Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
---|---|---|---|---|---|---|
IYD624 | İleri Satış Yönetimi | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 1 | 6.00 | 3.00 |
Yüksek Lisans
İleri Satış Yönetimi dersinin amacı, katılımcılara satış ekiplerini etkili bir şekilde yönetmek için gereken bilgi ve becerileri kazandırmaktır.
1 | Satış yönetimi kavramını derinlemesine anlama. |
2 | Satış stratejilerini geliştirme ve uygulama becerisi kazanma. |
3 | Müşteri ilişkilerini yönetme ve müşteri odaklı satış stratejileri oluşturma becerisi geliştirme. |
4 | Satış performansını izleme, analiz etme ve iyileştirme becerisi kazanma. |
5 | Satış yönetimi alanında araştırma ve analiz yapabilme yeteneği geliştirme. |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
İleri Satış Yönetimi dersinin amacı, katılımcılara satış ekiplerini etkili bir şekilde yönetmek için gereken bilgi ve becerileri kazandırmaktır.
Hafta | Teorik | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|
1 | Satış yönetimine giriş | ||
2 | Satış süreci | ||
3 | Satış ekipleri oluşturma ve yönetme | ||
4 | Satış ekiplerini motive etme ve ödüllendirme | ||
5 | Satış hedefleri ve amaçları belirleme | ||
6 | Satışları tahmin etme | ||
7 | Satış bölgelerini yönetme | ||
8 | Ara Sınav | ||
9 | Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) | ||
10 | Satış analitiği | ||
11 | Gelişmiş satış teknikleri | ||
12 | Satışları müzakere etme ve kapatma | ||
13 | Satış performansını yönetme | ||
14 | Satış yönetiminde etik konular |
Yok
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 72 | 72 |
Final Sınavı | 1 | 76 | 76 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü (saat) | 150 |
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |
ÖÇ 3 |
ÖÇ 4 |
ÖÇ 5 |