GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS Kredi
IST514 Müşteri İlişkileri Yönetimi Seçmeli Ders Grubu 0 0 6.00 3.00

Yüksek Lisans



Bu dersin amacı, müşteri ilişkileri yönetimi ve iletişimin anlam ve önemini kavramak, müşteri ilişkileri, iletişim ve müşteri kavramlarını anlamak ve kurumlarını, müşterileri tanımak, müşterilerin istek ve ihtiyaçlarını anlamaya yönelik adımların nasıl atılacağını kavranmasını sağlamaktır.


Dr. Öğr. Üyesi Serhat Dağlı


1 Müşteri ilişkileri yönetiminin anlam ve önemini kavranması
2 Müşteri ilişkileri yönetimi kavramını anlamak
3 Hem kurumlarını, hem de müşteriyi tanınması
4 Müşterilerin istek ve ihtiyaçlarını anlamaya yönelik adımların nasıl atılacağını kavranması

Birinci Öğretim



Yok


Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler, müşteri ilişkileri yönetiminin anlam ve önemini kavramak, Müşteri ilişkileri yönetimi kavramını anlamak ve hem kurumu, hem de müşteriyi tanımak, müşterilerin istek ve ihtiyaçlarını anlamaya yönelik adımların nasıl atılacağını kavranması konusunda bilgi sahibi olurlar.


Hafta Teorik [OgretimYontemVeTeknikleri] [OnHazirlik]
1 Müşteri ve Müşteri İlişkileri Kavramı –Müşteri İlişkileri Yönetiminin Tanımı
2 Müşteri İlişkileri Yönetiminin Ortaya Çıkışında Etkili Olan Faktörler ve Özellikleri
3 Müşteri İlişkileri Yönetiminin Temel Unsurları ve Türleri
4 Müşteri İlişkileri İle İlgili Gelişmeler ve İlişkili Kavramlar
5 Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
6 Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
7 Müşteri Sadakati ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
8 Vize
9 İletişim ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
10 Geri Bildirimin Müşteri İlişkileri Yönetimi Açısından Önemi ve Kullanım Şekli
11 Kurumsal İmaj ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
12 Kurumsal İtibar ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
13 Sosyal Medya ve Müşteri İlişkileri Yönetimi

Ders için çeşitli kaynaklardan derlenerek hazırlanan özel bir sunum bulunmaktadır.



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Takım/Grup Çalışması 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Final Sınavı 1 2 2
Takım/Grup Çalışması 1 148 148
Toplam İş Yükü (saat) 150

ÖÇ 1
ÖÇ 2
ÖÇ 3
ÖÇ 4
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek