GERİ DÖN

Lisans Programları


Sanat ve Tasarım Fakültesi - Dijital Oyun Tasarımı - - Dijital Oyun Tasarımı



Program Tanımları

Dijital Oyun Tasarımı Bölümü 2021'de kurulmuş olup Sanat ve Tasarım Fakültesi bünyesinde faaliyetlerini sürdürmektedir. Bölüm ilk öğrencilerini 2021-2022 eğitim-öğretim yılında kabul etmiş, ilk mezunlarını 2025’te verecektir.

Derece: Dijital Oyun Tasarımı Lisans Diploması

Lisans Derecesi (EQF-LLL 6. Düzey)

TC Vatandaşları : Programa, SAY puan türüne göre merkezi yerleştirme ile öğrenci alınmaktadır. ÖSYM tarafından programa yerleştirilen öğrencilerin, ilan edilen kayıt tarihlerinde, mali yükümlülüklerini tamamlayarak kesin kayıt yaptırmaları gerekmektedir. Yabancı Uyruklular: Yabancı uyruklu öğrenciler Üniversite Senatosu tarafından belirlenen kriterler doğrultusunda kabul edilir. Lütfen ilgili web sayfasını inceleyiniz. https://international.nisantasi.edu.tr/sayfa/prospective-students-673674 Yatay Geçiş: Yurt içi veya dışında eşdeğer programda öğrenimine başlamış bir öğrenci yatay geçiş için başvuru yapabilir. Öğrencinin kabulü dönem başlamadan, her bir öğrencinin şartları ve başvuru yaptığı derece dikkate alınarak incelenir ve özel olarak değerlendirilir. Lütfen ilgili mevzuatı inceleyiniz. Nişantaşı Üniversitesi Önlisans ve Lisans Öğretimi Yatay Geçiş Yönergesi https://www.nisantasi.edu.tr/Images/Yonergeler/TYTM-5-_onlisans_ve_lisans_ogretimi_yatay_gecis_yonergesi_-_23.10.2013.pdf Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal İle Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuat?MevzuatNo=13948&MevzuatTur=7&MevzuatTertip=5 Değişim Öğrencileri: Üniversite tarafından onaylanmış ve bir anlaşma ile çerçevesi belirlenmiş öğrenci değişim programları kapsamında yurtiçi ve yurtdışından gelen öğrenciler programda verilen dersleri alabilirler.

Öğrencilerin önceki öğrenim ve kazanımları, “İstanbul Nişantaşı Üniversitesi Önceden Kazanılmış Yeterliliklerin Tanınması, Ders Eşdeğerlik ve İntibak Esasları Yönergesi” ne uygun olarak tanınabilir ve bu doğrultuda gerekli derslerden muafiyet sağlanabilir. Yönergeye ulaşmak için link: https://www.nisantasi.edu.tr/Images/Yonergeler/onceden-kazanilmis-yeterliliklerin-taninmasi-ders-esdegerlik-ve-intibak-esaslari-yonergesi40120395.pdf

Yeterlilik Koşulları ve Kuralları, “Mezuniyet Koşulları” bölümünde açıklandığı gibidir.

Vizyon: Öğrencilerimizin yaratıcılıklarını serbest bırakarak yeni ve etkileyici dijital deneyimler yaratmalarına olanak tanımaktır. Misyon: Öğrencilerimize hem akademik hem de pratik yönden üst düzey bir eğitim sunarak onları dijital oyun endüstrisine hazır haline getirmek aynı zamanda yaratıcı düşünme becerilerini geliştirmek, teknik yetkinliklerini artırmak ve etik değerlere dayalı bir yaklaşımla sektörde başarılı olmalarını sağlamaktır. Amaç ve Hedefler: Dijital Oyun Tasarımı Bölümü, yenilikçi bir vizyonla kurulmuş ve öğrencilere kapsamlı bir eğitim sunmayı amaçlamaktadır. Bu eğitim, öğrencilerin sanat, programlama, hikâye anlatımı ve tasarım becerilerini geliştirmeye odaklanırken, aynı zamanda oyun geliştirme sürecinin her aşamasında deneyim kazanmalarını sağlar. Amaçlarımız arasında öğrenci başarısını artırmak için kaliteli eğitim programları sunmak, mezunların mezuniyet sonrası oyun endüstrisinde rekabetçi bir konuma gelmelerini sağlamak ve öğrencilerin çeşitlilik, eşitlik ve kapsayıcılık ilkelerine saygı duyduğu bir ortam oluşturmak yer alıyor. Genel Bilgi: Dijital oyun tasarımı, günümüzün hızla büyüyen ve değişen dijital eğlence endüstrisinde önemli bir rol oynayan bir alandır. Bu alanda çalışanlar, bilgisayar oyunları ve diğer dijital eğlence ürünlerinin yaratılması ve geliştirilmesi sürecinde yer alırlar. Dijital oyun tasarımı, genellikle sanat, programlama, hikaye anlatımı ve kullanıcı deneyimi tasarımı gibi farklı disiplinlerin birleşimini içerir.

Mezun öğrencilerimiz öğrenim sürelerini başarıyla tamamladıktan sonra, oyun geliştirme stüdyoları ve teknoloji şirketlerinin yanı sıra kendi oyun projelerini başarılı bir şekilde yönetebilecek bilgi ve beceri donanımına sahip olacaklardır. Ayrıca, dijital oyun endüstrisinin çeşitli alanlarında çalışma imkanına sahip olacaklar. Lisans eğitimini tamamlayan öğrencilerimiz, yüksek lisans ve doktora programlarına devam ederek bilim insanı ünvanıyla akademik kariyer yapma yolunda ilerleyebilirler. Programı başarıyla tamamlayan öğrenciler, diğer ilgili alanlarda yüksek lisans ve doktora dereceleri için başvuru yapma fırsatına sahip olabilirler.

Mezun olan Öğrencilerimiz lisansüstü ( Yüksek Lisans, Bütünleşik Doktora Programlarına ) İlgili Üniversitelerin ön koşullarını yerine getirmeleri koşulu ile öğrenim görmek haklarına sahiplerdir.

Dönem başında ilgili derse kayıt yaptıran öğrencilerin dönem sonu sınavına girebilmesi için teorik derslerin en az %70`ine, uygulamalı derslerin ise en az % 80’ine devam etmiş olmaları gerekmektedir. Öğrenciler, her ders için ara sınav ve yarıyıl sonu sınavına tabi tutulurlar. Başarı notuna, ara sınavın (ara sınav notu olarak ödev, laboratuvar sınavı, quiz vb. gibi ölçme araçlarından elde edilen puanlar da değerlendirmeye alınabilir) katkısı % 40, yarıyıl sonu sınavının katkısı ise % 60 şeklindedir. Her dersin ölçme ve değerlendirme ölçütleri için Müfredat’ta (aşağıda) yer alan ders ismini tıklayabilirsiniz. İlgili yönetmelik ve yönergeleri inceleyebilirsiniz. Nişantaşı Üniversitesi Ön Lisans ve Lisans Eğitim Öğretim ve Sınav Yönetmeliği https://www.nisantasi.edu.tr/Images/Yonergeler/nisantasi-universitesi-on-lisans-ve-lisans-egitim-ogretim-ve-sinav-yonetmeligi-1544216789.pdf Sınav ve Başarı Değerlendirme Sistemi Yönergesi https://www.nisantasi.edu.tr/Images/Yonergeler/04S2-2-_sinav_ve_basari_degerlendirme_sistemi_yonergesi_23.06.2015.pdf Nişantaşı Üniversitesi Yabancı Diller Bölümü Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönergesi https://www.nisantasi.edu.tr/Images/Yonergeler/nisantasi-universitesi-yabanci-diller-bolumu-egitim-ogretim-ve-sinav-yonergesi-1692554390.pdf Nişantaşı Üniversitesi Türkçe Öğretimi Uygulama Ve Araştırma Merkezi (Nişantaşı Tömer) Eğitim-Öğretim Ve Sınav Yönergesi https://www.nisantasi.edu.tr/Images/Yonergeler/nisantasi-universitesi-turkce-ogretimi-uygulama-ve-arastirma-merkezi-nisantasi-tomer-egitimogretim-ve-sinav-yonergesi-676221518.pdf

Öğrencilerin mezuniyet hakkı elde edebilmesi için müfredatta yer alan derslerin (toplam en az 240 AKTS karşılığı) tamamını başarıyla tamamlamış olması ve mezuniyet aşamasındaki genel ağırlıklı not ortalamasının 4.00 üzerinden en az 2.00 olması gerekmektedir. Her yarıyıl için yarıyıl ağırlıklı not ortalamasının 4.00 üzerinden en az 1.80. olması ayrıca gözetilmektedir. (programı ilgilendiriyorsa bu cümleyi de ekleyiniz) Mezuniyet için öğrencinin staj veya bitirme projesini de başarılı bir şekilde tamamlamış olması gerekmektedir. İlgili yönetmelik ve yönergeleri inceleyiniz. Nişantaşı Üniversitesi Ön Lisans ve Lisans Eğitim Öğretim ve Sınav Yönetmeliği https://www.nisantasi.edu.tr/Images/Yonergeler/nisantasi-universitesi-on-lisans-ve-lisans-egitim-ogretim-ve-sinav-yonetmeligi-1544216789.pdf Nişantaşı Üniversitesi 8. Yarıyılda İş Başında Mesleki Uygulamalar (İMU) Yönergesi https://www.nisantasi.edu.tr/Images/Yonergeler/LRVV-nisantasi_universitesi_8._yariyilda_is_basinda_mesleki_uygulamalar_imu.pdf Nişantaşı Üniversitesi Diploma, Diploma Eki Ve Diğer Belgelerin Düzenlenmesine İlişkin Yönerge https://www.nisantasi.edu.tr/Images/Yonergeler/nisantasi-universitesi-diploma-diploma-eki-ve-diger-belgelerin-duzenlenmesine-iliskin-yonerge511959282.pdf

Tam Zamanlı

Bölüm Başkanı: Hamdi Arslan Eposta: hamdi.arslan@nisantasi.edu.tr Telefon: +90(212)2101010 Adres: Neotech Kampüs, Maslak Mah., Taşyoncası Sok. No: 1V ve No: 1Y, 34398 Sarıyer/İstanbul

Sektör ve üniversite iş birliğiyle, hem ulusal hem de uluslararası dijital oyun sektörünün ihtiyaçlarını sürekli araştıran ve ders planlarını bu doğrultuda güncelleyen bir bölüm olarak, öğrencilerimizi başarılı oyun yöneticileri ve tasarımcıları olarak yetiştiriyoruz. Sadece oyun tasarımı değil aynı zamanda yönetim, proje yönetimi, pazarlama ve analitik beceriler konularında da uzman öğrenciler yetiştiriyoruz. Öğrenim sürecinde verilen teorik bilgileri pratik oyun geliştirme deneyimleriyle birleştirerek, uluslararası oyun pazarlarına hakim, yenilikçi ve yaratıcı tasarımcılar yetiştiriyoruz. İngilizce hazırlık ve öğrenim sürecinde yer alan İngilizce dil eğitimiyle birlikte, ikinci ve üçüncü yabancı dilleri öğrencilerimizin tercihleri doğrultusunda sunuyoruz. Fransızca, Almanca, İspanyolca, Japonca gibi seçmeli dil dersleri ile uluslararası oyun endüstrisine ve iletişime hakim tasarımcılar yetiştirmeyi amaçlıyoruz. Yurtdışındaki üniversiteler, özel sektör oyun stüdyoları ve diğer eğitim kurumlarıyla yaptığımız stratejik işbirlikleri ile öğrencilerimizin yurt dışında staj ve öğrenim deneyimleri yaşamalarına olanak sağlıyoruz. Sekiz yarıyıl süren öğrenim süreci içerisinde, öğrencilerimizin yedi yarıyılı tamamlamasının ardından sekizinci yarıyılını tamamen sektörde iş başında proje geliştirme ve uygulama deneyimleriyle değerlendirme fırsatı sunuyoruz. Bu sayede mezuniyet öncesi iş tecrübesi kazanmalarına olanak tanıyoruz ve onları sektörün dinamiklerine hazırlıyoruz.


Program Çıktıları

1 Oyunlaştırma sürecini analiz ederek teorik bilgileri uygulama yeteneği.
2 Mobil ve masaüstü oyun geliştirme arasındaki farkları tanıyıp, uygun üretim yöntemlerini seçebilme ve uygun içerikleri üretebilme kabiliyeti.
3 C tipi dilleri (örneğin, C++, C#) kullanarak oyun geliştirebilme ve kodları yorumlayabilme yetkinliği.
4 Oyun türlerini ve etkileşim biçimlerini oluşturan temel öğeleri analiz ederek, başarılı bir oyun deneyimi için bu öğeleri etkili bir şekilde kullanabilme yetkinliği kazanmak.
5 Oyun mekaniği ve kullanıcı arayüzü tasarlama konusunda yetkinlik.
6 Oyun motorları ve yazılım araçları (Unity, Unreal Engine vb.) kullanarak oyun geliştirme becerisi.
7 Oyunun yayın sürecini endüstri standartlarına uygun olarak kavramak ve uygulamak; oyunun piyasaya sürülmesi için gereken adımları başarıyla tamamlamak.
8 Oyun hikayesi anlatımı yetkinliği
9 Oyun için diyalog yazma becerisi
10 Dünya ve ortam tasarımı yetkinliği
11 Oyuncu deneyimi alanında yetkinlik
12 2B ve 3B karakterler ile animasyonlar üretebilmek ve bunu oyun geliştirme sürecinde kullanabilmek.
13 Oyun tasarımcıları, farklı kültürel öğeleri ve değerleri oyun içi deneyimlere entegre ederek, oyuncuların kültürel açıdan zengin bir deneyim yaşamasını sağlama yetkinliği
14 Oyun teknolojisi ve oyun mekaniği bilgisi
15 Oyun tasarımı ve geliştirme sürecini yönetebilmek için gerekli dokümantasyonu yapabilme ve oyun üretim bandını takip edebilme yetkinliği kazanmak.

Program Çıktıları - Türkiye Yüksek Öğretim Yeterlilikler Çerçevesi İlişkilendirme

TYYÇ
Program Çıktıları
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
BİLGİ
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
BECERİ
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Öğrenme Yetkinliği )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( İletişim ve Sosyal Yetkinlik )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Alana Özgü Yetkinlik )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Müfredat

D : Ders U: Uygulama L: Laboratuvar
0. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
HAZ İngilizce İngılızce Hazırlık İsteğe Bağlı - - - - -
TMR Türkçe Türkçe Hazırlık İsteğe Bağlı - - - - -
Toplam 0 0 0
1. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
EATA191 Türkçe Atatürk İlkelerı ve İnkılap Tarıhı I Zorunlu 2 - - 3 2
EDOT101 Türkçe Oyun Tasarımının Temellerı I Zorunlu 2 2 - 5 3
EDOT103 Türkçe Tasarım ve Yaratıcı Düşünce Zorunlu 2 2 - - 3
EDOT105 Türkçe Oyun Programlama ve İşleme Zorunlu 2 2 - - 3
EDOT107 Türkçe Oyun ve Kültür I Zorunlu 2 - - - 2
EYDL191 Türkçe İngılızce I Zorunlu 2 2 - 6 3
Toplam 12 8 0 14 16
2. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
EATA192 Türkçe Atatürk İlkelerı ve İnkılap Tarıhı II Zorunlu 2 - - 3 2
EBLG120 Türkçe Bılgısayar Programlama Zorunlu 2 2 - 3 3
EDOT102 Türkçe Oyun Tasarımının Temellerı II Zorunlu 2 2 - - 3
EDOT106 Türkçe Oyun ve Kültür II Zorunlu 2 - - - 2
EDOT108 Türkçe Oyun Gelıştırme I Zorunlu 2 2 - - 3
EYDL192 Türkçe İngılızce II Zorunlu 2 2 - 6 3
Toplam 12 8 0 12 16
3. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
EBLG213 Türkçe Nesne Yönelımlı Programlama Zorunlu 2 2 - 6 3
EDOT201 Türkçe Oyun Gelıştırme II Zorunlu 2 2 - - 3
EDOT203 Türkçe 2D Grafık Anımasyon Zorunlu 3 - - - 3
EDOT207 Türkçe Arayüz ve Interaksıyon Tasarımı Zorunlu 3 - - - 3
ETRD201 Türkçe Türk Dılı I Zorunlu 2 - - 2 2
EYDL291 Türkçe Meslekı İngılızce Zorunlu 3 - - - 3
GE01 Türkçe GE Seçmelı Ders Grubu (3. YY) Seçmeli - - - - -
Toplam 15 4 0 8 17
4. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
EBLG218 Türkçe Verı Yapıları ve Algorıtmalar Zorunlu 2 2 - 6 3
EDOT202 Türkçe Gerçek Zamanlı Oyun Platformu I Zorunlu 2 2 - - 3
EDOT204 Türkçe 3D Grafık Anımasyon Zorunlu 2 - - 3 2
EDOT206 Türkçe Oyunlar ve Anlatı Zorunlu 2 - - - 2
EDOT210 Türkçe Güncel Oyun Motorları Zorunlu 2 2 - - 3
ETRD202 Türkçe Türk Dılı II Zorunlu 2 - - 2 2
GE02 Türkçe GE Seçmelı Ders Grubu (4. YY) Seçmeli - - - - -
Toplam 12 6 0 11 15
5. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
2021SEC-5-DOT Türkçe STF Dıjıtal Oyun Tasarımı 5. YY. Seçmelı Dersler Seçmeli 2 2 - - 3
EDOT301 Türkçe Gerçek Zamanlı Oyun Platformu II Zorunlu 2 2 - - 3
GE03 Türkçe GE Seçmelı Ders Grubu (5. YY) Seçmeli - - - - -
ÜNİSEÇ(5YY) Türkçe Ünıversıte Seçmelı Derslerı - - - - -
Toplam 4 4 0 6
6. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
2021SEC-6-DOT Türkçe STF Dıjıtal Oyun Tasarımı 6. YY. Seçmelı Dersler Seçmeli 2 2 - - 3
EDOT302 Türkçe İlerı Oyun Gelıştırme I Zorunlu 2 2 - - 3
GE04 Türkçe GE Seçmelı Ders Grubu (6. YY) Seçmeli - - - - -
KEP302 İngilizce KEP I Zorunlu - - - - -
ÜNİSEÇ(6YY) Türkçe Ünıversıte Seçmelı Derslerı - - - - -
Toplam 4 4 0 6
7. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
2021SEC-7-DOT Türkçe STF Dıjıtal Oyun Tasarımı 7. YY. Seçmelı Dersler Seçmeli 2 2 - - 3
EDOT401 Türkçe İlerı Oyun Gelıştırme II Zorunlu 2 2 - - 3
ÜNİSEÇ(7YY) Türkçe Ünıversıte Seçmelı Derslerı - - - - -
Toplam 4 4 0 6
GE01 - GE Seçmeli Ders Grubu (3. YY)
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
GET01001 Türkçe Tıyatroya Gırış Seçmeli 3 - - 5 3
GET01009 Türkçe Türk Mutfak Sanatı Seçmeli 3 - - 5 3
GET01013 Türkçe Türk Şıırı ve Şaırlerı Seçmeli 3 - - 5 3
GET03006 Türkçe Çevre Koruma Seçmeli 3 - - 5 3
GET03010 Türkçe Beslenme ve Sağlıklı Yaşam Seçmeli 3 - - 5 3
GET04003 Türkçe Yaşam Felsefesı Seçmeli 3 - - 5 3
GET05014 Türkçe Toplumsal İlışkıler ve Çoğulculuk Seçmeli 3 - - 5 3
GET06006 Türkçe Vıdeo Prodüksıyon Seçmeli 3 - - 5 3
GET07004 Türkçe Etkılı Sunum Teknıklerı Seçmeli 3 - - 5 3
GE02 - GE Seçmeli Ders Grubu (4. YY)
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
GET01001 Türkçe Tıyatroya Gırış Seçmeli 3 - - 5 3
GET01013 Türkçe Türk Şıırı ve Şaırlerı Seçmeli 3 - - 5 3
GET03006 Türkçe Çevre Koruma Seçmeli 3 - - 5 3
GET03010 Türkçe Beslenme ve Sağlıklı Yaşam Seçmeli 3 - - 5 3
GET04003 Türkçe Yaşam Felsefesı Seçmeli 3 - - 5 3
GET05014 Türkçe Toplumsal İlışkıler ve Çoğulculuk Seçmeli 3 - - 5 3
GET06006 Türkçe Vıdeo Prodüksıyon Seçmeli 3 - - 5 3
GET07004 Türkçe Etkılı Sunum Teknıklerı Seçmeli 3 - - 5 3
2021SEC-5-DOT - STF Dijital Oyun Tasarımı 5. YY. Seçmeli Dersler
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
EDOT303 Türkçe Karmaşık Oyun Mekanıklerı Seçmeli 2 2 - 6 3
EDOT305 Türkçe Sanat ve Kültür Yönetımı Seçmeli 2 2 - 6 3
EDOT307 Türkçe İletışım ve Kültür Endüstrısı Seçmeli 2 2 - 6 3
EENT303 Türkçe Görüntü İşleme Teknıklerı I Seçmeli 2 2 - 6 3
GE03 - GE Seçmeli Ders Grubu (5. YY)
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
2021SEC-6-DOT - STF Dijital Oyun Tasarımı 6. YY. Seçmeli Dersler
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
EDOT304 Türkçe Oyun Deneyımı ve Data Analızı Seçmeli 2 2 - 6 3
EDOT306 Türkçe Oyunlar İçın Ses ve Müzık Seçmeli 2 2 - 6 3
EDOT308 Türkçe Dıjıtal Oyun Sektörü Seçmeli 2 2 - 6 3
EDOT310 Türkçe Estetık Storyboard Seçmeli 2 2 - 6 3
EDOT312 Türkçe İlerı Üç Boyutlu Anımasyon Seçmeli 2 2 - 6 3
GE04 - GE Seçmeli Ders Grubu (6. YY)
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
2021SEC-7-DOT - STF Dijital Oyun Tasarımı 7. YY. Seçmeli Dersler
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
EDOT403 Türkçe Karakter Tasarımı Seçmeli 2 2 - 6 3
EDOT405 Türkçe Oyun ve Sanat Seçmeli 2 2 - 6 3
EDOT407 Türkçe Sıberkültür ve Sanal Dünyalar Seçmeli 2 2 - 6 3
EDOT409 Türkçe İnternet Ortamında Oyun Seçmeli 2 2 - 6 3