GERİ DÖN

Önlisans Programları


Nişantaşı Meslek Yüksekokulu - Halkla İlişkiler ve Tanıtım - - Halkla İlişkiler ve Tanıtım (İÖ)



Program Tanımları

Nişantaşı Üniversitesi, Nişantaşı Eğitim ve Kültür Vakfı tarafından “Nişantaşı Meslek Yüksekokulu” olarak, 09.09.2009 tarih ve 24480 sayılı kuruluş kararının 17.09.2009 tarih ve 27352 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanmasıyla yükseköğretim sistemine katılmış ve 10.10.2010 tarihinde de ön lisans eğitim-öğretimine başlamış bir vakıf yükseköğretim kurumudur. 2010 tarihi ile birlikte kurulan meslekyüksekokulu birimleri içerisinde Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü de yer almaktadır. Halkla İlişkiler ve Tanıtım Meslek Yüksekokulu, marka iletişimine, kurum kimliğine, medya ile ilişkilere, kurumsal iletişim çalışmalarına, pazarlama iletişimine yönelik uygulamaların başarılı ile gerçekleştirilebilmesi noktasında kalifiye personele olan istihdamı gündeme getirmektedir. Bu bilgiler ışığında halkla ilişkiler ve tanıtım programının amacı; sektörün ihtiyaç duyduğu, teorik ve uygulama altyapısı olan, vizyon sahibi, yeniliği iş süreçlerine aktarabilecek ve farklılığını ortaya koyabilecek mezunlar yetiştirmektir.

Nişantaşı Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programından mezun olan öğrenciler, halkla ilişkiler ve tanıtım alanında önlisans derecesine sahip olacaklardır.

Önlisans

Öğrenciler, Türkiye'de 2017-2018 eğitim-öğretim yılı ile uygulanmaya başlanan yükseköğretime geçiş sistemi sınavı (YKS) ile bölüme kabul edilmektedirler. Puan türleri TYT yani YKS'dir. Bölüme kayıt yaptırmak isteyen öğrenci, üniversitenin akademik ve yasal mevzuatı çerçevesinde öSYM tarafından belirlenen süreçleri tamamlamak / sınavları başarmış olmak zorundadır. Yurtiçi veya dışında eşdeğer programda öğrenimine başlamış bir öğrenci yatay geçiş için başvuru yapabilir. öğrencilerin kabulü dönem başlamadan, her bir öğrencinin şartları ve başvuru yaptığı derece dikkate alınarak incelenir ve özel olarak değerlendirilir. üniversiteye giriş hakkında daha etraflı bilgi Kurum Tanıtım Kataloğu`nda mevcuttur. Üniversite tarafından onaylanmış ve bir anlaşma ile sınırları belirlenmiş öğrenci değişim programları kapsamında yurtdışından gelen öğrenciler bölümde verilen dersleri alabilirler.

Öğrenciler bazı derslerden belirli yönetmelikler çerçevesinde muaf olabilirler. Başka bir kurumda alınan dersin içeriğinin, Nişantaşı Üniversitesinde verilen dersin içeriğine uygun olması ve ilgili fakülte/enstitü müdürlüğü tarafından onaylanması durumunda, öğrenci bu dersten muaf tutulabilir.

NişantaşıÜniversitesi Meslek Yüksekokulu Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programının 4 yarı yıllık öğretim planında öğrencilerin mezuniyet hakkı kazanabilmesi için, programda yer alan derslerin (toplam 120 AKTS Karşılığı) tamamını başarıyla tamamlamış olması gerekir. Bununla birlikte her yarıyıl için ağırlıklı not ortalaması 4.00 üzerinden en az 1.80 ve mezuniyet aşamasındaki genel not ortalamasının 4.00 üzerinden en az 2.00 olması gerekmektedir. Ayrıca mezuniyet için stajı yahut projesini başarı ile tamamlaması gerekmektedir.

Nişantaşı Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı, dünyada halkla ilişkilerin gittiği nokta ve disiplinin yeni açılımları ile bağlantılı olarak kendini yenilemekte, küresel bağlamdaki dijital dünyayı eğitim programına yansıtmaktadır. Halkla İlişkiler ve Tanıtım Meslek Yüksek Okulu Programı olarak olarak, kurumlar, paydaşları ve hedef kitleleri arasındaki ilişkiyi yetkin biçimde analiz ederek iletişim kampanyaları tasarlayan ve uygulayan mezunlar verebilmek için çalışıyoruz. Önlisans programı olmasına rağmen öğrencilerimiz , lisans seviyesinde ders içerikleri ile eğitimlerini tamamlamaktadırlar. Halkla İlişkiler -1- ve Halkla İlişkiler -2- dersleri ile kriz iletişim yönetimi, sponsorluk, finansal halkla ilişkiler uygulamaları, uluslararası halkla ilişkiler, imaj yönetimi, itibar yönetimi konularına hakim olup örnek vaka analizleri gerçekleştirmektedirler. Dolayısıyla meslek yüksek okulu halkla ilişkiler ve tanıtım programı içeriğindeki zorunlu ve seçmeli dersleri ile birlikte bütüncül bir yol izleyerek , stratejik iletişim yönetimini ve uygulamasına dair gerekli olan herşeyi bölüm öğrencilerine kazandırmayı hedeflemektedir.

İletişime duyulan ihtiyacın ve ulusal ve uluslararası pazarlarda rekabetin artması, bu sektörde istihdam edilebilecek yabancı dil bilen, tüm iş süreçlerine hakim, yaratıcı, personel ihtiyacını ortaya çıkarmaktadır. Bölümden mezun olanlar başta küresel firmalar olmak üzere kamu ve özel sektör kuruluşlarının halkla ilişkiler ve reklam ile ilgili tüm birimlerinde uzman eleman ve yönetici konumunda çalışabilirler. Bu bağlamda mezunlar reklam ajanslarında, halkla ilişkiler şirketlerinde, medya planlama ve satın alma şirketlerinde, eğitim kurumlarında ve birçok şirkette çalışabilmektedirler.

Meslek yüksekokuldaki eğitimlerini başarıyla tamamlayan Halkla İlişkiler ve Tanıtım programı mezunları, Dikey Geçiş Sınavı’na girerek uygun lisans programlarına geçiş yapabilmektedir.

Dönem başında ilgili derse kayıt yaptıran öğrencilerin dönem sonu sınavına girebilmesi için teorik derslerin en az % 70`ine, uygulamalı derslerin ise en az % 80’ine devam etmiş olmaları gerekir. öğrenciler, her ders için en az bir ara sınav ve yarıyıl sonu sınavına tabi tutulurlar. Başarı notuna, ara sınavın (ara sınav notu olarak ödev, laboratuvar sınavı, quiz vb gibi ölçme araçlarından elde edilen puanlar da değerlendirmeye alınabilir) katkısı %40, yarıyıl sonu sınavının katkısı ise % 60 şeklindedir. Tüm sınavlar 100 puan üzerinden değerlendirilir. Bir dersten (AA), (BA), (BB), (CB) ve (CC) harf notlarından birini alan öğrenciler o dersi başarmış sayılırlar. (DC) ve (DD) notları şartlı başarılı notlardır. öğrencinin DC veya DD notu aldığı bir dersten başarılı olabilmesi için o dersi aldığı dönem not ortalamasının en az 1.80 olması gerekir.

Nişantaşı Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Meslek Yüksek Okulu öğrencilerinin programı başarıyla tamamlamaları için, programda mevcut olan derslerin tümünü (120 AKTS karşılığı) geçmesi, 4.00 üzerinden en az 1.80 ağırlıklı not ortalaması elde etmesi ve stajını başarıyla tamamlamış olması gerekmektedir.

Tam Zamanlı

Nişantaşı Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Meslek Yüksek Okulu Programı Başkanı ve AKTS Koordinatörü : Öğr.Gör.İlknur Gümüş Adres: Maslak 1453 Neotech Kampüsü,Maslak Mahallesi, Taşyoncası Sokak, No: 1V ve No:1Y Sarıyer-İSTANBUL - Bina Kodu : 34481742 Mail Adresi: ilknur.gumus@nisantasi.edu.tr info@nisantasi.edu.tr +90 (212) 210 10 10

Nişantaşı Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Meslek Yüksek Okulu Programında İngilizce dersleri kategorize olarak verilmek ile birlikte İş İngilizcesi dersi ile de öğrencilerimiz mezun olduntan sonra sektördeki jargona hakim olabilmek adına özenle yetiştirilmektedirler.


Müfredat

D : Ders U: Uygulama L: Laboratuvar

2019-2020 Müfredatı-HIT

Program Çıktıları

1 Halkla ilişkiler disiplininin ilgili olduğu işletme, pazarlama, reklamcılık, gazetecilik, hukuk ve alanının gerektirdiği diğer disiplinlerle ile ilgili kuramlar ve uygulamalar hakkında tam bilgi sahibi olmak
2 Farklı disiplinlere yönelik edindikleri bilgileri halkla ilişkiler uygulamalarında kullanabilme, yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme ve analiz edebilme becerisine sahip olmak.
3 Halkla ilişkiler uygulamalarını gerçekleştirirken gerekli olan bilgi iletişim teknolojilerini başarı ile kullanabilme ve ilgili uygulamalar için gerekli olan modern teknikleri ve araçları etkin kullanabilmeyi öğrenmek.
4 Halkla İlişkiler ile ilgili mesleki ortam ve araçları kullanarak, plan ve proje gerçekleştirme becerisine sahip olmayı öğrenmek
5 Halkla İlişkiler ile ilgili uygulamalarda öngörülmeyen durumlarla karşılaşıldığında çözüm üretebilme, takımlarda veya bireysel çalışmalarda sorumluluk alabilme becerisi kazanmak
6 Sözel, yazılı, sözsüz iletişim sürecinin tüm incelikleri konusunda bilgi sahibi olurlar. Aynı zamanda empati yapabilmeyi ve proaktif çalışmayı öğrenmek.
7 Sahip oldukları yabancı dil bilgisiyle günlük yaşamla ilgili konuları konuşabilme ve yazabilme yeteneğine sahip oldukları gibi aynı zamanda yeterli düzeyde temel ve mesleki yabancı dil bilgisiyle çalışacakları firmaların yeterliliklerini artırmak
8 Dijital içerik yönetiminde kullanılan programların detaylı bilgisine sahip olmak ve teorik bilgiyi uygulamaya dökmek.
9 Mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olmak
10 Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 genel düzeyinde kullanarak, alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek.
11 Halkla İlişkiler alanında içerik üretme, yayma ve sürdürme için gerekli verileri bilimsel yöntemlerle toplayabilmek ve bunları yazılı ve sözlü sunum yoluyla iletebileceklerdir.
12 Siyasal iletişim ve Kurumsal iletişim gibi Halkla İlişkilerin farklı yönelimleri doğrultusunda sektörde ayrıştırıcı olacak ve rekabet gücünü artıracak bilgi ve stratejik becerilere sahip olacaklardır.
13 Halkla İlişkilerin sosyal yaşam, iş, siyaset gibi farklı alanlarda yarattığı dönüşüme ilişkin uzmanlaşmış analitik ve eleştirel düşünce geliştirmek, ve bu konuda araştırma becerisi gösterebileceklerdir.
14 İletişimin farklı alanlarını birbirleriyle ilişkilendirebilecek, çoklu-ortam ve bütünlüklü iletişim için strateji geliştirebileceklerdir.
15 Demokratik iletişime katkıda bulunabilecek şekilde özgür, özgün ve yaratıcı düşünebilmek ve üretimde bulunabileceklerdir.
16 İletişim sektörünün farklı alanlarında iş bulmalarını mümkün kılacak, mesleki bilgi, beceri ve yeterliliklere sahip olacaklardır.

Program Çıktıları - Türkiye Yüksek Öğretim Yeterlilikler Çerçevesi İlişkilendirme

TYYÇ
Program Çıktıları
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
BİLGİ
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
BECERİ
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Öğrenme Yetkinliği )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( İletişim ve Sosyal Yetkinlik )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Alana Özgü Yetkinlik )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

0. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
HAZ İngilizce İngılızce Hazırlık İsteğe Bağlı - - - - -
TMR Türkçe Türkçe Hazırlık İsteğe Bağlı - - - - -
Toplam 0 0 0
1. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
OATA153 Türkçe Atatürk İlkelerı ve İnkılap Tarıhı I Zorunlu 2 - - 3 2
OHIT157 Türkçe Halkla İlışkıler I Zorunlu 3 - - - 3
OHIT159 Türkçe Temel Reklamcılık Zorunlu 1 2 - - 2
OHUK153 Türkçe Temel Hukuk Zorunlu 2 - - - 2
OISL155 Türkçe İşletme Zorunlu 2 - - - 2
OTRD153 Türkçe Türk Dılı I Zorunlu 2 - - 2 2
OYDL181 İngilizce İngılızce I Zorunlu 2 2 - - 3
Toplam 14 4 0 5 16
2. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
OATA154 Türkçe Atatürk İlkelerı ve İnkılap Tarıhı II Zorunlu 2 - - 3 2
OHIT152 Türkçe Halkla İlışkıler II Zorunlu 3 - - - 3
OHIT154 Türkçe Kıtle İletışım Zorunlu 1 2 - 5 2
OHIT156 Türkçe Yenı Medya ve Halkla İlışkıler Zorunlu 2 2 - - 3
OHIT158 Türkçe İletışım Bılımıne Gırış Zorunlu 3 - - - 3
OTRD154 Türkçe Türk Dılı II Zorunlu 2 - - 2 2
OYDL182 İngilizce İngılızce II Zorunlu 2 2 - - 3
Toplam 15 6 0 10 18
3. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
OHIT253 Türkçe Temel Gazetecılık Zorunlu 3 - - - 3
OHIT263 Türkçe Medya Okuryazarlığı Zorunlu 1 2 - - 2
OHIT267 Türkçe Kışılerarası İletışım Zorunlu 1 2 - - 2
OISL271 Türkçe Yönetım ve Organızasyon Zorunlu 3 - - - 3
OISL273 Türkçe Pazarlama Yönetımı Zorunlu 2 2 - - 3
OSTJ251 Türkçe Staj / Bıtırme Projesı I Zorunlu - - - 4 -
OYDL265 Türkçe İş İngılızcesı Zorunlu 3 - - - 3
Toplam 13 6 0 4 16
4. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
OGRF272 Türkçe Reklam Çözümlemelerı Zorunlu 1 2 - - 2
OHIT270 Türkçe Dıjıtal İçerık Yönetımı Zorunlu 2 2 - - 3
OHIT272 Türkçe Medya ve Medya Planlaması Zorunlu 2 2 - - 3
OHIT278 Türkçe Marka Yönetımı Zorunlu 3 - - - 3
OISL276 Türkçe İş ve Sosyal Güvenlık Hukuku Zorunlu 3 - - - 3
OSTJ252 Türkçe Staj / Bıtırme Projesı II Zorunlu - - - - -
Toplam 11 6 0 14

2020-2021 Müfredatı-HIT

Program Çıktıları

1 Halkla ilişkiler disiplininin ilgili olduğu işletme, pazarlama, reklamcılık, gazetecilik, hukuk ve alanının gerektirdiği diğer disiplinlerle ile ilgili kuramlar ve uygulamalar hakkında tam bilgi sahibi olmak
2 Farklı disiplinlere yönelik edindikleri bilgileri halkla ilişkiler uygulamalarında kullanabilme, yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme ve analiz edebilme becerisine sahip olmak.
3 Halkla ilişkiler uygulamalarını gerçekleştirirken gerekli olan bilgi iletişim teknolojilerini başarı ile kullanabilme ve ilgili uygulamalar için gerekli olan modern teknikleri ve araçları etkin kullanabilmeyi öğrenmek.
4 Halkla İlişkiler ile ilgili mesleki ortam ve araçları kullanarak, plan ve proje gerçekleştirme becerisine sahip olmayı öğrenmek
5 Halkla İlişkiler ile ilgili uygulamalarda öngörülmeyen durumlarla karşılaşıldığında çözüm üretebilme, takımlarda veya bireysel çalışmalarda sorumluluk alabilme becerisi kazanmak
6 Sözel, yazılı, sözsüz iletişim sürecinin tüm incelikleri konusunda bilgi sahibi olurlar. Aynı zamanda empati yapabilmeyi ve proaktif çalışmayı öğrenmek.
7 Sahip oldukları yabancı dil bilgisiyle günlük yaşamla ilgili konuları konuşabilme ve yazabilme yeteneğine sahip oldukları gibi aynı zamanda yeterli düzeyde temel ve mesleki yabancı dil bilgisiyle çalışacakları firmaların yeterliliklerini artırmak
8 Dijital içerik yönetiminde kullanılan programların detaylı bilgisine sahip olmak ve teorik bilgiyi uygulamaya dökmek.
9 Mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olmak
10 Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 genel düzeyinde kullanarak, alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek.
11 Halkla İlişkiler alanında içerik üretme, yayma ve sürdürme için gerekli verileri bilimsel yöntemlerle toplayabilmek ve bunları yazılı ve sözlü sunum yoluyla iletebileceklerdir.
12 Siyasal iletişim ve Kurumsal iletişim gibi Halkla İlişkilerin farklı yönelimleri doğrultusunda sektörde ayrıştırıcı olacak ve rekabet gücünü artıracak bilgi ve stratejik becerilere sahip olacaklardır.
13 Halkla İlişkilerin sosyal yaşam, iş, siyaset gibi farklı alanlarda yarattığı dönüşüme ilişkin uzmanlaşmış analitik ve eleştirel düşünce geliştirmek, ve bu konuda araştırma becerisi gösterebileceklerdir.
14 İletişimin farklı alanlarını birbirleriyle ilişkilendirebilecek, çoklu-ortam ve bütünlüklü iletişim için strateji geliştirebileceklerdir.
15 Demokratik iletişime katkıda bulunabilecek şekilde özgür, özgün ve yaratıcı düşünebilmek ve üretimde bulunabileceklerdir.
16 İletişim sektörünün farklı alanlarında iş bulmalarını mümkün kılacak, mesleki bilgi, beceri ve yeterliliklere sahip olacaklardır.

Program Çıktıları - Türkiye Yüksek Öğretim Yeterlilikler Çerçevesi İlişkilendirme

TYYÇ
Program Çıktıları
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
BİLGİ
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
BECERİ
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Öğrenme Yetkinliği )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( İletişim ve Sosyal Yetkinlik )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Alana Özgü Yetkinlik )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

0. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
HAZ İngilizce İngılızce Hazırlık İsteğe Bağlı - - - - -
TMR Türkçe Türkçe Hazırlık İsteğe Bağlı - - - - -
Toplam 0 0 0
1. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
OATA153 Türkçe Atatürk İlkelerı ve İnkılap Tarıhı I Zorunlu 2 - - 3 2
OHIT157 Türkçe Halkla İlışkıler I Zorunlu 3 - - 6 3
OHIT159 Türkçe Temel Reklamcılık Zorunlu 1 2 - - 2
OHUK153 Türkçe Temel Hukuk Zorunlu 2 - - - 2
OISL155 Türkçe İşletme Zorunlu 2 - - 4 2
OTRD153 Türkçe Türk Dılı I Zorunlu 2 - - 2 2
OYDL181 İngilizce İngılızce I Zorunlu 2 2 - 6 3
Toplam 14 4 0 21 16
2. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
OATA154 Türkçe Atatürk İlkelerı ve İnkılap Tarıhı II Zorunlu 2 - - 3 2
OHIT152 Türkçe Halkla İlışkıler II Zorunlu 3 - - 5 3
OHIT154 Türkçe Kıtle İletışım Zorunlu 1 2 - 5 2
OHIT156 Türkçe Yenı Medya ve Halkla İlışkıler Zorunlu 2 2 - 5 3
OHIT158 Türkçe İletışım Bılımıne Gırış Zorunlu 3 - - 4 3
OTRD154 Türkçe Türk Dılı II Zorunlu 2 - - 2 2
OYDL182 İngilizce İngılızce II Zorunlu 2 2 - 6 3
Toplam 15 6 0 30 18
3. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
OHIT253 Türkçe Temel Gazetecılık Zorunlu 3 - - - 3
OHIT263 Türkçe Medya Okuryazarlığı Zorunlu 1 2 - - 2
OHIT267 Türkçe Kışılerarası İletışım Zorunlu 1 2 - - 2
OISL273 Türkçe Pazarlama Yönetımı Zorunlu 2 2 - - 3
OSTJ251 Türkçe Staj / Bıtırme Projesı I Zorunlu - - - 4 -
SECHIT3 Türkçe HIT 3. YY Bölüm Seçmelı Dersler Seçmeli - - - - -
Toplam 7 6 0 4 10
4. Dönem
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
OGRF272 Türkçe Reklam Çözümlemelerı Zorunlu 1 2 - - 2
OHIT270 Türkçe Dıjıtal İçerık Yönetımı Zorunlu 2 2 - - 3
OHIT272 Türkçe Medya ve Medya Planlaması Zorunlu 2 2 - 6 3
OSTJ252 Türkçe Staj / Bıtırme Projesı II Zorunlu - - - - -
SECHIT4 Türkçe HIT 4. YY Bölüm Seçmelı Dersler Seçmeli - - - - -
Toplam 5 6 0 6 8
SECHIT3 - HIT 3. YY Bölüm Seçmeli Dersler
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
OSOS283 Türkçe Sosyal Psıkolojı Seçmeli 3 - - 4 3
OYDL259 Türkçe Almanca I Seçmeli 2 - - 4 2
OYDL265 Türkçe İş İngılızcesı Seçmeli 3 - - 4 3
SECHIT4 - HIT 4. YY Bölüm Seçmeli Dersler
Ders Kodu [DersinDili] Ders Adı Ders Türü [D] [U] [L] AKTS Rapor KREDİ
OHIT276 Türkçe Halkla İlışkılerde Yazım Teknıklerı Seçmeli 3 - - 4 3
OHIT278 Türkçe Marka Yönetımı Seçmeli 3 - - 4 3
OISL276 Türkçe İş ve Sosyal Güvenlık Hukuku Seçmeli 3 - - 4 3
OYDL260 Türkçe Almanca II Seçmeli 2 - - 4 2