GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS Kredi
EISL503 Production Systems Seçmeli Ders Grubu 1 1 6.00 3.00

Yüksek Lisans


İngilizce


Bu dersin amacı, öğrencilere pazarlama yönetimi kavramlarını, stratejilerini ve uygulamalarını öğretmek, öğrencilerin pazarlama süreçlerini anlamalarını ve pazarlama kararlarına yönelik analiz ve planlama yapma becerilerini geliştirmelerini sağlamaktır.



1 Üretim sistemlerinin temel prensiplerini ve bileşenlerini anlama.
2 Üretim süreçlerini analiz etme ve iyileştirme becerisi geliştirme.
3 Üretim planlama ve kontrol yöntemlerini uygulama yeteneği geliştirme.
4 Üretim sistemlerinde verimlilik, kalite ve sürdürülebilirlik konularını anlama ve uygulama becerisi geliştirme.
5 Üretim sistemlerinin işletme stratejileriyle uyumunu değerlendirme ve optimize etme yeteneği geliştirme.

Birinci Öğretim



Yok



Hafta Teorik [OgretimYontemVeTeknikleri] [OnHazirlik]
1 Pazarlama Yönetimi Girişi
2 Pazarlama Stratejisi ve Planlama
3 Pazar Araştırması ve Veri Analizi
4 Tüketici Davranışı
5 Pazar Segmentasyonu ve Hedefleme
6 Pazarlama Karması: Ürün
7 Pazarlama Karması: Fiyat
8 Pazarlama Karması: Dağıtım
9 Pazarlama Karması: Tutundurma
10 Hizmet Pazarlaması
11 Marka Yönetimi
12 Dijital Pazarlama
13 Uluslararası Pazarlama
14 Pazarlama Etik ve Sosyal Sorumluluk
15 Final Sınavı

Philip Kotler, Kevin Keller - "Pazarlama Yönetimi" (Marketing Management) Gary Armstrong, Philip Kotler - "Principles of Marketing" A. Coskun Samli - "International Marketing" E. Jerome McCarthy, William D. Perreault Jr. - "Basic Marketing: A Global-Managerial Approach"



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 75 75
Final Sınavı 1 75 75
Toplam İş Yükü (saat) 150

ÖÇ 1
ÖÇ 2
ÖÇ 3
ÖÇ 4
ÖÇ 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek