Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | Kredi |
---|---|---|---|---|---|---|
IYD620 | İleri Pazarlama Ve Marka Yönetimi | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 1 | 6.00 | 3.00 |
Yüksek Lisans
Türkçe
Bu dersin amacı, öğrencilere pazarlama ve marka yönetimi konularında derinlemesine bilgi ve beceri kazandırmak, öğrencilerin stratejik pazarlama planlaması, marka yönetimi ve pazarlama yenilikleri konularında yetkinliklerini geliştirmek ve öğrencilere ileri düzeyde pazarlama stratejileri ve araçları sunmaktır.
Dr. Öğr. Üyesi Serhat Dağlı
1 | İleri düzey pazarlama yönetiminin ve markalamanın anlam ve önemini kavramak |
2 | Pazarlama, marka ve müşteri kavramlarını anlamak |
3 | İçinde bulundukları kurumlarını, kurumlarının hedeflerini ve müşterilerini daha iyi tanımak |
4 | müşterilerin istek ve ihtiyaçlarını anlamaya yönelik adımların nasıl atılacağını kavranmasını sağlamak |
Birinci Öğretim
Yok
YOK
Bu dersin amacı, öğrencilere pazarlama ve marka yönetimi konularında derinlemesine bilgi ve beceri kazandırmak, öğrencilerin stratejik pazarlama planlaması, marka yönetimi ve pazarlama yenilikleri konularında yetkinliklerini geliştirmek ve öğrencilere ileri düzeyde pazarlama stratejileri ve araçları sunmaktır.
Hafta | Teorik | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|
1 | İleri Pazarlama ve Marka Yönetimine Giriş | ||
2 | Pazarlama Stratejisi ve Planlama | ||
3 | Tüketici Davranışı ve Pazar Segmentasyonu | ||
4 | Marka Yönetimi ve Marka Değerinin Oluşturulması | ||
5 | Pazarlama Araştırmaları ve Veri Analitiği | ||
6 | Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Yönetimi | ||
7 | İnovasyon ve Yeni Ürün Geliştirme | ||
8 | Reklam ve Promosyon Yönetimi | ||
9 | Hedefe Yönelik Pazarlama ve Bölgesel Pazarlama | ||
10 | Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Stratejileri | ||
11 | Küresel Pazarlama ve Uluslararası Pazarlara Giriş | ||
12 | Kriz Pazarlaması ve İtibar Yönetimi | ||
13 | Yeşil Pazarlama ve Sürdürülebilirlik | ||
14 | Geleceğin Pazarlama Trendleri ve Yenilikçi Pazarlama Stratejileri |
1 Keller, K. L., Parameswaran, M. G., & Jacob, I. (2019). Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity (5th ed.). Pearson. 2 Kotler, P., Keller, K. L., Brady, M., Goodman, M., & Hansen, T. (2016). Marketing Management (3rd European ed.). Pearson. 3 Aaker, D. A., & Joachimsthaler, E. (2012). Brand Leadership: The Next Level of the Brand Revolution. Simon and Schuster. 4 Berthon, P., Pitt, L., Plangger, K., & Shapiro, D. (2012). Marketing meets Web 2.0, social media, and creative consumers: Implications for international marketing strategy. Business Horizons, 55(3), 261-271. 5 Armstrong, G., & Kotler, P. (2019). Marketing: An Introduction (14th ed.). Pearson.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Takım/Grup Çalışması | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
YOK
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Takım/Grup Çalışması | 1 | 148 | 148 |
Toplam İş Yükü (saat) | 150 |
ÖÇ 1 |
ÖÇ 2 |
ÖÇ 3 |
ÖÇ 4 |