Yanıt | 1 | 40 | 40 |
Gözlem | 1 | 40 | 40 |
Toplam İş Yükü (saat) | 125 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | |
ÖÇ 1 | 4 | 5 | 5 | 5 | ||||||||
ÖÇ 2 | 4 | 5 | 5 | 5 | ||||||||
ÖÇ 3 | 5 | 5 | 5 | 3 | ||||||||
ÖÇ 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | ||||||||
ÖÇ 5 | 4 | 5 | 3 | |||||||||
ÖÇ 6 | 4 | 5 | 3 | |||||||||
ÖÇ 7 | 4 | 5 | 3 | |||||||||
ÖÇ 8 | 5 | 3 | 2 |